loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
پوریا یزدان پرست بازدید : 116 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

تحلیل بازی سه شنبه شب بارسلونا علیه آث میلان

این بازی در چارچوب مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و با توجه به بازی رفت در سن سیرو که میلان با دو گل برد در بازی برگشت نتیجه کاملا بر عکس بود و بارسلونا با یک نتیجه ی کاملا رویایی و با بردی شیرین میلان را در هم کوبید و 4 بر صفر در بازی برگشت تو نوکمپ و در مجموع 4 بر 2 از سد میلان ایتالیا گذشت.حال به بررسی این بازی شگفت انگیز می پردازیم

بارسلونا تا  قبل از این دیدار در سه بازی اخیر خود 2 باخت و 1 برد داشت شاگردان ویلانووا در بازی جام حذفی در نوکمپ 3 بر 1 بدست رئال مادرید باختند آنها در بازی بعدی خود با رئال مادرید اینبار در چارچوب لالیگا و در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو توسط تیم دوم رئال مادرید 2 بر 1 شکست خوردند.اما در بازی سوم خود باز هم به سختی لاکرونیای ته جدولی را 2 بر 0 در نوکمپ بردند.اما آث میلان ، آن ها در 10 بازی اخیر خود بعد از باختن به یوونتوس در جام حذفی باختی نداشتند آنها در چهار بازی اخیر خود در دربی ایتالیا در شهر میلان بازی باخته را با اینتر میلان 1 بر 1 مساوی کردند در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا 2 بر 0 همین بارسلونا رو بردند و سپس در ایتالیا طی یک بازی درخشان لاتزیویی را 3 بر 0 بردند که  همیشه موی دماغشان بود.و در نهایت جنوای رده 18 ای  سری آ را دو بر هیچ بردند.اما چرا از بارسلونا باختند و آن هم باختی مفتضحانه و چرا حتی نتوانستند یک گل بزننند.در حالی که با یک گل می توانستند قلعه ی نوکمپ را تسخیر کنند.خب با ادامه ی تحلیل همراه ما باشید.

چمپیونز لیگ تنها  امید

اول  نگاهی به وضعیت دو تیم در لیگ داخلی میندازیم.بارسلونا در لالیگا با اختلاف 13 امتیاز از رئال مادرید دوم جدولی صدر نشین لالیگاست و در جام حذفی توسط رئال مادرید حذف شد.آث میلان بر عکس بارسلونا ، 12 امتیاز از یوونتوس صدر جدولی عقب است و در جام حذفی هم مشابه بارسلونا حذف شد آنها به یوونتوس در این جام باختند.در واقع تنها امید میلان برای سپری نکردن فصلی بدون جام همین چمپیونز لیگ بود آن ها بازی رفت را بردند و در حالی که می بایست با روحیه جنگندگی بالا و تمرکز کافی در نوکمپ شجاعانه بازی میکردند و اصلا به دفاع روی نمی آوردند تا زمانی که به بارسلونا گل بزنند با اعتماد به نفس پایین و استرس زیاد وارد زمین شدند آنها کاری را کردند که بر عکس دفعات قبل نمیبایست می کردند یعنی دادن توپ به بارسلونا.در جو وحشتناک نوکمپ وقتی شما در این شرایط باشید ابتدا باید جو را به نفع خودتون کنید.یعنی حمله در دقایق ابتدایی بازی و زدن گل به بارسلونا و بعد بیاین توپ رو به بارسلونا بدین و چشم رو ضد حملات ببندیدن.دقیقا کاری که رئال مادرید در نوکمپ کرد.با این تفاضیل آث میلان حتی از ضد حملات اندک خودشم استفاده نکرد چون استرس ضد حمله خوردن و گل خوردن داشت.چون با ترس بازی می کرد. آنها می توانستند از ترس بارسلونا در دقایق ابتدایی بازی استفاده کرده و با گل زنی در دقایق ابتدایی بازی تماشاگران کاتالانی را وادار به سکوت کنند.مسلما اگه شما حمله کنید حریف کمتر مالک توپ خواهد شد و کمتر روی دروازه شما خواهد آمد و کمتر دچار اعتماد به نفس خواهد شد و کمتر احساس راحتی خواهد کرد و مثلا بجای 90 دقیقه حمله روی دروازه شما 70 دقیقه حمله خواهد کرد اما با دادن مالیکیت کامل توپ به حریف و کند عمل کردن روی ضد حملات و با این طرز فکر به حریف اجازه میدین کاملا رویتان سوار شود و 90 دقیقه توپ بریزد و چون دفای تیمتان هماهنگی لازمو مثل دفاع پارسال چلسی ندارد و چون در اصل تیمتون هجومی در ابتدای فصل بسته شده نه دفاعی،خوردن 4 گل عجیب نیست.

باختن رسانه ای

جنگ اول رو بارسایی ها از میلانی ها بردند.این دلیل ضعف آلگری بود.هیچ وقت بارسلونایی ها به خودشون اجازه نمیدن مقابل تیمی که هدایتشو مورینیو بر عهده داره قبل از بازی با اطمینان مصاحبه کنند که ما خواهیم برد.دنی آلوس گفته بود قسم میخورم میبریم.اینیستا گفته بود کار میلانو تموم میکنیم.مسی گفته بود کاتالان هاخیالتان راحت پیکه گفته بود حتما صعود می کنیم  اما میلانی ها چه گفتند؟ فقط سکوت کردند و سکوت کردن علامت رضاست و با سکوت حرف بارسایی ها رو تایید کردند.در صورتی که اگر تیم مورینیو بود اول مورینیو دست به کار می شد و بعد راموس و بعد کاسیاس و رونالدو.این مصاحبه ها روی آلگری تاثیر گذاشته و در ترکیب اصلی از بویان کرکیچ با انگیزه و روبینیو ی خوش تکنیک خبری نبود و بجای آنها بازیکنان سیاه پوست با قدرت بدنی بالا و دوندگی عالی تو ترکیب بودند بازیکنانی که کند عمل کردند و روی سرعت بارسایی ها در دفاع کردن جا ماندند و گل اول و دوم بارسلونا ثمر رسید.اگر میلان در ترکیب اصلی بجای مهره های دفاعی اش مهره های هجومی می گذاشت با بستن فضا توسط مهره های هجومی که سریع تر هم بودند هم ضد حملات سریع تری داشت و هم می توانست لالقل یک گل بزند و صعود کند البته اگه گل چهارم رو نمیخورد.بالطب بعد از خوردن گل دوم میلانی ها عصبی شدند و تمرکزشان حتی کمتر از قبل شد آبیاتی بعد از خوردن گل اول توپ را طرف دروازش شوت کرد و اینکار را بعد از خوردن گل سوم توسط اشتباه عجیب آمبروزینی با تجربه هم تکرار کرد و این یعنی لعنتی چرا گل شد و یعنی نداشتن تمرکز.

پلان B

کمی به این بارسلونا نگاه کنیم خواهیم دید که این بارسلونای دیشب با تفکرات پپ گواردیولا سرمربی فصل بعد بایرن مونیخ چیده شده بود چرا که او بود که اینیستا رو در خط هافبک بازی میداد تا در کنار ژاوی پلان B تیمش را تقویت کند.و بستن فضا ها و از کار انداختن این پلان را با عقب آوردن مسی خنثی کند.شاید اگر اینیستا بجای پدرو یا ویا در پست مهاجم قرار می گرفت و فابرگاس درخط هافبک جای او را می گرفت میلان با این ترکیب پر نقصش صعود می کرد.چون آن وقت بارسلونا پلان B اش را در حقیقت اصلا نمیداشت.

آیا بارسلونا احیا شد؟

فقط می توان در صورتی به این سوال جواب داد که بارسلونا در مرحله ی بعد به بایرن مونیخ یا رئال مادرید بر خورد کند تا در مقابل مربیان بزرگی چون هاینکس و مورینیو و مهره های بزگتری چون نویر و لام و شواین اشنایدر و روبن و ریبری یا کاسیاس و راموس و رونالدو و اوزیل و ژابی آلونسو قرار بگیره میتوان به این سوال جواب داد.خلاصه آنها دیشب مهره هایشان قابل مقایسه با آث میلان نبود اما این مهره ها بسیار نزدیک به  مهره های بارین مونیخ و رئال مادرید هست.آنها عصر جمعه حریف خود را خواهند شناخت.

تحلیل از پوریا یزدان پرست

شماره تماس  09380350715


حسین حسن نژاد بازدید : 86 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

در جدال یوونتوس و فیورنتینا از چهارچوب هفته بیست‌و پنجم سری‌آ اتفاق جالبی افتاد و الساندرو ماتری درحالی که خود را آماده زدن ضربه گل کرد، ناگهان کفش‌هایش جاماند، اما او موفق به گلزنی شد.  

الساندرو ماتری در مصاحبه ای کوتاه با اسکای اسپرت گفت: «کفش هایم از پایم بیرون آمد، مانند کسی که از پشت پا روی کفش من بگذارد، اما من بدون کفش و با جورابم گل زدم، عالی بود، این عالی است

حسین حسن نژاد بازدید : 157 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

Lazio celebrating (Coppa Italia, Getty Images)


ویدال در دقیقه 92 یوونتوس را از شکست نجات داد اما دوباره سرجیو فلوکاری در دقیقه 93 لاتزیو را به یک برد شیرین رساند

لاتزیو به فینال جام حذفی راه یافت. آنها یوونتوس را در مجموع 3 بر 2 بردند و توانستند به دیدار نهایی برسند.

بازیکنان بیانکوچلستی می‌دانستند اگر یووه گلی نزند با توجه به تساوی یک بر یک دیدار رفت آنها به دیدار پایانی راه می‌یابند و به همین دلیل ذهنیت فوق‌العاده تدافعی داشتند.

بازیکنان یووه در همان دقایق ابتدایی اعتراض شدیدی به داور داشتند و اعتقاد داشتند فدریکو مارکتی روی میرکو ووچینیچ خطای پنالتی انجام داده اما داور اعلام ضربه کرنر کرد. تصاویر آهسته نشان می‌داد حق با بازیکنان یووه بوده.


حسین حسن نژاد بازدید : 150 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

میلان توانست با برد سه بر یک در خانه اندرلشت به دور بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
میزبان بازی را خوب آغاز کرد اما به دلیل نداشتن خلاقیت نتوانست راهی به دروازه میلان پیدا کند.
این میلان بود که در نیمه دوم به گل می رسید. استفان الشعراوی در دقیقه 47 سانتر ماتیا دشیلیو را عالی کنترل کرد و با ضرب دوم با شوتی کات دار دروازه سیلویو پروتو را گشود.
حسین حسن نژاد بازدید : 143 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 یوونتوس 3- چلسی صفر؛قصابی قهرمان در شب مرطوب

دفاع چلسی از عنوان قهرمانی با مشکل بزرگی روبرو شده: آنها شاید حتی از گروه خود صعود هم نکنند!
چلسی در همان ابتدای بازی متوجه شد با تیم خطرناکی روبرو است و ضربه استفان لیشت اشتاینر را پتر چک به کمک تیر دروازه مهار کرد.
حملات دو تیم ادامه یافت و هرچند چلسی هم موقعیتی عالی داشت که ضربه ادن آزار با پای جیان لوییجی بوفون به بیرون رفت، اما در نهایت یووه بود که به گل می رسید.

حسین حسن نژاد بازدید : 188 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Silvio Berlusconi - Milan (Getty Images)
اومبرتو گادینی، مدیر ورزشی میلان، شایعات اخیر در مورد جدایی سیلویو برلوسکونی از این باشگاه را رد کرد.

باشگاه میلان در شرایط مالی مناسبی قرار ندارد و گفته می شود برلوسکونی آماده است تا برای بهبود شرایط، بخشی از سهام باشگاه را به سرمایه گذاران خارجی واگذار کند.

حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Everton v Manchester United, Andre Marriner, Nemanja Vidic
این طور به نظر می رسد که آینده نمانیا ویدیچ در باشگاه منچستریونایتد دوباره با اما و اگرهایی روبرتو شده است. او که در فصول اخیر بارها با مصدومیت های طولانی از میادین ورزشی به دور مانده و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، حالا مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرار گرفته.
حسین حسن نژاد بازدید : 187 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
Milan players celebrating
میلان با بخت بلندی که داشت توانست اولین برد خود در لیگ قهرمانان را مقابل زنیت به دست بیاورد.

بازی دو تیم در ورزشگاه پتروفسکی بسیار جذاب بود و فابیو کاپلو هم از نزدیک بازی را مشاهده می‌کرد. زنیت هم اولین باخت خانگی خود در اروپا پس از سپتامبر 2008 را تجربه کرد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 204 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
serie A Italy
با اتمام هفته چهارم سری آ، هفته پنجم این رقابتها بلافاصله و با وقفه ای دو روزه از سر گرفته می شود.

در حساس ترین دیدار این هفته فیورنتینا میزبان یوونتوس صدر نشین است. میلان درحالی در خانه به مصاف کالیاری می رود که در دیدار چند روز پیش خود در سری آ، با نتیجه 1-2 مقابل اودینزه شکست خورده بود و اوضاع در این تیم که در حال حاضر در رده پانزدهم جدول سری آ قرار دارد به شدت متشنج است.

حسین حسن نژاد بازدید : 196 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Mirko Vucinic (J), Luca Rigoni (C) - Juventus-Chievo - Serie A
یوونتوس به چهارمین برد خود در چهارمین دیدار پیاپی رسید. آنها دو بر صفر کیه‌وو سخت‌کوش را شکست دادند.

استفانو سورنتینو در دروازه کیه‌وو عالی بود اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

حسین بازدید : 151 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)


هفته دوم سری آ از فردا با دو دیدار آغاز خواهد شد اما در این هفته، همه نگاه ها را دیدار اودینزه- میلان در فریولی خواهد بود؛ دیداری که نتیجه آن می تواند سرنوشت سرمربی روسونری را تغییر دهد.
حسین بازدید : 184 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


روبرتو دی‌متئو گفته بود دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ماموریتی غیرممکن است. اما این حرف او امشب ثابت شد، جایی که چلسی در خانه مقابل یوونتوس متوقف شد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 177 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)


آدریانو گالیانی، مدیر اجرایی و نایب رئیس باشگاه میلان در صحبت هایی اعلام کردکه میلان به زودی به سراغ راه حلی برای حل مشکل مصدومیت ها در تیمش خواهد رفت و همین امر سوژه خوبی برای روزنامه ایتالیایی گاتزتادلو سپورت بود تا به بررسی این مشکل بپردازد.


حسین حسن نژاد بازدید : 178 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)
 Cesc Fabregas
این روزها شایعات درمورد آینده سسک فابرگاس درباشگاه بارسلونا در حال افزایش است. این بار رسانه های ایتالیایی، سسک را در آستانه انتقال قرضی به میلان می دانند. طبق گزارش این روزنامه ایتالیایی، سسک فابرگاس ممکن است در بازار نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی از بارسلونا به میلان منتقل شود.
باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 219 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)
Alessandro Del Piero - Francesco Totti
فرانچسکو توتی کاپیتان محبوب  رم برای الکس دلپیرو ستاره فراموش نشدنی  یوونتوس نامه ای فرستاد:
الکس،می دانم در استرلیا مسیر جدیدی را انتخاب کرده ای،اما من بدون تو احساس دلتنگی می کنم زیرا ما زمان بسیاری از زندگیمان را کنار هم سپری کردیم

 در بسیاری از میدان ها در مقابل هم بودیم اما هر اتفاقی که افتاد رابطه میان ما از بین نرفت و ما با هم بزرگ شدیم در دو تیم متفاوت و دو رقیب بی پایان برای هم بودیم


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

 
حسین حسن نژاد بازدید : 185 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

 دل‌پیرو به سیدنی اف‌سی پیوست

سیدنی اف‌سی الساندرو دل‌پیرو را به خدمت گرفت. این مهاجم باتجربه که آزاد بود قراردادی دوساله با این باشگاه استرالیایی بست و سالانه 2 میلیون یورو خواهد گرفت.

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 193 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
Giovinco & Benatia - Udinese-Juventus - Serie A
یوونتوس توانست در راه دفاع از قهرمانی فصل پیش خود این بار در اودینه پیروزی بزرگی به دست بیاورد.

یووه هفته پیش مقابل پارما چندان خوب نبود اما این بار مقابل اودینزه عالی بازی کرد و در دقیقه 14 به گل رسید.


باقی خبر در ادامه مطلب

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 182 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

Nigel De Jong - Manchester City

باشگاه میلان اعلام کرد نایجل دی یونگ، هافبک هلندی منچسترسیتی را به خدمت گرفت.

این هافبک دفاعی هلندی پس از نهایی شدن انتقالش، بازی برای میلان را رویای دوران کودکی اش اعلام و اکنون در انتظار اولین بازی برای روسونری است.

او همچنین معتقد است تیم فعلی میلان از کیفیت بالایی برای رقابت در همه جام ها برخوردار است و از هم تیمی هایش خواست برای قهرمانی در ایتالیا و اروپا تلاش کنند.

باقی خبر و تصاویر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 189 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

به گزارش آتزوری و به نقل از فیورنتینا-ویولا :گازتا دلااسپورت گزارش داد که برباتوف با بنفشی شدن فاصله ای ندارد.

این روزنامه معتبر ایتالیایی خبر داد که امروز چهارشنبه وکلای این بازیکن به فلورانس خواهند آمد تا با روسای فیورنیتنا پای میز مذاکره بنشینند تا در صورت توافق بین طرفین انتقال برباتوف به فیورنتینا رسمی شود .

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 193 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)


دروگبا در یوونتوس، این سوالی است که پس از رسید سران شانگهای چین به مشکلات مالی به گوش رسید. این مهاجم سابق چلسی با وبلغی بالغ بر ۸ میلیون یورو به این تیم چینی انتقال داده شده است و سران این تیم نیز همین مبلغ را برای انتقال به تیم دیگر درخواست کرده اند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 188 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/0Maicon.jpg

مبلغ پیشنهادی سیتی برای جذب مایکون 4 میلیون یورو است، درحالی که اینتری ها 8 میلیون یورو درخواست کرده اند.این روزها مایکون یکی از ستاره های بازار نقل و انتقالات است که احتمال جدایی اش از اینتر  در روزهای پایانی بازار تابستانی بیش از پیش شده است.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 191 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

باشگاه الشارجه امارات برای این فصل قصد خرید مسعود شجاعی بازیکن ایرانی اوساسونا که تجربه بازی در الشارجه را نیز دارد را داشت. این باشگاه حاضر به پرداخت رقم ۲٫۵ میلیون یورو برای این انتقال شد اما اوساسونا حاضر به فروش بازیکن ایرانی خود نشد. 


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


حسین حسن نژاد بازدید : 199 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

در نخستین بازی از دومین روز هفته آغازین سری آ،تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم سمپدوریا بود که در نهایت با نتیجه دور از انتظار ۱-۰ از میهمان خود شکست خورد.

تک گل این بازی را کوستا در دقیقه ۵۹ وارد دروازه میزبان کرد.


گزارش تصویری و دانلود گلها در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 208 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

رئال مادرید و کاکا ، شش روز فرصت دارند تا برای پیدا کردن راهکاری که هر دو طرف سود ببرند به توافق برسند . مورینیو بازیکن برزیلی را از لیستش برای دو بازی اخیر خ زده و این پیغامی مستقیم به سران باشگاه بوده که این روزها می خواهند که بهترین راهکار را برای بازیکن برزیلی پیدا کنند .
کاکا و رئال مادرید توافق دارند که باید راهی برای رفتن پیدا شود . با توجه به این که فقط شش روز تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده اما مورینیو سعی می کند که این قضیه را اورژانسی جلوه ندهد . او می داند که چه کار می کند . اگر کاکا نرود ، در نهایت به او فرصت بازی نخواهد رسید .
این بی تفاوتی مربی پرتغالی به بازیکن برزیلی هم در نوع خود جالب است . اما جالب تر . . .


باقی خبر در ادامه مطلب


[تصویر:  03918372688390175090.png]

حسین حسن نژاد بازدید : 170 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/juve.jpg

طرفداران فوتبال:یوونتوس توانست با وجود آن که یک پنالتی را از دست داده بود دو بر صفر پارما را ببرد و این فصل سری آ را با برد آغاز کند.

پارما بازی را درخشان آغاز کرد و در ضدحملات خطرناک نشان می‌داد و دروازه مارکو استوراری – که جانشین جیان‌لوییجی بوفون مصدوم شده بود – را تهدید می‌کرد.

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

                                                                                          باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


حسین حسن نژاد بازدید : 167 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

در روز های گذشته شایعات بی شماری نسبت به حضور لیورنته در یووه شنیده میشد ولی امروز طبق اخبار منتشره در توتو اسپرت و گاتزتا دلا اسپرت، خود لیورنته نیز این اتقال را حتمی خواند. وی در گفت و گویی کوتاه گفت:
باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 194 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
[تصویر:  00018414.jpg]

الکساندر پاتو، مهاجم ميلان، مطمئن است که اين تيم مي تواند يکي از مدعيان قهرماني سري آ در فصل 13-2012 باشد.


روسونري در اين تابستان ستاره هايي مانند نستا، سيدورف، اينزاگي، گتوزو، زامبروتا، زلاتان و تياگو سيلوا را از دست داد اما پاتو معتقد است که تيم آلگري مي تواند با شرايط جديد کنار بيايد و براي فتح اسکودتو تلاش کند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 241 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پس از اعلام محکومیت انتونیو کونته اخباری در خصوص احتمال نبودن وی در دیدار یووه مقابل ناپولی در رقابت های سوپرکوپای ایتالیا که در پکن برگزار می شود مطرح شد و امروز این خبر به طور رسمی انتشار یافت تا یوونتوسی ها در شرایطی دشوار خود را به چین برسانند و برای یک جام دیگر مبارزه کنند.

باقی در ادامه ی مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 179 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
این بار هم گلایه و اظهارات عجیب از یک مدیر باشگاهی، اما این بار مشکل بر سر برنامه های لیگ ایتالیا نیست، این بار محل برگزاری رقابتی که این تیم باید مقابل یوونتوس برگزار کنند مورد اعتراض وی قرار گرفته. ائورنتیس دلائورنتیس، مدیر ناپولی در اظهاراتی خواست که دیدار سوپرکوپا مقابل یووه در ایتالیا و در یکی از شهر های کشور برگزار شود.
باقی در ادامه ی مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 193 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

ماریو بالوتلی، مهاجم منچسترسیتی، اعلام کرد اگر فوتبالیست نمی شد، به عنوان مبارز در رقابت های آلتیمیت فایتینگ چمپیونشیپ شرکت می کرد.

این ملی پوش ایتالیایی که در طول دوران حرفه ای جنجالی های زیادی ایجاد و در زمین بازی نیز کارت های زرد و قرمز زیادی از داوران دریافت کرد، اعتراف کرد که علاقه زیادی به ورزش های رزمی دارد.

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


عرفان صالحی بازدید : 333 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (1)


عرفان صالحی بازدید : 414 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

-در صورتی که یوونتوس نتواند رابین ونپرسی را به خدمت بگیرد٬ بر روی ادن ژکو مهاجم منچسترسیتی تمرکز خواهد کرد.

- تام هیتِن دروازبان سابق کاردیف و منچستر یونایتد٬ برای جانشینی دیوید جمیز راهی بریستول سیتی خواهد شد.
- استوک میخواهد برای ناکام گذاشتن اورتون برای جذب جِف کَمِرون٬ پیشنهادی را راهی باشگاه هیوستون دیناموِ آمریکا کند.
- وستهم موسا کونیت مهاجم سنگالی مکابی تل آویو را که همراه تیم سنگال در المپیک حضور دارد زیر نظر خواهد گرفت.

- آلن پاردو سرمربی نیوکاسل نیز علاوه بر آرسنال و تاتنهام به علاقه مندان لویک رمی مهاجم فرانسوی مارسی اضافه شد.
- نیوکاسل٬ استون ویلا و وستهم پس از شکست مذاکرات جِم کاراکان هافبک ۲۳ ساله ردینگ با این تیم به دنبال این بازیکن ترک هستند.

- کافومبا کولیبالی هافبک نیس فرانسه خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به یکی از تیم های فولام٬ استون ویلا و نوریچ است.

- مشاوران لوکا مودریچ امروز نشستی را در مادرید خواهند داشت تا این بازیکن کروات به رئال مادرید ملحق شود.
-باشگاه آرسنال با مشخص نکردن شماره لوکاس پودولسکی٬ پیغام فروش رابین ونپرسی را به علاقه مندان او ارسال کرد.

- آندره ویاش بوآش سرمربی تاتنهام در حال بررسی ارائه پیشنهاد برای کریستین آتسو وینگر ۲۰ ساله پورتو.
- چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی جدید به ارزش ۶.۵ میلیون پوند به همراه بندهای افزایشی دیگر برای به خدمت گیری ویکتور موسس.
- لیورپول میخواهد با پیشنهادی ۷۵۰ هزار پوندی دورس دی ویریس دروازبان ولوز را به خدمت بگیرد.
- نوریچ در حال نهایی کردن به خدمت گیری مایکل ترنر مدافع ساندرلند پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی این باشگاه.
- استیون پینار در آستانه دائمی کردن قراردادش با اورتون و بازگشت به این باشگاه از تاتنهام.
http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png
عرفان صالحی بازدید : 176 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


حضور کلودیو مارکیزیو ستاره درخشان یووه در کنار لیونل مسی بر روی کاور فیفا 2013 برای تیفوسی های تورین بسیار جالب توجه بود و این درحالی است که مارکیزیو نیز از این موضوع خوشحال است.

کلودیو در این باره گفت: "وقتی به بازیکنان بزرگی که قبل از من در این کاور قرار گرفته اند نگاه میکنم، از حضور در کاور فیفا 13 و در کنار مسی احساس غرور میکنم. چیزی بود که از بچگی نه تنها بعنوان یک بازیکن بلکه بعنوان یک گیمر همیشه آرزویش را داشتم."

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 190 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


سران یوونتوس پیشنهاد نهایی خود را برای خرید روبین فن پرسی تقدیم سران آرسنال کرده اند و در صورتی که توافق حاصل نشود وی از اهداف یوونتوس خارج خواهد شد.
روزنامه ی گازتا اعلام کرد یوونتوسی ها با پاتزینی به توافق نهایی دست پیدا کرده اند و تنها اعلام رسمی این قرارداد باقی مانده و بلافاصله متری به تیم میلان خواهد پیوست.
باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 176 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)


باربارا برلوسکونی ، دختر مدیر سابق میلان ، در نظر دارد که با به خدمت گرفتن کاکا برای فصل آینده با هواداران روسونری ها آشتی کند .
دختر سیلویو برلوسکونی اعتقاد دارد که پدش می تواند این هافبک برزیلی را بگرداند . البته میلان پول زیادی ندارد و او را به طور قرضی برای یک یا دو فصل می خواهد .
برلوسکونی ابایی ندارد که در مورد کاکا پول خرج کند . هر چند که می داند که باید رقم مناسبی را هزینه کند تا بتواند دل فلورنتینو را بدست آورد .

عرفان صالحی بازدید : 324 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: تمام بلیت‌های فصل یوونتوس فروخته شد

باشگاه یوونتوس اعلام کرد تمامی بلیت‌های فصل پیش رو تیمش در ورزشگاه خانگی به فروش رسیده است.
 

یوونتوس چندین سال بود که در حال ساخت ورزشگاه جدیدی بود تا به نخستین باشگاه ایتالیایی تبدیل شود که دارای ورزشگاهی مدرن شود.

باقی خبر در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 6,021
  • بازدید کلی : 148,618