loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
حسین حسن نژاد بازدید : 119 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

سر الکس فرگوسن در مصاحبه با برنامه Football Focus شبکه بی بی سی از رقابت با سیتی ، خرید ون پرسی ، بازی با رئال مادرید ، بازنشستگی و بازی های روانی با خوزه مورینیو میگوید

باقی مصاحبه در ادامه مطلب 

حسین حسن نژاد بازدید : 85 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

در مراسم پیش از آغاز بازی دوستانه تیم های ملی برزیل و انگلیس كه در نهایت با نتیجه 2 بر سك به سود انگلیس به پایان رسید، حضور دختری محجبه در بین كودكان توجهات را به خود جلب كرده بود.

حسین حسن نژاد بازدید : 73 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/mancini_2013.jpg


فیفا نیوز : مطبوعات انگليسي از امکان آخرين فعاليت روبرتو مانچيني پس از بازي مقابل ليدس در چارچوب جام حذفي انگليس خبر مي دهند.

مسئولان باشگاه منچسترسيتي از نتايج تيمشان در رقابت هاي اخير راضي نيستند ، بنابراين در صورت شکست مقابل ليدس امکان اخراج روبرتو مانچيني سرمربي اين تيم زياد است.


حسین حسن نژاد بازدید : 169 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

زلاتان ابراهيموويچ، ستاره تيم ملی سوئد، در آستانه ديدار دوستانه تيمش مقابل آرژانتين، ليونل مسی را بهترين بازيکن دنيا معرفی کرد



زلاتان که در فصل 10-2009 با مسی در بارسا همبازي بود، معتقد است دليل جوايز زيادی که مسی به دست آورده، بازی های خوب اوست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" لئو بازيکن فوق العاده ای است.از نظر قابليت فردی، احتمالا او بهترين بازيکن دنياست و به همين دليل همه جوايز را به دست آورده است."
ابرا که در ديدار دوستانه فردا شب تنها 45 دقيقه بازي خواهد کرد، معتقد است اين ديدار برای آرژانتيني ها اهميت بيشتری دارد زيرا به دنبال رسيدن به بهترين ترکيب شان برای ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی هستند.

" واضح است که اين ديدار برای آنها، بيش از ما، مهم است. آنها بازيکنان باکيفيت زيادی دارند که برای قرار گرفتن در ترکيب اصلی تلاش مي کنند."
حسین حسن نژاد بازدید : 182 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (1)

  Manchester United  -  Real Madrid


به نظر شما منچستر يونايتد از دور مسابقات چمپيونزليگ حذف مي شه يا رئال مادريد شما طرفدار هرکدوم که هستيد کل کلتون رو در قسمت نظرات ثبت کنيد
حسین حسن نژاد بازدید : 153 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

Lionel Messi profile pic

لیونل مسی مطمئن است که پپ گواردیولا، مربی سابقش در بارسلونا می تواند در چلسی موفق باشد.
دارنده فعلی توپ طلا می گوید گواردیولا در هر جایی موفق خواهد شد.
چلسی رافائل بنیتس را به عنوان مربی موقت منصوب کرده و شایعات بسیاری حاکی از آن است که گواردیولا در تابستان جای بنیتس را خواهد گرفت.

حسین حسن نژاد بازدید : 146 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید با تساوی در خانه منچسترسیتی صعودش به دور بعد را قطعی کرد، هرچند که آنها در نهایت به عنوان تیم دوم گروه پشت سر بروسیا دورتموند صعود خواهند کرد.

رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در دقیقه 10 به گل رسید. منچسترسیتی با سیستم 2-1-4-3 روبرتو مانچینی مشکل داشت و روی همین ضعف ها بود که آنخل دی ماریا توانست با اشتباه حریف در آفسایدگیری صاحب توپ شود و کریم بنزما را در فرصتی عالی صاحب توپ کند. او هم که فضایی وسیع در اختیار داشت از گوشه محوطه شش قدم گل زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 196 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Afshin Ghotbi
تیم شیمیزو اس پالس فینالیست جام اتحادیه ژاپن(جی لیگ کاپ ) شد. به گزارش سایت گل، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم شیمیزو با برتری 3- صفر مقابل اف. سی. توکیو در مجموع با حساب 4-2 این تیم را در دو بازی رفت و برگشت مغلوب کرد و به فینال رفت. شیمیزو در بازی رفت 2-1 مغلوب این حریف شده بود. جنکی اومائه هر 3 گل این بازی را به ثمر رساند. تیم افشین قطبی در بازی فینال باید مقابل برنده بازی کاشیوا ریسول و کاشیما آنتلرز قرار بگیرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 170 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Lionel Messi
دو گل از لیونل مسی و یک گل از سرخیو آگوئرو کافی بود تا تیم ملی آرژانتین در دیدار جمعه شب خود مقابل اروگوئه به یک برد ارزشمند دست بیابد.
این بازی که دیشب در ورزشگاه شهر مندوزا برگزار شد، در نیمه اول بدون آنکه گلی رد و بدل شود، به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم،  و در دقیقه 66 بود که لیونل مسی اولین گل آرژانتین را زد. در دقیقه 75 دومین گل آلبی سلسته توسط سرخیو آگوئرو از راه رسید و گلزنی مسی در دقیقه 80 کار را برای سلسته تمام کرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 162 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
FIFA 2014 World Cup qualifying  -Cristiano Ronaldo -  Roman Shirokov , Russia and Portugal
تیم ملی پرتغال در سومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل روسیه شکست خورد.

پرتغالی ها در این دیدار رونالدو را در اختیار داشتند و حضور او در ترکیب اصلی، وزنه روحی بزرگی برای شاگردان بنتو بود. رونالدو که 4 سال قبل توانسته بود با منچستریونایتد در ورزشگاه لوژنیکی قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد، امیدوار بود که در این دیدار هم به نتیجه خوبی دست پیدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حسین حسن نژاد بازدید : 181 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
Spain celebrating
اسپانیا روند شکست‌ناپذیری خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی را به 47 دیدار پیاپی رساند. آنها برد آسانی مقابل بلاروس به دست آوردند و با هت‌تریک پدرو و گل یوردی آلبا پیروز شدند.

اسپانیا در دقیقه 4 می‌توانست دو بر صفر پیش بیفتد اما ضربه سسک فابرگاس به تیر دروازه برخورد کرد و داوید سیلوا هم فرصتی فوق‌العاده را از فاصله‌ای نزدیک به بیرون زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

عذرخواهی جالب رویانیان ازانصاری فرد: استقلال 100 میلیارد هم بدهد تو را نمی فروشم!

محمدرویانیان هر اخلاق بدی که داشته باشد حداقل اگر به این نتیجه برسد که درمورد شخصی اشتباه کرده یا برداشت اشتباهی از یک ماجرا داشته جرات عذرخواهی را دارد وحتی نمی ترسد که این عذرخواهی را رسانه ای کند.

این مساله در مورد او و کارلوس کی روش دیده شد و او بعد از مصاحبه و عذرخواهی ازکی روش بابت حرف هایی که درباره مصدومیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به او منتسب کرده بود در برنامه زنده تلویزیونی هم به صورت دوبله ازسرمربی تیم ملی عذرخواست.


حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Everton v Manchester United, Andre Marriner, Nemanja Vidic
این طور به نظر می رسد که آینده نمانیا ویدیچ در باشگاه منچستریونایتد دوباره با اما و اگرهایی روبرتو شده است. او که در فصول اخیر بارها با مصدومیت های طولانی از میادین ورزشی به دور مانده و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، حالا مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرار گرفته.
حسین حسن نژاد بازدید : 201 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Best player of the year-Uefa Award- Iniesta-messi-ronaldo
قرار بود ال کلاسیکوی یکشنبه شب به یک سوال اساسی پاسخ دهد؛ "چه کسی برنده توپ طلای امسال خواهد بود؟" اما نمایش خیره کننده مسی و رونالدو و نبرد پایاپای آنها نه تنها پاسخ روشنی برای این سوال به دست نداد، که بیش از پیش تردیدها در مورد برتری یکی از این دو بر دیگری را افزایش داد. حتی باعث شد تا بسیاری برای اولین به این فکر بیفتند که امسال دو توپ طلا در نظر گرفته شود تا درخشش هیچ یک از این دو بازیکن به هدر نرود. پیشنهادی که البته با توجه به سیستم رای گیری برای اهدا توپ طلا، تقریبا غیرممکن است. در این رای گیری که سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی به همراه روزنامه نگارانی از سراسر دنیا در آن شرکت دارند
حسین حسن نژاد بازدید : 173 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
تمرين تيم ملي ايران
دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با تیم ملی کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز پنجشنبه با 14بازیکن آغاز شد.

در این تمرین که در محل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ابتدا با بازیکنان به گفت وگو پرداخت و سپس بازیکنان دویدن به دور زمین، حرکات کششی و کار با توپ را اغاز کردند. سپس ملی پوشان به دو گروه قرمز و سبز تقسیم شدند و تاکتیک های گروهی را در فضای محدود اجرا کردند .

حسین حسن نژاد بازدید : 177 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
تيم ملي نوجوانان
تیم ملی نوجوانان ایران با شکست مقابل ازبکستان از صعود به فینال بازماند. نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی نوجوانان آسیا در ورزشگاه دستگردی و در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر به مصاف تیم ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ازبکستان به پایان رسید. در این بازی که با قضاوت "یوسف المرزوق" از کویت در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، داستان‌بیک همدم‌اف (13)، عزت‌الله عبدالله‌اف (35) و اوتابک شکوروف (43) برای ازبکستان گل زدند و سیدمجید حسینی (4) و امیرمحمد مظلوم (88) گل‌های ایران را به ثمر رساندند.
+دانلود گلها و گزارش تصویری
حسین حسن نژاد بازدید : 180 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Iñigo López, Leo Messi - FC Barcelona v Granada
آنچه در بازی امشب گذشت باورکردنی نبود. بارسلونا باید با اختلاف فراوانی پیروز می‌شد و برد آسانی به دست می‌آورد. اما آنها نه‌تنها بردی بسیار دیرهنگام به دست آوردند، حتی خطر شکست را هم به‌شدت حس کردند. تونیو، دروازه‌بان گرانادا نمایشی فراتر از حیرت‌انگیز داشت و تا دقیقه 87 بارسا را ناکام گذاشت اما او هم برابر ضربه استثنایی چابی نمی‌توانست کاری بکند.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین حسن نژاد بازدید : 190 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
Josep Guardiola / Jakarta  (GOAL.com/Antara)
پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا روز جمعه در مکزیک به خبرنگاران اعلام کرد که زمانی که میل و علاقه اش را بازیابد، به دنیای مربیگری بازخواهد گشت. اشتیاقی که الان در خودش نمی بیند.
حسین بازدید : 147 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)


ورونیکا اوخدا، همسر بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آرژانتین در صحبت هایی به وب سایت خبری «سیوداد دات کام» آرژانتین اعلام کرد که او و دیگو مارادونا در انتظار اولین فرزندشان هستند.
حسین بازدید : 184 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانیل آلوس ، مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا هیچ وقت نمی تواند زبان در کام بگیرد و همیشه هرآنچه به ذهنش می آید را برزبان می آورد. او حالا در صحبت هایی جنجالی،به کاکا، دوست و هم تیمی سابقش در تیم ملی برزیل توصیه هایی کرده.

باقی خبر در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 174 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)
کریستیانو خواستار رفتن شد !

حرفهای بی فکرانه کریستیانو ، موجی از شایعات را پیرامون تیم ایجاد کرده و به نظر می رسد که رئال در روزهای آتی ، به خاطر این حرفها دچار حواشی بسیاری شود . حالا به گزارش رادیو کادنا سر ، کریستیانو رونالدو از فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید و خوزه آنخل سانچز ، مدیر اجرایی باشگاه خواسته که اجازه رفتنش را از باشگاه بدهند اما هیچ دلیلی مشخص نشده است .


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 185 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)
Iker Casillas, Xavi Hernandez, Spain

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان رئال مادرید و چابی ارناندس، هافبک بارسلونا توانستند به‌صورت مشترک جایزه شاهزاده آستوریاس را بردند. کاسیاس در گفتگویی که در وب‌سایت رئال مادرید منتشر شده گفته از دریافت این جایزه خوشحال است: «حقیقت این است که از زمانی که سپ بلاتر من و چابی را معرفی کرد تا امروز اتفاقات بسیار سریع روی دادند. من بسیار خوشحالم. چند عنوان هستند که غیر قابل دسترسی به نظر می‌رسند و هرگز فکر نمی‌کنید آنها را ببرید.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 185 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

 دل‌پیرو به سیدنی اف‌سی پیوست

سیدنی اف‌سی الساندرو دل‌پیرو را به خدمت گرفت. این مهاجم باتجربه که آزاد بود قراردادی دوساله با این باشگاه استرالیایی بست و سالانه 2 میلیون یورو خواهد گرفت.

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 162 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)


Daniel Agger - Liverpool
انتظار می رود که نوری شاهین اولین بازی اش در لیورپول را در قلب خط میانی این تیم آغاز کند؛ به ویژه بعد از آنکه لوکاس بعد از مصدومیت، برای سه ماه ازمیادین ورزشی به دور خواهد بود.

دانیل اگر بعد از پشت سرگذاشتن محرومیتش به ترکیب اصلی لیورپول بازگشته و جای سباستین کواتس را در خط دفاع پرخواهد کرد ولی رحیم استرلینگ هم بعد از نمایش خیره کننده ای که در بازی با سیتی به اجرا گذاشت، حالا درترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت. 


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 193 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
Masood Shojaei Iran

مسعود شجاعی پس از دوری طولانی مدت به اردوی تیم ملی بازگشته است و برای بازی حساس با لبنان در لیست تیم ملی خواهد بود . شجاعی شماره 8 تیم است. او در مقدماتی جام جهانی 2010 و جام ملت های قطر شماره 8 تیم ایران بود.  او در اوساسونا هم پیراهن شماره هشت این باشگاه را برتن می کند ؛اما حال با حضور علی کریمی  شماره هشت  تيم ملي مثل هميشه او خواهد بود.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 185 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
Messi - Osasuna-Barcelona
 کارلس پویول، کاپیتان باشگاه بارسلونا به دلیل شکستگی استخوان گونه دربازی با اوساسونا و ادامه مصدومیتش از این ناحیه شاید نتواند در بازی یکشنبه شب نوکمپ حضور یابد

 آبی اناری ها تیتو ویلانووا، مربی تیمشان را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و ممکن است دانی آلوس را نیز به همراه نداشته باشند. چرا که این بازیکن برزیلی درتمرینات وارم آپ بارسا قبل از بازی 4شنبه شب سوپرکاپ مقابل رئال دچار مصدومیت شد.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


حسین حسن نژاد بازدید : 192 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
ایمون زاید

 ایمون زاید که برای بازی تیم ملی لیبی مقابل الجزایر به اردوی این تیم دعوت شده به خاطر تاخیر در انجام امور مربوط به خروجش از ایران شاکی به نظر می رسد و صراحتا گلایه اش را از این بابت رسانه ای کرده است.

اردوی تیم ملی لیبی از فردا شروع خواهد شد و به مدت  شش روز ادامه خواهد داشت .بعد از آن در روز 9 سپتامبر تیم ملی لیبی درچارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی باید مقابل همسایه قدرتمندش الجزایر قرار بگیرد و برای زاید حضوردر این مسابقه مهم بسیار با اهمیت به نظر می رسد.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 231 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/zimg_001_28.jpg

طرفداران فوتبال:تیم ملی لبنان روز سه شنبه آینده در حالی مقابل ایران قرار می گیرد که تئو بوکر سرمربی آلمانی این تیم 11 لژیونر را به اردوی تیم ملی فرا خوانده است. عباس حسن دروازه بان سوم تیم در نورکوپینگ سوئد بازی می کند.


باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 182 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
FSV Mainz 05 v VfL Wolfsburg - Bundesliga, Dejagah
اشکان دژآگه بعد از امضای قراردادی سه ساله با باشگاه انگلیسی فولهام از اینکه در لیگ برتر فوتبال جزیره بازی خواهد کرد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سایت گل، دژآگه بعد از پیوستن به فولهام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« از اینکه به فولهام پیوسته‌ام و می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم بسیار خوشحالم."ساشا ریتر" هم تیمی من در ولفسبورگ بود و او را به خوبی می‌شناسم. او چیزهای بسیار خوبی در مورد فولهام به من گفت و مرا برای این انتقال تشویق کرد.»


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 167 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی با امضای قراردادی سه و نیم ساله که از ژانویه 2013 آغاز می‌شود برای باشگاه استاندارد لیژ بلژیک به میدان خواهد رفت.

 این بازیکن 25 ساله که اخیرا توسط "کارلوس کی‌روش" به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است در سال 2005 میلادی فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه "هیرنفین" هلند آغاز کرد.قوچان‌نژاد تا پایان سال جاری میلادی در باشگاه فعلی‌اش "سن ترویدن" می‌ماند و سپس از ژانویه 2013 به یکی از غول‌های فوتبال بلژیک یعنی استاندارد لیژ که در این فصل در رقابت‌های لیگ اروپا نیز حضور دارد می‌پیوندد.


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 164 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (1)

رادامل فالکائو هت‌تریکی دیدنی به ثمر رساند تا تیمش چلسی را ببرد و فاتح سوپرجام اروپا شود.

این بازیکن کلمبیایی در شهر موناکو سه گل زد تا تعداد گل‌های خود در این هفته برای تیمش را به شش گل برساند. این دومین قهرمانی اتلتیکو در سوپرجام در سه سال گذشته بود.

باقی خبر در ادامه مطلب

گزارش تصویری و دانلود گلها در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 180 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

David Villa, Spain

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم اسپانیا، فهرست تیمش برای دو دیدار پیش رو مقابل عربستان سعودی و گرجستان را اعلام کرد و در این بین، نام داوید ویا، مهاجم بارسا نیز دیده می شود.

ویا به دلیل مصدومیت، نیم فصل دوم فصل گذشته رقابت ها و همچنین یورو 2012 را از دست داد اما با به دست آوردن آمادگی، بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. تورس و سولدادو، دیگر مهاجمان فهرست جدید دل بوسکه هستند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 200 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (1)
Real Madrid vs Barcelona - Pepe and Lionel Messi

بارسلونا در نیمه اول بازی سوپرجام مقابل رئال مادرید بسیار ضعیف بود و اگر مهاجمان رئال دقت بیشتری داشتند، و اگر ویکتور والدس نمی‌درخشید، نتیجه شگفت‌انگیزی رقم می‌خورد. اما دلیل این ضعف شدید چه بود؟

هنگامی که ترکیب دو تیم پیش از آغاز مسابقه اعلام شد قرار بود دنی آلوز در سمت راست خط دفاعی قرار بگیرد و آدریانو مدافع چپ باشد. اما آلوز در هنگام گرم کردن مصدوم شد و تیتو ویلانووا تصمیم گرفت آدریانو را به سمت راست ببرد و یوردی آلبا را در ترکیب بگذارد. اما تمامی مصیبت‌های بارسلونا از همین جا آغاز شد.

باقی تحلیل در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 163 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (1)

جایزه بهترین بازیکن شاغل در اروپا به آندرس اینیستا رسید.

لیونل مسی، آندرس اینیستا و کریستیانو رونالدو سه نامزد کسب این جایزه بودند و در مراسم اهدای جایزه حضور یافتند. این سه نفر دیشب در سوپرجام اسپانیا بازی کرده بودند ولی خود را به موناکو رساندند تا در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، و در اهدای جایزه بهترین بازیکن شاغل در اروپا حاضر باشند.

این جایزه را 53 روزنامه‌نگار اروپایی انتخاب کردند و در مراسم امشب یوفا مشخص شد که برنده نهایی چه بازیکنی است. میشل پلاتینی هم در اهدای جایزه حضور داشت.

از آرا 19 رأی به اینیستا رسید و رونالدو و مسی هر کدام 17 رأی کسب کردند.


تصاویر مراسم در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 187 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

Ferguson - Shinji Kagawa - Manchester United, Summer 2012

این ستاره ژاپنی که یکی از عوامل اصلی قهرمانی های بورسیا دورتموند در دو فصل اخیر بوندس لیگا بود، در این تابستان به منچستریونایتد پیوست.شینجی کاگاوا، مهاجم تازه وارد منچستریونایتد، اعلام کرد در حال آموختن زبان انگلیسی است ولی بعید است تا مدتها بتواند به لهجه اسکاتلندی سر الکس فرگوسن عادت کند.

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png



تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 346
  • بازدید سال : 6,062
  • بازدید کلی : 148,659