loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
حسین حسن نژاد بازدید : 47 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
فیفا نیوز-شاید پیدا کردن جانشین برای او دشوارترین ماموریت مدیران متمول تیم پاریسی باشد، اما چه جانشینی پیدا شود یا نه، جایگاه ایبرا نه تنها در میان هواداران پاریسی، بلکه در میان تمام فوتبال دوستان منحصر به فرد و دست نیافتنی خواهد بود.
حسین حسن نژاد بازدید : 91 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)


 خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !


علی کریمی، ستاره‌ی تیم فوتبال پرسپولیس فصل بعد با قراردادی بیش از یک میلیون دلاری راهی عجمان خواهد شد تا پس از یک فصل حضور در این تیم کفش‌های خود را بیاویزد و با دنیای فوتبال خداحافظی کند.


حسین حسن نژاد بازدید : 169 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

زلاتان ابراهيموويچ، ستاره تيم ملی سوئد، در آستانه ديدار دوستانه تيمش مقابل آرژانتين، ليونل مسی را بهترين بازيکن دنيا معرفی کرد



زلاتان که در فصل 10-2009 با مسی در بارسا همبازي بود، معتقد است دليل جوايز زيادی که مسی به دست آورده، بازی های خوب اوست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" لئو بازيکن فوق العاده ای است.از نظر قابليت فردی، احتمالا او بهترين بازيکن دنياست و به همين دليل همه جوايز را به دست آورده است."
ابرا که در ديدار دوستانه فردا شب تنها 45 دقيقه بازي خواهد کرد، معتقد است اين ديدار برای آرژانتيني ها اهميت بيشتری دارد زيرا به دنبال رسيدن به بهترين ترکيب شان برای ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی هستند.

" واضح است که اين ديدار برای آنها، بيش از ما، مهم است. آنها بازيکنان باکيفيت زيادی دارند که برای قرار گرفتن در ترکيب اصلی تلاش مي کنند."
حسین حسن نژاد بازدید : 153 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

Lionel Messi profile pic

لیونل مسی مطمئن است که پپ گواردیولا، مربی سابقش در بارسلونا می تواند در چلسی موفق باشد.
دارنده فعلی توپ طلا می گوید گواردیولا در هر جایی موفق خواهد شد.
چلسی رافائل بنیتس را به عنوان مربی موقت منصوب کرده و شایعات بسیاری حاکی از آن است که گواردیولا در تابستان جای بنیتس را خواهد گرفت.

حسین حسن نژاد بازدید : 146 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید با تساوی در خانه منچسترسیتی صعودش به دور بعد را قطعی کرد، هرچند که آنها در نهایت به عنوان تیم دوم گروه پشت سر بروسیا دورتموند صعود خواهند کرد.

رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در دقیقه 10 به گل رسید. منچسترسیتی با سیستم 2-1-4-3 روبرتو مانچینی مشکل داشت و روی همین ضعف ها بود که آنخل دی ماریا توانست با اشتباه حریف در آفسایدگیری صاحب توپ شود و کریم بنزما را در فرصتی عالی صاحب توپ کند. او هم که فضایی وسیع در اختیار داشت از گوشه محوطه شش قدم گل زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 145 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)


آرسنال 2 - مون پلیه صفر: آن گل ویلشر

جک ویلشر پس از تقریبا دو سال برای آرسنال گل زد تا این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

او در دقیقه 49 گل زد و شادی او پس از پشت سر گذاشتن بیش از یک سال مصدومیت کاملا در چهره اش پدیدار بود.
این اولین برد آرسنال در خانه مقابل حریفان فرانسوی در 15 فصل اخیر لیگ قهرمانان بود!

حسین حسن نژاد بازدید : 129 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

شالکه در شب پنجم لیگ قهرمانان اروپا در حالی میزبان المپیاکوس بود که شاگردان هوب استیونس با هشت امتیاز در چهار دیدار گذشته صدرنشین این گروه بودند. آن ها با برتری در این بازی صعود خود را قطعی می کردند.
شالکه در میان حمایت هواداران خود به مصاف تیم یونانی رفت. بازی در نیمه نخست کاملا پایاپای پیش می رفت المپیاکوس برای گرفتن حداقل امتیاز به آلمان آمده بود تا بتواند امید خود برای حضور در لیگ اروپا را حفظ کند.
حسین حسن نژاد بازدید : 150 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

میلان توانست با برد سه بر یک در خانه اندرلشت به دور بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
میزبان بازی را خوب آغاز کرد اما به دلیل نداشتن خلاقیت نتوانست راهی به دروازه میلان پیدا کند.
این میلان بود که در نیمه دوم به گل می رسید. استفان الشعراوی در دقیقه 47 سانتر ماتیا دشیلیو را عالی کنترل کرد و با ضرب دوم با شوتی کات دار دروازه سیلویو پروتو را گشود.
حسین حسن نژاد بازدید : 152 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

آژاکس در شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان بوروسیا دورتموند صدرنشین گروه چهارم بود. شاگردان فرانک دی بوئر برای زنده نگاه داشتن بارقه های امید برای صعود از این گروه به پیروزی نیاز داشتند.

از تقابل این دو تیم را می توان به رویارویی دو باشگاه با اندیشه ای مشابه، پرورش و استفاده از بازیکنان جوان توسعه یافته در آکادمی ها و  زیر نظر باشگاه یاد کرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 130 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

گالاتاسرای با برد ارزشمندی که مقابل منچستریونایتد صعودکرده به دست آورد بسیار به صعود امیدوار شد.
به این ترتیب رکورد صددرصدی منچستریونایتد در این فصل لیگ قهرمانان به پایان رسید.
بوراک ییلماز که ستاره گالا در اروپا بوده تنها گل بازی را در دقیهق 54 به ثمر رساند. آندرس لیندگارد، دروازه بان یونایتد واکنش هایی عالی در طول بازی داشت و نگذاشت حریف بیش از این دروازه تیم جوان شده یونایتد را باز کند.
حسین حسن نژاد بازدید : 196 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Afshin Ghotbi
تیم شیمیزو اس پالس فینالیست جام اتحادیه ژاپن(جی لیگ کاپ ) شد. به گزارش سایت گل، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم شیمیزو با برتری 3- صفر مقابل اف. سی. توکیو در مجموع با حساب 4-2 این تیم را در دو بازی رفت و برگشت مغلوب کرد و به فینال رفت. شیمیزو در بازی رفت 2-1 مغلوب این حریف شده بود. جنکی اومائه هر 3 گل این بازی را به ثمر رساند. تیم افشین قطبی در بازی فینال باید مقابل برنده بازی کاشیوا ریسول و کاشیما آنتلرز قرار بگیرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 170 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Lionel Messi
دو گل از لیونل مسی و یک گل از سرخیو آگوئرو کافی بود تا تیم ملی آرژانتین در دیدار جمعه شب خود مقابل اروگوئه به یک برد ارزشمند دست بیابد.
این بازی که دیشب در ورزشگاه شهر مندوزا برگزار شد، در نیمه اول بدون آنکه گلی رد و بدل شود، به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم،  و در دقیقه 66 بود که لیونل مسی اولین گل آرژانتین را زد. در دقیقه 75 دومین گل آلبی سلسته توسط سرخیو آگوئرو از راه رسید و گلزنی مسی در دقیقه 80 کار را برای سلسته تمام کرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 162 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
FIFA 2014 World Cup qualifying  -Cristiano Ronaldo -  Roman Shirokov , Russia and Portugal
تیم ملی پرتغال در سومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل روسیه شکست خورد.

پرتغالی ها در این دیدار رونالدو را در اختیار داشتند و حضور او در ترکیب اصلی، وزنه روحی بزرگی برای شاگردان بنتو بود. رونالدو که 4 سال قبل توانسته بود با منچستریونایتد در ورزشگاه لوژنیکی قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد، امیدوار بود که در این دیدار هم به نتیجه خوبی دست پیدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حسین حسن نژاد بازدید : 201 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Best player of the year-Uefa Award- Iniesta-messi-ronaldo
قرار بود ال کلاسیکوی یکشنبه شب به یک سوال اساسی پاسخ دهد؛ "چه کسی برنده توپ طلای امسال خواهد بود؟" اما نمایش خیره کننده مسی و رونالدو و نبرد پایاپای آنها نه تنها پاسخ روشنی برای این سوال به دست نداد، که بیش از پیش تردیدها در مورد برتری یکی از این دو بر دیگری را افزایش داد. حتی باعث شد تا بسیاری برای اولین به این فکر بیفتند که امسال دو توپ طلا در نظر گرفته شود تا درخشش هیچ یک از این دو بازیکن به هدر نرود. پیشنهادی که البته با توجه به سیستم رای گیری برای اهدا توپ طلا، تقریبا غیرممکن است. در این رای گیری که سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی به همراه روزنامه نگارانی از سراسر دنیا در آن شرکت دارند
حسین حسن نژاد بازدید : 190 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
UEFA Champions League, Arsenal v Olympiakos FC, Santi Cazorla, Paulo Machado
آرسنال گام بلندی به سوی مرحله حذفی لیگ قهرمانان برداشت و مردان آرسن ونگر سه بر یک المپیاکوس را بردند.

آرسنال در طول بازی توپ را بسیار در اختیار داشت اما حملات این تیم در نیمه اول جان‌دار نبود و آرسنال با وجود زدن سه گل در دفاع با مشکلات روبرو بود که البته شاید دلیل آن محرومیت ونگر از حضور در کنار میدان بود.

آرسنالی‌ها در دقیقه 42 به گل رسیدند. سانتی کاسورلا در سمت چپ عالی کار کرد و توپ را به ژروینیو سپرد و او هم با ضربه‌ای زمینی از 20 متری گل‌زنی کرد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 192 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
Essien, Cristiano Ronaldo, Marcelo, Ajax, Real Madrid
رئال مادرید چهار بر یک آژاکس را در آمستردام آره‌نا شکست داد و شش‌امتیازی شد. بازی دو تیم البته چند بار به دلیل تعویض توپ متوقف شد!

مادرید بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و می‌توانست روی چند موقعیت به گل برسد. کریس رونالدو و کاکا فرصت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند.

تا این که رئال سرانجام در دقیقه 42 گلش را زد. کریم بنزما از توبی آلدروایرلد گذشت و سانتری کوتاه انجام داد که با برخورد به بازیکنان دیگر مقابل پای رونالدو افتاد و او از فاصله‌ای نزدیک گل زد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 187 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
Milan players celebrating
میلان با بخت بلندی که داشت توانست اولین برد خود در لیگ قهرمانان را مقابل زنیت به دست بیاورد.

بازی دو تیم در ورزشگاه پتروفسکی بسیار جذاب بود و فابیو کاپلو هم از نزدیک بازی را مشاهده می‌کرد. زنیت هم اولین باخت خانگی خود در اروپا پس از سپتامبر 2008 را تجربه کرد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 178 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)
jamshidian

ليگ قهرمانان آسيا- مرحله يك‌چهارم نهايي- دور برگشت

سه‌شنبه 11 مهرماه 1391- ساعت 20:45

الاهلي عربستان- سپاهان ايران

ورزشگاه: ملك الفيصل جده- عربستان

تماشاگر: 30 هزار نفر

 اخطار: امید ابراهیمی (49) از سپاهان- عبدالرحیم الجزابی (61) بدرالخمیس (85) از الاهلی

+دانلود گلها و گزارش تصویری


حسین بازدید : 195 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


بارسلونا بازگشتی پرهیجان داشت و باخت دو بر یک در نوکمپ به اسپارتاک مسکو را به برد سه بر دو تبدیل کرد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین حسن نژاد بازدید : 185 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

 دل‌پیرو به سیدنی اف‌سی پیوست

سیدنی اف‌سی الساندرو دل‌پیرو را به خدمت گرفت. این مهاجم باتجربه که آزاد بود قراردادی دوساله با این باشگاه استرالیایی بست و سالانه 2 میلیون یورو خواهد گرفت.

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 192 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
ایمون زاید

 ایمون زاید که برای بازی تیم ملی لیبی مقابل الجزایر به اردوی این تیم دعوت شده به خاطر تاخیر در انجام امور مربوط به خروجش از ایران شاکی به نظر می رسد و صراحتا گلایه اش را از این بابت رسانه ای کرده است.

اردوی تیم ملی لیبی از فردا شروع خواهد شد و به مدت  شش روز ادامه خواهد داشت .بعد از آن در روز 9 سپتامبر تیم ملی لیبی درچارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی باید مقابل همسایه قدرتمندش الجزایر قرار بگیرد و برای زاید حضوردر این مسابقه مهم بسیار با اهمیت به نظر می رسد.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 167 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی با امضای قراردادی سه و نیم ساله که از ژانویه 2013 آغاز می‌شود برای باشگاه استاندارد لیژ بلژیک به میدان خواهد رفت.

 این بازیکن 25 ساله که اخیرا توسط "کارلوس کی‌روش" به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده است در سال 2005 میلادی فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه "هیرنفین" هلند آغاز کرد.قوچان‌نژاد تا پایان سال جاری میلادی در باشگاه فعلی‌اش "سن ترویدن" می‌ماند و سپس از ژانویه 2013 به یکی از غول‌های فوتبال بلژیک یعنی استاندارد لیژ که در این فصل در رقابت‌های لیگ اروپا نیز حضور دارد می‌پیوندد.


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 194 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
[تصویر:  00018414.jpg]

الکساندر پاتو، مهاجم ميلان، مطمئن است که اين تيم مي تواند يکي از مدعيان قهرماني سري آ در فصل 13-2012 باشد.


روسونري در اين تابستان ستاره هايي مانند نستا، سيدورف، اينزاگي، گتوزو، زامبروتا، زلاتان و تياگو سيلوا را از دست داد اما پاتو معتقد است که تيم آلگري مي تواند با شرايط جديد کنار بيايد و براي فتح اسکودتو تلاش کند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 355 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

خرید جدید باشگاه چلسی،اسکار دوس سانتوس اعلام کرد که از بازی کردن در هر پستی که دیمتئو به او دهد خوشحال خواهد شد.

                                                                                                                                                      باقی در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 414 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

-در صورتی که یوونتوس نتواند رابین ونپرسی را به خدمت بگیرد٬ بر روی ادن ژکو مهاجم منچسترسیتی تمرکز خواهد کرد.

- تام هیتِن دروازبان سابق کاردیف و منچستر یونایتد٬ برای جانشینی دیوید جمیز راهی بریستول سیتی خواهد شد.
- استوک میخواهد برای ناکام گذاشتن اورتون برای جذب جِف کَمِرون٬ پیشنهادی را راهی باشگاه هیوستون دیناموِ آمریکا کند.
- وستهم موسا کونیت مهاجم سنگالی مکابی تل آویو را که همراه تیم سنگال در المپیک حضور دارد زیر نظر خواهد گرفت.

- آلن پاردو سرمربی نیوکاسل نیز علاوه بر آرسنال و تاتنهام به علاقه مندان لویک رمی مهاجم فرانسوی مارسی اضافه شد.
- نیوکاسل٬ استون ویلا و وستهم پس از شکست مذاکرات جِم کاراکان هافبک ۲۳ ساله ردینگ با این تیم به دنبال این بازیکن ترک هستند.

- کافومبا کولیبالی هافبک نیس فرانسه خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به یکی از تیم های فولام٬ استون ویلا و نوریچ است.

- مشاوران لوکا مودریچ امروز نشستی را در مادرید خواهند داشت تا این بازیکن کروات به رئال مادرید ملحق شود.
-باشگاه آرسنال با مشخص نکردن شماره لوکاس پودولسکی٬ پیغام فروش رابین ونپرسی را به علاقه مندان او ارسال کرد.

- آندره ویاش بوآش سرمربی تاتنهام در حال بررسی ارائه پیشنهاد برای کریستین آتسو وینگر ۲۰ ساله پورتو.
- چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی جدید به ارزش ۶.۵ میلیون پوند به همراه بندهای افزایشی دیگر برای به خدمت گیری ویکتور موسس.
- لیورپول میخواهد با پیشنهادی ۷۵۰ هزار پوندی دورس دی ویریس دروازبان ولوز را به خدمت بگیرد.
- نوریچ در حال نهایی کردن به خدمت گیری مایکل ترنر مدافع ساندرلند پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی این باشگاه.
- استیون پینار در آستانه دائمی کردن قراردادش با اورتون و بازگشت به این باشگاه از تاتنهام.
http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png
عرفان صالحی بازدید : 330 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)



باشگاه فوتبال چلسی به طور رسمی با تورگان هازارد به توافق رسید و با وی قرارداد امضا کرد.


تورگان هازارد برادر ادن هازارد است که دو سال از وی کوچک تر است.تورگان امروز و در سن 19 سالگی رسما به چلسی پیوست.تورگان هازارد بسیار شبیه به برادرش ادن می باشد که در تابستان امسال راهی چلسی شد.مشخصاتی از جله قد،فیزیک بدنی و سبک بازی تورگان کاملا مشابه برادرش ادن هازارد می باشد.

                                                                                                                                                   باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 189 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


فرانک لمپارد اسکار را مورد ستیاش قرار داد و امید دارد که این بازیکن برزیلی می تواند فورا تاثیر خود را بر لیگ برتر بگذارد.
اسکار دیشب و پس از مذاکرات طولانی میان چلسی و اینترناسیونال راهی چلسی شد.لمپارد معتقد است که به شخصه اسکار را نمی شناسد و صحبت های برزیلی های باشگاه درباره ی اسکار او را به شوق آورده است.

                                                                                                                                                  باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

علی ترابی بازدید : 183 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

 
لوئیس نیكولن رییس 68 ساله باشگاه مون پلیه بعد از قهرمانی تیمش در لیگ فرانسه موهایش را به رنگ پیراهن تیم در آورد!

به گزارش ایسنا، باشگاه مون‌پلیه با پشت سر گذاشتن تیم‌های قدرتمندی همچون پاری سن ژرمن، لیون و المپیك مارسی برای نخستین بار در تاریخ لیگ فرانسه قهرمان شد.
 
باقی خبر در ادامه مطلب
 
 

حسین حسن نژاد بازدید : 235 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (5)

نارضایتی هواداران از پیوستن رائول گونزالس کاپیتان محبوب کهکشانی ها به لیگ قطرو تیم السد

باقی خبر در ادامه مطلب

رسول رستمی بازدید : 198 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (3)

 

 

 

 

منزس، سرمربي تيم ملي برزيل در گفت و گويي که با رويترز انجام داد  از تيم ملي اسپانيا تعريف کرد و گفت فوتبال  اسپانيا بايد از اين به بعد الگوي فوتبال در دنيا باشد. اين در حالي است که قبلا برزيل الگوي دنيا بوده. به اعتقاد منزس، برزيل براي رسيدن به موفقيت هاي دوباره بايد  فوتبال اسپانيا را سرمشق خودش قرار دهد: «تيم ملي اسپانيا، برزيل را پشت سرگذاشته و به الگو جديد فوتبال در جهان تبديل شده. تنها راه بازگشت دوباره به ميدان، آن هم جلوي اين تيمي که قهرماني اروپا و جهان را در کارنامه اش دارد، اين است که از خود آن ها را نمونه قرار دهيم و يک برنامه راهبردي طولاني مدت براي خودمان داشته باشيم. امروز ديگر اين تيم است که قواعد و شيوه فوتبال را تعيين مي کند، درست مثل کاري که قبلا برزيل مي کرد.».

 

متن كامل در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 202 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)


فرتونگن 25 ساله که کاپيتان آژاکس نيز بود، فصل گذشته در 31 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت، با به ثمر رساندن 8 گل نقش زيادي در قهرماني آژاکس در ليگ هلند داشت.

ادامه خبر در ادامه مطلب

رسول رستمی بازدید : 223 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

فدراسيون فوتبال هلند طي اعلام رسمي خود "لوييس فان خال" را به عنوان جانشين "برت فن مارويک" که با سه شکست از صعود به مرحله گروهي يورو 2012 بازماند، منصوب کرد. و از اين پس سكان هدايت تيم ملي هلند بر عهده اين مربي خواهد بود

ادامه خبر در ادامه مطلب

حمیدرضا حسن نژاد بازدید : 219 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

 

با درخشش مقابل تیم "دایتون"

امیر عابدزاده در تیم منتخب هفته لیگ فوتبال آمریکا قرار گرفت.
امیر عابدزاده که از سال 2011 به عضویت تیم فوتبال لس آنجلس بلوز آمریکا درآمده توانست با عملکرد خوب خود در بازی این تیم مقابل دایتون در تیم منتخب این هفته لیگ USL قرار بگیرد.

ادامه خبر در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 6,018
  • بازدید کلی : 148,615