loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سایت تفریحی در تاریخ 1393/10/08 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت عالیه گل کاشتی به منم سر بزن http://ghoghnoosfun.ir

این نظر توسط دنیای دانلود در تاریخ 1348/10/11 و 2:38 دقیقه ارسال شده است

سلام من دنبال نويسنده ميگردم براي سايتم
اگه دوست داري بيا و با هم همکاري کنيم اگه موافقي يه رمز و پسوردي بهت
ميدم که مديريت کامل مثل اين سايتت داشته باشي فقط بگم که مطالب غير
اخلاقي مثل موزيک ويديو و اهنگ غربي و فيلم هاي بد رو نميتوني توي سايت
بزاري .اگه موافقي بگو.راستي من يه دامه .com هم براي سايتم گرفتم که باعث
افزايش بازديد ميشه و چند تا هم نويسنده ثبت نام کردم . و خيلي مزاياي ديگه .
فقط ادرسه اين وبلاگت رو توي نظر بگو تا اسم و پسورد برات بفرستم اگه
خواستي.و نگران مطالبي که تا به حال فرستادي نباش من همه ي مطالب رو که
روي سايتت فرستادي در عرض چند دقيقه ميارم روي سايت خودم تا زحماتت هدر
نره .و این که وقتی به سایت من میای چند تا تبلیغ رویه سایته باید بگم اگه من سودی کنم پولش بایو بین همه ی نویسنده های فعال تقسیم بشه و کسی که بیشتر مطلب فرستاده باشه بیشتر پول میگیره .

این نظر توسط دنیای دانلود در تاریخ 1348/10/11 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

سلام من دنبال نويسنده ميگردم براي سايتم
اگه دوست داري بيا و با هم همکاري کنيم اگه موافقي يه رمز و پسوردي بهت
ميدم که مديريت کامل مثل اين سايتت داشته باشي فقط بگم که مطالب غير
اخلاقي مثل موزيک ويديو و اهنگ غربي و فيلم هاي بد رو نميتوني توي سايت
بزاري .اگه موافقي بگو.راستي من يه دامه .com هم براي سايتم گرفتم که باعث
افزايش بازديد ميشه و چند تا هم نويسنده ثبت نام کردم . و خيلي مزاياي ديگه .
فقط ادرسه اين وبلاگت رو توي نظر بگو تا اسم و پسورد برات بفرستم اگه
خواستي.و نگران مطالبي که تا به حال فرستادي نباش من همه ي مطالب رو که
روي سايتت فرستادي در عرض چند دقيقه ميارم روي سايت خودم تا زحماتت هدر
نره .و این که وقتی به سایت من میای چند تا تبلیغ رویه سایته باید بگم اگه من سودی کنم پولش بایو بین همه ی نویسنده های فعال تقسیم بشه و کسی که بیشتر مطلب فرستاده باشه بیشتر پول میگیره .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 1,651
  • بازدید سال : 9,552
  • بازدید کلی : 152,149