loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
پوریا یزدان پرست بازدید : 116 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

تحلیل بازی سه شنبه شب بارسلونا علیه آث میلان

این بازی در چارچوب مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و با توجه به بازی رفت در سن سیرو که میلان با دو گل برد در بازی برگشت نتیجه کاملا بر عکس بود و بارسلونا با یک نتیجه ی کاملا رویایی و با بردی شیرین میلان را در هم کوبید و 4 بر صفر در بازی برگشت تو نوکمپ و در مجموع 4 بر 2 از سد میلان ایتالیا گذشت.حال به بررسی این بازی شگفت انگیز می پردازیم

بارسلونا تا  قبل از این دیدار در سه بازی اخیر خود 2 باخت و 1 برد داشت شاگردان ویلانووا در بازی جام حذفی در نوکمپ 3 بر 1 بدست رئال مادرید باختند آنها در بازی بعدی خود با رئال مادرید اینبار در چارچوب لالیگا و در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو توسط تیم دوم رئال مادرید 2 بر 1 شکست خوردند.اما در بازی سوم خود باز هم به سختی لاکرونیای ته جدولی را 2 بر 0 در نوکمپ بردند.اما آث میلان ، آن ها در 10 بازی اخیر خود بعد از باختن به یوونتوس در جام حذفی باختی نداشتند آنها در چهار بازی اخیر خود در دربی ایتالیا در شهر میلان بازی باخته را با اینتر میلان 1 بر 1 مساوی کردند در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا 2 بر 0 همین بارسلونا رو بردند و سپس در ایتالیا طی یک بازی درخشان لاتزیویی را 3 بر 0 بردند که  همیشه موی دماغشان بود.و در نهایت جنوای رده 18 ای  سری آ را دو بر هیچ بردند.اما چرا از بارسلونا باختند و آن هم باختی مفتضحانه و چرا حتی نتوانستند یک گل بزننند.در حالی که با یک گل می توانستند قلعه ی نوکمپ را تسخیر کنند.خب با ادامه ی تحلیل همراه ما باشید.

چمپیونز لیگ تنها  امید

اول  نگاهی به وضعیت دو تیم در لیگ داخلی میندازیم.بارسلونا در لالیگا با اختلاف 13 امتیاز از رئال مادرید دوم جدولی صدر نشین لالیگاست و در جام حذفی توسط رئال مادرید حذف شد.آث میلان بر عکس بارسلونا ، 12 امتیاز از یوونتوس صدر جدولی عقب است و در جام حذفی هم مشابه بارسلونا حذف شد آنها به یوونتوس در این جام باختند.در واقع تنها امید میلان برای سپری نکردن فصلی بدون جام همین چمپیونز لیگ بود آن ها بازی رفت را بردند و در حالی که می بایست با روحیه جنگندگی بالا و تمرکز کافی در نوکمپ شجاعانه بازی میکردند و اصلا به دفاع روی نمی آوردند تا زمانی که به بارسلونا گل بزنند با اعتماد به نفس پایین و استرس زیاد وارد زمین شدند آنها کاری را کردند که بر عکس دفعات قبل نمیبایست می کردند یعنی دادن توپ به بارسلونا.در جو وحشتناک نوکمپ وقتی شما در این شرایط باشید ابتدا باید جو را به نفع خودتون کنید.یعنی حمله در دقایق ابتدایی بازی و زدن گل به بارسلونا و بعد بیاین توپ رو به بارسلونا بدین و چشم رو ضد حملات ببندیدن.دقیقا کاری که رئال مادرید در نوکمپ کرد.با این تفاضیل آث میلان حتی از ضد حملات اندک خودشم استفاده نکرد چون استرس ضد حمله خوردن و گل خوردن داشت.چون با ترس بازی می کرد. آنها می توانستند از ترس بارسلونا در دقایق ابتدایی بازی استفاده کرده و با گل زنی در دقایق ابتدایی بازی تماشاگران کاتالانی را وادار به سکوت کنند.مسلما اگه شما حمله کنید حریف کمتر مالک توپ خواهد شد و کمتر روی دروازه شما خواهد آمد و کمتر دچار اعتماد به نفس خواهد شد و کمتر احساس راحتی خواهد کرد و مثلا بجای 90 دقیقه حمله روی دروازه شما 70 دقیقه حمله خواهد کرد اما با دادن مالیکیت کامل توپ به حریف و کند عمل کردن روی ضد حملات و با این طرز فکر به حریف اجازه میدین کاملا رویتان سوار شود و 90 دقیقه توپ بریزد و چون دفای تیمتان هماهنگی لازمو مثل دفاع پارسال چلسی ندارد و چون در اصل تیمتون هجومی در ابتدای فصل بسته شده نه دفاعی،خوردن 4 گل عجیب نیست.

باختن رسانه ای

جنگ اول رو بارسایی ها از میلانی ها بردند.این دلیل ضعف آلگری بود.هیچ وقت بارسلونایی ها به خودشون اجازه نمیدن مقابل تیمی که هدایتشو مورینیو بر عهده داره قبل از بازی با اطمینان مصاحبه کنند که ما خواهیم برد.دنی آلوس گفته بود قسم میخورم میبریم.اینیستا گفته بود کار میلانو تموم میکنیم.مسی گفته بود کاتالان هاخیالتان راحت پیکه گفته بود حتما صعود می کنیم  اما میلانی ها چه گفتند؟ فقط سکوت کردند و سکوت کردن علامت رضاست و با سکوت حرف بارسایی ها رو تایید کردند.در صورتی که اگر تیم مورینیو بود اول مورینیو دست به کار می شد و بعد راموس و بعد کاسیاس و رونالدو.این مصاحبه ها روی آلگری تاثیر گذاشته و در ترکیب اصلی از بویان کرکیچ با انگیزه و روبینیو ی خوش تکنیک خبری نبود و بجای آنها بازیکنان سیاه پوست با قدرت بدنی بالا و دوندگی عالی تو ترکیب بودند بازیکنانی که کند عمل کردند و روی سرعت بارسایی ها در دفاع کردن جا ماندند و گل اول و دوم بارسلونا ثمر رسید.اگر میلان در ترکیب اصلی بجای مهره های دفاعی اش مهره های هجومی می گذاشت با بستن فضا توسط مهره های هجومی که سریع تر هم بودند هم ضد حملات سریع تری داشت و هم می توانست لالقل یک گل بزند و صعود کند البته اگه گل چهارم رو نمیخورد.بالطب بعد از خوردن گل دوم میلانی ها عصبی شدند و تمرکزشان حتی کمتر از قبل شد آبیاتی بعد از خوردن گل اول توپ را طرف دروازش شوت کرد و اینکار را بعد از خوردن گل سوم توسط اشتباه عجیب آمبروزینی با تجربه هم تکرار کرد و این یعنی لعنتی چرا گل شد و یعنی نداشتن تمرکز.

پلان B

کمی به این بارسلونا نگاه کنیم خواهیم دید که این بارسلونای دیشب با تفکرات پپ گواردیولا سرمربی فصل بعد بایرن مونیخ چیده شده بود چرا که او بود که اینیستا رو در خط هافبک بازی میداد تا در کنار ژاوی پلان B تیمش را تقویت کند.و بستن فضا ها و از کار انداختن این پلان را با عقب آوردن مسی خنثی کند.شاید اگر اینیستا بجای پدرو یا ویا در پست مهاجم قرار می گرفت و فابرگاس درخط هافبک جای او را می گرفت میلان با این ترکیب پر نقصش صعود می کرد.چون آن وقت بارسلونا پلان B اش را در حقیقت اصلا نمیداشت.

آیا بارسلونا احیا شد؟

فقط می توان در صورتی به این سوال جواب داد که بارسلونا در مرحله ی بعد به بایرن مونیخ یا رئال مادرید بر خورد کند تا در مقابل مربیان بزرگی چون هاینکس و مورینیو و مهره های بزگتری چون نویر و لام و شواین اشنایدر و روبن و ریبری یا کاسیاس و راموس و رونالدو و اوزیل و ژابی آلونسو قرار بگیره میتوان به این سوال جواب داد.خلاصه آنها دیشب مهره هایشان قابل مقایسه با آث میلان نبود اما این مهره ها بسیار نزدیک به  مهره های بارین مونیخ و رئال مادرید هست.آنها عصر جمعه حریف خود را خواهند شناخت.

تحلیل از پوریا یزدان پرست

شماره تماس  09380350715


پوریا یزدان پرست بازدید : 91 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

ستارگان سابق ميلان مقابل پرسپوليس


در صورت موافقت نهايي مسئولان ايتاليايي، ديدار دوستانه ستارگان آث ميلان و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


به زارش ورزش سه و به نقل از فیفا نیوز : محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در سفرش به ايتاليا و پس از اينکه باشگاه ميلان به صورت کامل به او معرفي شد تصميم گرفت تا پاي ستاره‌هاي ايتاليايي را به ايران باز کند.

به گزارش فارس، وي ابتدا فرانکو باره‌سي را براي دربي گذشته به ايران آورد و با او در خصوص مسائل مختلف و فوتبال ايران به گفت‌وگو پرداخت اما باشگاه ميلان با ستاره‌هاي سابق خود تيمي را تشکيل داده که در جهت کارهاي خيريه و عام‌المنفعه به سراسر دنيا سفر مي‌کند.

اين تيم به تازگي با دعوت مسئولان کشور اندونزي در جاکاراتا به ديدار ستارگان اندونزي رفت و موفق شد 4 بر 2 در ورزشگاهي مملو از هواداران ميزبان خود را شکست دهد.

با توجه به رايزني هاي رويانيان به احتمال فراوان ستارگان ميلان براي بازي با پرسپوليس در سال 1392 به تهران مي آيد تا در ورزشگاه آزادي به ميدان بروند.



بازيکنان پيشکسوت ميلان شامل کافو - پاپن- ماسارو- ديدا- فاوالي- باره‌سي- ژورژ وه‌آ- مالديني- تاسوتي- آلبرتيني- روسي- ساويچويچ- شوچنکو- ادو- سرجينيو- زامبروتا و بوبان هستند.

البته بازيکناني مانند گوليت، دونادوني، فان‌باستن، آنچلوتي در اين تيم حضور دارند اما به دليل فشار کاري و مشکلاتي که داشتند به اندونزي سفر نکردند.

افزايش احتمال غيبت آلونسو مقابل منچستر


احتمال غيبت هافبک رئال مادريد مقابل منچستريونايتد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا افزايش يافت.


ژابي آلونسو روز گذشته به دليل درد عضلاني موفق نشد جلسه تمريني تيمش را به پايان برساند تا از احتمال حضور وي در ديدار فردا شب مقابل منچستر يونايتد کاسته شود. درد عضلاني وي در بازي تيم ملي اسپانيا مقابل اروگوئه و ديدار شنبه شب رئال مقابل سويا تشديد شده است.

نگراني‌هايي در خصوص وضعيت بدني وي در کادر فني ايجاد شده است و ژابي آلونسو که روز گذشته تمريناتش را با ساير اعضاي تيم آغاز کرد، به دليل تشديد درد عضلاني موفق نشد تا پايان در جلسه حضور داشته باشد.

به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز ، مورينيو به خوبي از اهميت حضور وي در ترکيب فردا شب تيمش مقابل منچستريونايتد آگاه است و اگر اين بازيکن نتواند خود را به اين مسابقه برساند، مورینیو باید از زوج  خدیرا و مودریچ یا مشابه آن استفاده کند البته میشود په په را در جای آلونسو قرار داد و جای په په را در قلب خط دفاعی واران جوان پر کند.
ادامه ی اخبار در ادامه ی مطلب

پوریا یزدان پرست بازدید : 82 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

کنايه هاي آرين روبن به هاينکس


ستاره هلندي بايرن در ديدار دوستانه چهارشنبه شب مقابل تيم ملي ايتاليا به ميدان رفت او پس از تساوي 1 بر 1 مقابل ايتاليا با طعنه به يوپ هاينکس توانايي هاي لوئيس فان خال سرمربي اسبق بايرن و فعلي تيم ملي هلند را ستود.


به گزارش ورزش سه و به نقل از فیفا نیوز ، روبن پس از اين ديدار دوستانه گفت:" تيم ملي مانند يک حمام داغ من را شاداب مي کند. واقعا احساس خوبي دارم در اينجا با مربي اي کار مي کنم که به خوبي مي تواند اعتماد به نفس شما را افزايش دهد فان خال همواره از من پشتيباني کرده است."

فان خال از سال 2009 تا 2011 در بايرن حاضر بود و آرين روبن زير نظر وي تمرين مي کرد. شرايط در اين فصل پس از مصدوميت هاي متعدد براي روبن به خوبي پيش نرفت در غياب او توماس مولر به خوبي در اين پست جا افتاد و با گلزني و پاس هاي متعدد گل از ارکان موفقيت و جدايي ناپذير در ترکيب هاينکس محسوب مي شود.

پوریا یزدان پرست بازدید : 245 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)



دانلود کلیپی از حرکات ماریو گوتزه در فصل 2013_2012


برای دانلود این کلیپ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

حسین حسن نژاد بازدید : 84 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

دانیال داوری


 هر چند دانیال داوری، دروازه‌بان ایرانی اینتراخت برانشویگ با رد پیشنهاد کی‌روش طرفدارانش را تا اندازه‌ای ناامید کرد، اما امروز در صفحه فیس‌بوکش اعلام کرد تا ساعتی دیگر یک خبر خوب برای آن‌ها خواهد داشت؛ خبری که ممكن است به دعوت شدن او به تیم ملی مربوط شود.

او در صفحه فیس‌بوکش نوشته: «امروز یک خبر خوب برای‌تان دارم اما الان نمی‌توانم بگویم. لطفا تا شب صبر کنید، آن وقت به شما خواهم گفت؛ بعدا می‌بینم‌تان، دانیال.»

او همچنین در پست قبلی‌اش، از هواداران ایرانی به خاطر این‌که نمی‌تواند فارسی صحبت کند عذرخواهی کرده و قول داده بود که خیلی زود فارسی یاد بگیرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 129 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

شالکه در شب پنجم لیگ قهرمانان اروپا در حالی میزبان المپیاکوس بود که شاگردان هوب استیونس با هشت امتیاز در چهار دیدار گذشته صدرنشین این گروه بودند. آن ها با برتری در این بازی صعود خود را قطعی می کردند.
شالکه در میان حمایت هواداران خود به مصاف تیم یونانی رفت. بازی در نیمه نخست کاملا پایاپای پیش می رفت المپیاکوس برای گرفتن حداقل امتیاز به آلمان آمده بود تا بتواند امید خود برای حضور در لیگ اروپا را حفظ کند.
حسین حسن نژاد بازدید : 152 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

آژاکس در شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان بوروسیا دورتموند صدرنشین گروه چهارم بود. شاگردان فرانک دی بوئر برای زنده نگاه داشتن بارقه های امید برای صعود از این گروه به پیروزی نیاز داشتند.

از تقابل این دو تیم را می توان به رویارویی دو باشگاه با اندیشه ای مشابه، پرورش و استفاده از بازیکنان جوان توسعه یافته در آکادمی ها و  زیر نظر باشگاه یاد کرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 183 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Steghlal
طي روزهاي گذشته علي فتح‌الله‌زاده از ترانسفر يك بازيكن استقلال به آلمان در نيم‌فصل خبر داد تا خيلي‌ها درگير اين سوال شوند كه «يعني كي ميتونه باشه اون بازيكن؟!»

حالا در حالي كه حدس و گمان‌ها دور و بر اسم خسرو حيدري و پژمان منتظري چرخ مي‌زنند، اين علي حمودي است كه از پيشنهاد باشگاه هانوفر پرده برمي‌دارد. حمودي در خصوص پيشنهاد تیم هانوفر آلمان به فارس گفت: مسئولان باشگاه من را در جریان این پیشنهاد قرار داده‌اند. هرچند ظاهراً قرار است این نقل و انتقال در بین تعطیلات نیم‌فصل رخ دهد.


حسین حسن نژاد بازدید : 181 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
CL - Manchester City FC v Borussia Dortmund, Sergio Aguero and Mario Gotze
بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما اگر قضاوت عجیب داور و عملکرد عالی جو هارت نبود شاید نتیجه بسیار متفاوت می‌شد و سیتی از همین حالا در خطر حذف قرار می‌گرفت.

دورتموند نمایشی فوق‌العاده زیبا داشت و بارها خطرساز شد، اما هر بار جو هارت مانع گل‌زنی آنها شد و تیمش را در بازی نگاه داشت. با این حال روبرتو مانچینی فشار را حس می‌کند. او در پنج دوره قبلی حضور در رقابت‌های اروپایی با سیتی، لاتزیو و اینتر تنها یک بار به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 187 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
FC Schalke 04 v FC Bayern München:  Bastian Schweinsteiger, Philipp Lahm, Mario Mandzukic & Thomas Müller
یوپ هاینکس سرمربی بایرن عملکرد فوق العاده ی توماس مولر را در هفته آغازین بوندسلیگا مورد ستایش قرار داد.مهاجم ملی پوش باشگاه بایرن در حال حاضر با چهار گلزده در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا جای دارد این در حالی است که مولر علاوه بر گلزنی چهار پاس منجر به گل نیز تا اینجای فصل از خود به جای گذاشته این آمار خوب موجب شد تا هاینکس از وی به عنوان بازیکن همه کاره و فوق العاده نام ببرد
حسین بازدید : 154 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)
 

به گزارش فیفا نیوز و به نقل از گل_ هفته چهارم بوندسلیگا با دیدار جمعه شب نورنبرگ و آینتراخت فرانکفورت آغاز می شود و فرانکفورت مکان دومی با 9 امتیاز کامل از سه بازی گذشته مقابل نورنبرگ 7 امتیازی قرار می گیرد نتیجه دیدار امشب این دو تیم صدرنشین بوندسلیگا را موقتا تغییر می دهد. سایر دیدارهای این هفته شنبه و یک شنبه برگزار می شود که از مهمترین این بازی ها می توان به میزبانی شالکه از بایرن و دیدار بوروسیا دورتموند مقابل هامبورگ اشاره کرد.
حسین بازدید : 166 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


بایرن مونیخ، نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان این فصل را درخشان آغاز کرد و سه بر یک والنسیا را در آلیانس آره‌نا شکست داد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین حسن نژاد بازدید : 200 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

بایرن مونیخ رکورد صددرصدی خود در بوندس‌لیگا را حفظ کرد و اشتوتگارت را در آلیانس آره‌نا خرد کرد.

اشتوتگارت در ابتدای بازی پیش افتاده بود اما شش گل پس از آن دریافت کرد.

گل اول دیدار بر خلاف جریان بازی در دقیقه 25 به ثمر رسید. ضبره ایستگاهی آرتور بوکا به مارتین هارنیک رسید که از تله آفساید گریخته بود. این بازیکن اتریشی هم با ضربه‌ای زیبا و روپا توپ را از روی سر مانوئل نویر به گل تبدیل کرد.


باقی خبر در ادامه مطلب

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 182 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
FSV Mainz 05 v VfL Wolfsburg - Bundesliga, Dejagah
اشکان دژآگه بعد از امضای قراردادی سه ساله با باشگاه انگلیسی فولهام از اینکه در لیگ برتر فوتبال جزیره بازی خواهد کرد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سایت گل، دژآگه بعد از پیوستن به فولهام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« از اینکه به فولهام پیوسته‌ام و می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم بسیار خوشحالم."ساشا ریتر" هم تیمی من در ولفسبورگ بود و او را به خوبی می‌شناسم. او چیزهای بسیار خوبی در مورد فولهام به من گفت و مرا برای این انتقال تشویق کرد.»


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 187 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

Ferguson - Shinji Kagawa - Manchester United, Summer 2012

این ستاره ژاپنی که یکی از عوامل اصلی قهرمانی های بورسیا دورتموند در دو فصل اخیر بوندس لیگا بود، در این تابستان به منچستریونایتد پیوست.شینجی کاگاوا، مهاجم تازه وارد منچستریونایتد، اعلام کرد در حال آموختن زبان انگلیسی است ولی بعید است تا مدتها بتواند به لهجه اسکاتلندی سر الکس فرگوسن عادت کند.

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png



عرفان صالحی بازدید : 365 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (1)

یوونتوسی ها که برای برگزاری دیدار دوستانه راهی برلین المان شدند تا در یکی از دیدارهای تدارکاتی پیش فصل مقابل هرتابرلین به میدان روند توانستند با دو گل از سد حریف بگذرند. در این بازی استوراری، لوسیو، مازی، روگانی، لختشتاینر، ویدال، مارونه، اساموا، دچلیه ، ماتری و کوالیارلا و با سیستم 2-4-4 در ترکیب بانوی پیر قرار گرفتند و در نهایت توانست با دو گل ماتری و کراسیچ به برتری برسند.

                                                                                                                                                    باقی در ادامه ی مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 344 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

 


باشگاه بایرن مونیخ آلمان که در فصل نقل و انتقالات این فصل به شدت به دنبال جذب یک هافبک دفاعی توانمند است، پس از نا امید شدن از جذب خاوی مارتینز این بار نایجل دی یونگ را مد نظر دارد.
باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png
عرفان صالحی بازدید : 350 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

 

ماجرای خرید لارس بندر توسط بایرن مونیخ میرود تا پرسروصداترین انتقال این فصل بوندس لیگا قرار بگیرد.این سروصدا در پی شایعه تهدید رودی فولر بیشتر هم شده است.
شایعه تهدید باشگاه لورکوزن توسط مدیر ورزشی این باشگاه در بعضی از رسانه های آلمانی بازتاب فراوانی داشته است.رودی فولر روسای باشگاه را تهدید نموده که در صورت فروش این بازیکن به بایرن مونیخ از سمتش در این باشگاه کناره گیری خواهد نمود.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png
عرفان صالحی بازدید : 414 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

-در صورتی که یوونتوس نتواند رابین ونپرسی را به خدمت بگیرد٬ بر روی ادن ژکو مهاجم منچسترسیتی تمرکز خواهد کرد.

- تام هیتِن دروازبان سابق کاردیف و منچستر یونایتد٬ برای جانشینی دیوید جمیز راهی بریستول سیتی خواهد شد.
- استوک میخواهد برای ناکام گذاشتن اورتون برای جذب جِف کَمِرون٬ پیشنهادی را راهی باشگاه هیوستون دیناموِ آمریکا کند.
- وستهم موسا کونیت مهاجم سنگالی مکابی تل آویو را که همراه تیم سنگال در المپیک حضور دارد زیر نظر خواهد گرفت.

- آلن پاردو سرمربی نیوکاسل نیز علاوه بر آرسنال و تاتنهام به علاقه مندان لویک رمی مهاجم فرانسوی مارسی اضافه شد.
- نیوکاسل٬ استون ویلا و وستهم پس از شکست مذاکرات جِم کاراکان هافبک ۲۳ ساله ردینگ با این تیم به دنبال این بازیکن ترک هستند.

- کافومبا کولیبالی هافبک نیس فرانسه خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به یکی از تیم های فولام٬ استون ویلا و نوریچ است.

- مشاوران لوکا مودریچ امروز نشستی را در مادرید خواهند داشت تا این بازیکن کروات به رئال مادرید ملحق شود.
-باشگاه آرسنال با مشخص نکردن شماره لوکاس پودولسکی٬ پیغام فروش رابین ونپرسی را به علاقه مندان او ارسال کرد.

- آندره ویاش بوآش سرمربی تاتنهام در حال بررسی ارائه پیشنهاد برای کریستین آتسو وینگر ۲۰ ساله پورتو.
- چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی جدید به ارزش ۶.۵ میلیون پوند به همراه بندهای افزایشی دیگر برای به خدمت گیری ویکتور موسس.
- لیورپول میخواهد با پیشنهادی ۷۵۰ هزار پوندی دورس دی ویریس دروازبان ولوز را به خدمت بگیرد.
- نوریچ در حال نهایی کردن به خدمت گیری مایکل ترنر مدافع ساندرلند پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی این باشگاه.
- استیون پینار در آستانه دائمی کردن قراردادش با اورتون و بازگشت به این باشگاه از تاتنهام.
http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png
عرفان صالحی بازدید : 204 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (1)

 


کوین دبروینه آماده جدایی موقت از چلسی است و امیدوار است بتواند توانایی هایش را قوی تر کند.

 

 هافبک جوان 21 ساله چلسی که با 7 میلیون پوند از گنک به چلسی آمده است به خوبی می داند که برای فصل آینده اش در چلسی راه آسانی وجود ندارد و با حضور هافبک های بزرگ این تیم شانس زیادی نخواهد داشت . لذا کوین خوب می داند که باید از این تیم به عنوان بازیکن قرضی جدا شود و به تیمی بپیوندد که بتواند خود را به کیفیت بالاتری برساند و تجربه بیشتری کسب کند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 235 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (5)

نارضایتی هواداران از پیوستن رائول گونزالس کاپیتان محبوب کهکشانی ها به لیگ قطرو تیم السد

باقی خبر در ادامه مطلب

رسول رستمی بازدید : 223 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

فدراسيون فوتبال هلند طي اعلام رسمي خود "لوييس فان خال" را به عنوان جانشين "برت فن مارويک" که با سه شکست از صعود به مرحله گروهي يورو 2012 بازماند، منصوب کرد. و از اين پس سكان هدايت تيم ملي هلند بر عهده اين مربي خواهد بود

ادامه خبر در ادامه مطلب

رسول رستمی بازدید : 454 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (2)

 

مهدي مهدوي كيا

 

مهدي مهدوي كيا سالها در بوندسليگاي آلمان بازي كرده و اين كليپ يكي از گلهايي هست كه در سالهاي حضور خود در اين ليگ به ثمر رسانده است پس از گلزني بهصورت يك صدا در ورزشگاه تشويق مي شود

 دانلود کلیپ در ادامه مطلب


حسین حسن نژاد بازدید : 212 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

 

آلمان توانست با برد چهار بر دو مقابل یونان برای چهارمین دوره پیاپی به مرحله نیمه‌نهایی یورو 2012 راه پیدا کند.

مانشافت بازی را مانند همیشه با کارآیی و بهره‌وری فراوانی آغاز کرد و در دقیقه 4 بداقبال بود که به گل نرسید. میکالیس سیفاکیس ضربه سامی خدیرا (خضیره) را ناقص دفع کرد، و آندره شورله که برای اولین بار در یورو به میدان می‌رفت توپ را به دروازه رساند اما داور آن را به دلیل این که شورله در موقعیت آفساید بود نپذیرفت.

دانلود گلها و ادامه خبر در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 5,906
  • بازدید کلی : 148,503