loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
حسین حسن نژاد بازدید : 418 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (14)

.::به فیفا نیوز خوش امدید::.


سلام بازدید کننده گرامی، به سایت فیفا نیوز آمدید، ممنون میشیم که برای بهتر شدن سایت، نظرات، پیشنهادات و انتقاداتون رو با ما در میان بذارید. همچنین برای استفاده از کل مطالب سایت و انجمن، عضو سایت بشید. در صورت تمایل شما میتوانید مطالب جالب خود را برای ما ارسال کنید و مطلب را با نام شما در فیفا نیوز قرار میدهیم .

سایت فیفا نیوز ساعات خوشی را برای شما آرزومند است


عضو سایت شوید و در انجمن شرکت کنید..

 

 

حسین حسن نژاد بازدید : 187 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Silvio Berlusconi - Milan (Getty Images)
اومبرتو گادینی، مدیر ورزشی میلان، شایعات اخیر در مورد جدایی سیلویو برلوسکونی از این باشگاه را رد کرد.

باشگاه میلان در شرایط مالی مناسبی قرار ندارد و گفته می شود برلوسکونی آماده است تا برای بهبود شرایط، بخشی از سهام باشگاه را به سرمایه گذاران خارجی واگذار کند.

حسین حسن نژاد بازدید : 190 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Andres Iniesta, FC Barcelona (Getty)
آندرس اینیستا، هافبک خلاق بارسا، معتقد است که این باشگاه او را به جایگاهی که دارد، رسانده و نوکمپ را بهترین مکان برای رشد خود به عنوان یک بازیکن می داند.

این ملی پوش اسپانیایی یکی از محصولات آکادمی جوانان بارساست و دوران پرافتخاری را در این باشگاه سپری کرد.

او در گفتگو با بارسا مگزین گفت:" نمی دانم اگر جای دیگری بودم، امروز همین بازیکنی که الان هستم، می شدم؛ نمی دانم بهتر می شدم یا بدتر.

من در ایده آل ترین باشگاهی که یک بازیکن در آن می تواند رشد کند بودم و خواهم ماند. اگر من به چنین بازیکنی تبدیل شدم، به خاطر بارساست. در این تردیدی ندارم.مهم است که به سبک بازی خودتان ایمان داشته باشد. همچنین باید خودتان را به موفقیت گره بزنید. ما نمی توانیم بدون پیشرفت به موفقیت برسیم. خیلی دشوار است.


وقتی بازنشسته شوم، می توانم فکر کنم دور و درازترین آرزوی هایی که هرگز به ذهنم نمی رسید، به حقیقت تبدیل شد. همه غیرممکن ها. تنها رویای من این بود که در بالاترین سطح بازی کنم. برای تیم اول بارسا. آنچه برای من رخ داد، واقعا بی نظیر بود."

حسین حسن نژاد بازدید : 188 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (3)
José Mourinho - Real Madrid
ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد اهمیتی به نظرات مردم در مورد خودش نمی دهد و محبوبیت اهمیتی برایش ندارد.

این مربی پرتغالی یکی از جنجالی ترین چهره های دنیای فوتبال است اما او نگران تصویری که رسانه ها از او ارائه می دهند، نیست.

او در گفتگو با نشریه آبولا گفت:" همان طور که همه حضرت مسیح را دوست ندارند، بعضی ها هم من را دوست ندارند."

حسین حسن نژاد بازدید : 194 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Afshin Ghotbi
تیم شیمیزو اس پالس فینالیست جام اتحادیه ژاپن(جی لیگ کاپ ) شد. به گزارش سایت گل، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم شیمیزو با برتری 3- صفر مقابل اف. سی. توکیو در مجموع با حساب 4-2 این تیم را در دو بازی رفت و برگشت مغلوب کرد و به فینال رفت. شیمیزو در بازی رفت 2-1 مغلوب این حریف شده بود. جنکی اومائه هر 3 گل این بازی را به ثمر رساند. تیم افشین قطبی در بازی فینال باید مقابل برنده بازی کاشیوا ریسول و کاشیما آنتلرز قرار بگیرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 170 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Lionel Messi
دو گل از لیونل مسی و یک گل از سرخیو آگوئرو کافی بود تا تیم ملی آرژانتین در دیدار جمعه شب خود مقابل اروگوئه به یک برد ارزشمند دست بیابد.
این بازی که دیشب در ورزشگاه شهر مندوزا برگزار شد، در نیمه اول بدون آنکه گلی رد و بدل شود، به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم،  و در دقیقه 66 بود که لیونل مسی اولین گل آرژانتین را زد. در دقیقه 75 دومین گل آلبی سلسته توسط سرخیو آگوئرو از راه رسید و گلزنی مسی در دقیقه 80 کار را برای سلسته تمام کرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 162 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
FIFA 2014 World Cup qualifying  -Cristiano Ronaldo -  Roman Shirokov , Russia and Portugal
تیم ملی پرتغال در سومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل روسیه شکست خورد.

پرتغالی ها در این دیدار رونالدو را در اختیار داشتند و حضور او در ترکیب اصلی، وزنه روحی بزرگی برای شاگردان بنتو بود. رونالدو که 4 سال قبل توانسته بود با منچستریونایتد در ورزشگاه لوژنیکی قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد، امیدوار بود که در این دیدار هم به نتیجه خوبی دست پیدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حسین حسن نژاد بازدید : 181 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
Spain celebrating
اسپانیا روند شکست‌ناپذیری خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی را به 47 دیدار پیاپی رساند. آنها برد آسانی مقابل بلاروس به دست آوردند و با هت‌تریک پدرو و گل یوردی آلبا پیروز شدند.

اسپانیا در دقیقه 4 می‌توانست دو بر صفر پیش بیفتد اما ضربه سسک فابرگاس به تیر دروازه برخورد کرد و داوید سیلوا هم فرصتی فوق‌العاده را از فاصله‌ای نزدیک به بیرون زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 175 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
اشکان دژاگاه
معمولا بازيكنان فوتبال نام خود يا فرزندانشان را روي استوك هاي خود حك مي كرذند اما اشكان د‍ژاگه بازيكن دورگه تيم ملي روي استوك هاي نايكي خود كلمه شقايق را حك كرده كه در نوع خود جالب به نظر مي رسد. به نظر رفتار اشکان هنوز برای ما کمی تعجب آور است. پس از خالکوبی های وی که با استین و یقه پوشانده شده است نام همسرش هم روی استوک هایش امری است که کمتر در میان بازیکنان ایرانی می بینیم. با این حال اشکان یکی از امیدهای کشورمان در بازی با کره است و امیدواریم پس از غیبت در دیدار با لبنان او بتواند گره از کار تیم ملی بگشاید.
حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

عذرخواهی جالب رویانیان ازانصاری فرد: استقلال 100 میلیارد هم بدهد تو را نمی فروشم!

محمدرویانیان هر اخلاق بدی که داشته باشد حداقل اگر به این نتیجه برسد که درمورد شخصی اشتباه کرده یا برداشت اشتباهی از یک ماجرا داشته جرات عذرخواهی را دارد وحتی نمی ترسد که این عذرخواهی را رسانه ای کند.

این مساله در مورد او و کارلوس کی روش دیده شد و او بعد از مصاحبه و عذرخواهی ازکی روش بابت حرف هایی که درباره مصدومیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به او منتسب کرده بود در برنامه زنده تلویزیونی هم به صورت دوبله ازسرمربی تیم ملی عذرخواست.


حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Everton v Manchester United, Andre Marriner, Nemanja Vidic
این طور به نظر می رسد که آینده نمانیا ویدیچ در باشگاه منچستریونایتد دوباره با اما و اگرهایی روبرتو شده است. او که در فصول اخیر بارها با مصدومیت های طولانی از میادین ورزشی به دور مانده و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، حالا مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرار گرفته.
حسین حسن نژاد بازدید : 201 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Best player of the year-Uefa Award- Iniesta-messi-ronaldo
قرار بود ال کلاسیکوی یکشنبه شب به یک سوال اساسی پاسخ دهد؛ "چه کسی برنده توپ طلای امسال خواهد بود؟" اما نمایش خیره کننده مسی و رونالدو و نبرد پایاپای آنها نه تنها پاسخ روشنی برای این سوال به دست نداد، که بیش از پیش تردیدها در مورد برتری یکی از این دو بر دیگری را افزایش داد. حتی باعث شد تا بسیاری برای اولین به این فکر بیفتند که امسال دو توپ طلا در نظر گرفته شود تا درخشش هیچ یک از این دو بازیکن به هدر نرود. پیشنهادی که البته با توجه به سیستم رای گیری برای اهدا توپ طلا، تقریبا غیرممکن است. در این رای گیری که سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی به همراه روزنامه نگارانی از سراسر دنیا در آن شرکت دارند
حسین حسن نژاد بازدید : 185 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
كريمي- رويانيان
محمد رويانيان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، صبح امروز ضمن حضور در اردوي تیم ملی و ديدار با ملي‌پوشان، چند دقيقه‌اي به شكل ويژه با علي كريمي به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش گل به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان به منظور حمایت از تیم ملی در آستانه بازی حساس برابر کره جنوبی در تمرین صبح امروز ملی پوشان در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

حسین حسن نژاد بازدید : 183 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Steghlal
طي روزهاي گذشته علي فتح‌الله‌زاده از ترانسفر يك بازيكن استقلال به آلمان در نيم‌فصل خبر داد تا خيلي‌ها درگير اين سوال شوند كه «يعني كي ميتونه باشه اون بازيكن؟!»

حالا در حالي كه حدس و گمان‌ها دور و بر اسم خسرو حيدري و پژمان منتظري چرخ مي‌زنند، اين علي حمودي است كه از پيشنهاد باشگاه هانوفر پرده برمي‌دارد. حمودي در خصوص پيشنهاد تیم هانوفر آلمان به فارس گفت: مسئولان باشگاه من را در جریان این پیشنهاد قرار داده‌اند. هرچند ظاهراً قرار است این نقل و انتقال در بین تعطیلات نیم‌فصل رخ دهد.


حسین حسن نژاد بازدید : 177 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
عادل فردوسی پور
برنامه 90 در هفته گذشته نگاه ويژه‌اي به انتخاب رئيس هيات فوتبال فارس داشت و گزارش‌ها و گفتگوهاي پرحاشيه‌اي در اين باب پخش كرد. اما هنوز اتفاقات مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال فارس كاملا حلاجی نشده است. «حلاجی» به آن معنا که منجر به صدور یک رای و تصمیم شود.

ابهاماتی که عادل روی آنتن آورد و پاسخ مناسبی نگرفت در دو بخش متمرکز شده است. اول اين‌كه برخی اعضای مجمع حضور نیافته بودند و به جای آنها نفرات دیگری آمده‌اند که نامه نمایندگی نداشته‌اند. و دوم این‌که جعفری مدیرعامل فجرسپاسی دوبار رای داده است.

حسین حسن نژاد بازدید : 199 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
سپاهان پرسپولیس
جواب آزمایش بازیکنان ظاهرا مسموم و گیج پرسپولیس که در نیمه دوم بازی با سپاهان تلوتلو می خوردند و ظاهرا چیزخور شده بودند منفی در آمد تا شائبه مسمومیت آنها به لحاظ پزشکی کاملا منتفی شود.

در واقع الان ديگر نمی‌توان به آب معدنی‌های مسموم، کیک‌های آغشته به سم یا ایزو استار فاسد اشاره کرد و هر فرضیه‌ای درباره مسمومیت بازیکنان پرسپولیس با جواب منفی مواجه شده است.

حسین حسن نژاد بازدید : 175 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Cristiano Ronaldo and Iker Casillas - Real Madrid vs. Barcelona
ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید، شایعات اخیر در مورد نقش او در رساندن اخبار رختکن تیم به رسانه ها را رد کرد.

روزنامه اسپانیایی ال کونفیدنسیال به تازگی اعلام کرد که کاسیاس خبر تصمیم سرخیو راموس برای پوشیدن پیراهن اوزیل در نیمه دوم دیدار مقابل دپورتیوو را به نشریه مارکا داد.

حسین حسن نژاد بازدید : 169 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Jose Mourinho and Mario Balotelli, Inter Mailand, Serie A
ژوزه مورینیو، همیشه آن شخصیت جدی اش را بروز نمی دهد، گاهی وقتها هم شخصیت شوخ طبع آقای خاص از پشت ظاهر جدی اش خارج شده و خودی نشان می دهد. نمونه ای از این روی خوش مورینیو را در گفتگوی او در دفتر آقای خاص در والدبباس با سی ان ان می بینیم که علاوه بر صحبت در مورد مسائل روز تیمش، به مسائل بامزه ای هم پرداخته که یکی از این موضوعات، ماریو بالوتلی است.
حسین حسن نژاد بازدید : 173 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
تمرين تيم ملي ايران
دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با تیم ملی کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز پنجشنبه با 14بازیکن آغاز شد.

در این تمرین که در محل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ابتدا با بازیکنان به گفت وگو پرداخت و سپس بازیکنان دویدن به دور زمین، حرکات کششی و کار با توپ را اغاز کردند. سپس ملی پوشان به دو گروه قرمز و سبز تقسیم شدند و تاکتیک های گروهی را در فضای محدود اجرا کردند .

حسین حسن نژاد بازدید : 181 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
CL - Manchester City FC v Borussia Dortmund, Sergio Aguero and Mario Gotze
بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما اگر قضاوت عجیب داور و عملکرد عالی جو هارت نبود شاید نتیجه بسیار متفاوت می‌شد و سیتی از همین حالا در خطر حذف قرار می‌گرفت.

دورتموند نمایشی فوق‌العاده زیبا داشت و بارها خطرساز شد، اما هر بار جو هارت مانع گل‌زنی آنها شد و تیمش را در بازی نگاه داشت. با این حال روبرتو مانچینی فشار را حس می‌کند. او در پنج دوره قبلی حضور در رقابت‌های اروپایی با سیتی، لاتزیو و اینتر تنها یک بار به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 190 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
UEFA Champions League, Arsenal v Olympiakos FC, Santi Cazorla, Paulo Machado
آرسنال گام بلندی به سوی مرحله حذفی لیگ قهرمانان برداشت و مردان آرسن ونگر سه بر یک المپیاکوس را بردند.

آرسنال در طول بازی توپ را بسیار در اختیار داشت اما حملات این تیم در نیمه اول جان‌دار نبود و آرسنال با وجود زدن سه گل در دفاع با مشکلات روبرو بود که البته شاید دلیل آن محرومیت ونگر از حضور در کنار میدان بود.

آرسنالی‌ها در دقیقه 42 به گل رسیدند. سانتی کاسورلا در سمت چپ عالی کار کرد و توپ را به ژروینیو سپرد و او هم با ضربه‌ای زمینی از 20 متری گل‌زنی کرد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 178 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
امیرقلعه نویی فرهاد مجیدی علی فتح الله زاده
در مراسمی که برای بزرگداشت مادر امیر قلعه نویی, در منزل سرمربی آبی پوشان برگزار شد مهمانان سرشناس زیادی حضور به هم رساندند که حضور یکی از این مهمانان بسیار ویژه و متعجب کننده بوده است. فرهاد مجیدی دقایقی پیش در منزل قلعه نویی واقع در ولنجک برای ابراز تسلیت حاضر شد.

حسین حسن نژاد بازدید : 177 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
تيم ملي نوجوانان
تیم ملی نوجوانان ایران با شکست مقابل ازبکستان از صعود به فینال بازماند. نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی نوجوانان آسیا در ورزشگاه دستگردی و در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر به مصاف تیم ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ازبکستان به پایان رسید. در این بازی که با قضاوت "یوسف المرزوق" از کویت در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، داستان‌بیک همدم‌اف (13)، عزت‌الله عبدالله‌اف (35) و اوتابک شکوروف (43) برای ازبکستان گل زدند و سیدمجید حسینی (4) و امیرمحمد مظلوم (88) گل‌های ایران را به ثمر رساندند.
+دانلود گلها و گزارش تصویری
حسین حسن نژاد بازدید : 192 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
Essien, Cristiano Ronaldo, Marcelo, Ajax, Real Madrid
رئال مادرید چهار بر یک آژاکس را در آمستردام آره‌نا شکست داد و شش‌امتیازی شد. بازی دو تیم البته چند بار به دلیل تعویض توپ متوقف شد!

مادرید بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و می‌توانست روی چند موقعیت به گل برسد. کریس رونالدو و کاکا فرصت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند.

تا این که رئال سرانجام در دقیقه 42 گلش را زد. کریم بنزما از توبی آلدروایرلد گذشت و سانتری کوتاه انجام داد که با برخورد به بازیکنان دیگر مقابل پای رونالدو افتاد و او از فاصله‌ای نزدیک گل زد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 187 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
Milan players celebrating
میلان با بخت بلندی که داشت توانست اولین برد خود در لیگ قهرمانان را مقابل زنیت به دست بیاورد.

بازی دو تیم در ورزشگاه پتروفسکی بسیار جذاب بود و فابیو کاپلو هم از نزدیک بازی را مشاهده می‌کرد. زنیت هم اولین باخت خانگی خود در اروپا پس از سپتامبر 2008 را تجربه کرد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 186 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)
kazemian

ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌فارس- هفته يازدهم

سه‌شنبه 11 مهرماه 1391- ساعت 18:15

سايپاي البرز- پرسپوليس تهران

ورزشگاه: آزادي تهران

تماشاگر: حدود 15 هزار نفر

داور: محمدرضا فغاني با كمك‌های:علیرضا کهوری و سعید علی‌نژادیان.  داور چهارم: محمد کمانی

کارت زرد: محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و کریم انصاری فرد از پرسپولیس، مجید ایوبی از سایپا

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 178 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)
jamshidian

ليگ قهرمانان آسيا- مرحله يك‌چهارم نهايي- دور برگشت

سه‌شنبه 11 مهرماه 1391- ساعت 20:45

الاهلي عربستان- سپاهان ايران

ورزشگاه: ملك الفيصل جده- عربستان

تماشاگر: 30 هزار نفر

 اخطار: امید ابراهیمی (49) از سپاهان- عبدالرحیم الجزابی (61) بدرالخمیس (85) از الاهلی

+دانلود گلها و گزارش تصویری


حسین حسن نژاد بازدید : 201 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
علی کریمی پرسپولیس
علی کریمی بعد از جلسه امشب با محمد رویانیان و یحیی گل محمدی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت.

با تصمیم ژوزه مانوئل، علی کریمی به طور موقت از تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شد اما پس از این اتفاق‌ها، رویانیان اعلام کرد به زودی جلسه‌ای را با کاپیتان دوم قرمزپوشان برگزار خواهد کرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 179 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
علی کریمی

بعد ازپایان تمرین پرسپولیس وخروج تک تک بازیکنان از محل تمرین که حدود یک ساعت بعد از تمرین ادامه داشت مانوئل ژوزه ودستیارانش جزو آخرین نفراتی بودند که ورزشگاه درفشی فر راترک کردند.

حسین حسن نژاد بازدید : 179 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
Didier Drogba - Shanghai Shenhua
این طور به نظر می رسد که توپچی ها بی صبرانه در انتظار یک گلزن حرفه ای هستند تا بتواند به روند ناکامی آنها در گلزنی پایان دهد. آرسنال در سه بازی اولش در فصل جدید، نتوانست به گل برسد و حالا دیدیه دروگبا، گزینه ایده آلی برای آرسن ونگر است.
حسین حسن نژاد بازدید : 187 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
FC Schalke 04 v FC Bayern München:  Bastian Schweinsteiger, Philipp Lahm, Mario Mandzukic & Thomas Müller
یوپ هاینکس سرمربی بایرن عملکرد فوق العاده ی توماس مولر را در هفته آغازین بوندسلیگا مورد ستایش قرار داد.مهاجم ملی پوش باشگاه بایرن در حال حاضر با چهار گلزده در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا جای دارد این در حالی است که مولر علاوه بر گلزنی چهار پاس منجر به گل نیز تا اینجای فصل از خود به جای گذاشته این آمار خوب موجب شد تا هاینکس از وی به عنوان بازیکن همه کاره و فوق العاده نام ببرد
حسین حسن نژاد بازدید : 204 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
serie A Italy
با اتمام هفته چهارم سری آ، هفته پنجم این رقابتها بلافاصله و با وقفه ای دو روزه از سر گرفته می شود.

در حساس ترین دیدار این هفته فیورنتینا میزبان یوونتوس صدر نشین است. میلان درحالی در خانه به مصاف کالیاری می رود که در دیدار چند روز پیش خود در سری آ، با نتیجه 1-2 مقابل اودینزه شکست خورده بود و اوضاع در این تیم که در حال حاضر در رده پانزدهم جدول سری آ قرار دارد به شدت متشنج است.

حسین حسن نژاد بازدید : 177 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

EPL: Carlos Tevez - Martin Skrtel Liverpool v Manchester City

سرخیو آگوئرو که در هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر از ناحیه زانو مصدوم شده بود، حالا به روزهای اوج بازگشته .او که در بازی با رئال مادرید هم تقریبا آماده بود، احتمالا برای احتیاط بیشتر و حفظ آمادگی اش برای بازی بعدی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز خواهد کرد.  
سمیر نصری که از ناحیه همسترینگ مصدوم است برای چند هفته دیگری از میادین ورزشی به دور خواهد بود. پابلو زابالتا هم که از ناحیه همسترینگ مصدوم بود احتمالا برای این بازی به اوج خواهد رسید و میکا ریچارز با مصدومیت قوزک پا همچنان از میادین ورزشی دور است و مشخص نیست که چه زمانی به ترکیب تیمش بازخواهد گشت.

حسین حسن نژاد بازدید : 188 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

Anfield - Liverpool FC

این طوربه نظر می رسد که لیورپول در مقایسه با بازی قبلی اش مقابل ساندرلند تنها یک تغییر دارد و آن هم بازگشت خوسه انریکه به جای مارتین کلی است.
فابیو بورینی و رحیم استرلینگ که هردو در بازی با یانگ بویز در روز 5شنبه به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بودند می توانند از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته و به کمک لوئیس سوارس که در دیدار تیمش در لیگ اروپا نامش را در لیست بازیکنان لیورپول نمی دید، بشتابند.
جو کول (همسترینگ) و لوکاس (ران) تنها مصدومان تیم راجرز هستند.

حسین حسن نژاد بازدید : 195 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Real Madrid celebrate Manchester City win
پاکو خمس، مربی رایو وایه کانو تیمش را به صورت کامل و بدون مصدوم برای این بازی در اختیار دارد. روبن دروازه بان این تیم بعد از غیبت در دیدار مقابل اتلتیکومادرید که با شکست 3-4 رایو وایه کانو همراه بود، و پشت سرگذاشتن محرومیتش در دروازه این تیم قرار خواهد گرفت.
 
حسین حسن نژاد بازدید : 179 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Tito Vilanova, Barcelona
در پایان دیدار بارسلونا مقابل گرانادا بود که تیتو ویلا، مربی بارسلونا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

تیتو در مورد بازی شنبه شب تیمش گفت:« قرار گرفتن در جریان بازی برای ما خیلی سخت بود. بازی مان در لیگ قهرمانان اروپا خیلی سخت بود و خستگی دردقایق ابتدایی بازی، مانع از فکر کردن ما می شد. رسیدن به اولین گل حساس و سرنوشت ساز بود. من گفته بودم که تیمهای آنکلا خیلی خوب کار می کنند.»

حسین حسن نژاد بازدید : 179 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Messi
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا هرگونه اختلاف یا درگیری با داوید ویا را تکذیب کرده. این درحالی است که در جریان نیمه اول بازی بارسلونا مقابل گرانادا درگیری لفظی کوچکی میان او و ستاره اسپانیایی بارسا انجام شد . ولی در پایان بازی مسی به خبرنگاران گفت که هیچ مشکلی با ال گواخه ندارد و نباید وقتی مشکلی درمیان نیست، به دنبال مشکل گشت.

حسین حسن نژاد بازدید : 180 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Iñigo López, Leo Messi - FC Barcelona v Granada
آنچه در بازی امشب گذشت باورکردنی نبود. بارسلونا باید با اختلاف فراوانی پیروز می‌شد و برد آسانی به دست می‌آورد. اما آنها نه‌تنها بردی بسیار دیرهنگام به دست آوردند، حتی خطر شکست را هم به‌شدت حس کردند. تونیو، دروازه‌بان گرانادا نمایشی فراتر از حیرت‌انگیز داشت و تا دقیقه 87 بارسا را ناکام گذاشت اما او هم برابر ضربه استثنایی چابی نمی‌توانست کاری بکند.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 5,889
  • بازدید کلی : 148,486