loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
حسین حسن نژاد بازدید : 119 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

سر الکس فرگوسن در مصاحبه با برنامه Football Focus شبکه بی بی سی از رقابت با سیتی ، خرید ون پرسی ، بازی با رئال مادرید ، بازنشستگی و بازی های روانی با خوزه مورینیو میگوید

باقی مصاحبه در ادامه مطلب 

حسین حسن نژاد بازدید : 73 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/mancini_2013.jpg


فیفا نیوز : مطبوعات انگليسي از امکان آخرين فعاليت روبرتو مانچيني پس از بازي مقابل ليدس در چارچوب جام حذفي انگليس خبر مي دهند.

مسئولان باشگاه منچسترسيتي از نتايج تيمشان در رقابت هاي اخير راضي نيستند ، بنابراين در صورت شکست مقابل ليدس امکان اخراج روبرتو مانچيني سرمربي اين تيم زياد است.


پوریا یزدان پرست بازدید : 97 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

براي پيروزي بر يونايتد از جان مايه مي‌گذاريم ، نیمکت نشین ام اما در رئال مادرید میمانم


مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد به پيروزي در ديدار با منچستريونايتد خوش‌بين است. او از انگيزه بالاي خود و هم تيمي‌هايش سخن گفت.


رئال‌مادريد در دور رفت حساس‌ترين بازي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در سانتياگو برنابئو به مصاف منچستريونايتد مي‌رود.

به گزارش ايسنا و به  نقل از فیفا نیوز ،گونسالو هيگوآين به پيروزي برابر شاگردان فرگوسن اميدوار است: "بدون شک براي پيروزي از جان مايه خواهيم گذاشت. هدف اصلي رئال خوشحال کردن تماشاگران در سانتياگوبرنابئو است. منچستريونايتد حريف سختي است اما از نظر فردي به حريف برتري داريم و مي‌توانيم آنها را به زحمت بيندازيم."

مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد افزود: "هدف رئال زدن گل و بسته نگه داشتن دروازه‌اش است؛ چرا که مي‌دانيم زدن گل در خانه حريف بسيار مهم است. بدون شک رئال براي پيروزي دست به هر کاري خواهد زد. از تماشاگران مي‌خواهيم با حضور در ورزشگاه به بهترين نحو از تيم حمايت کنند. منچستريونايتد همواره از تيم‌هاي مدعي در ليگ قهرمانان اروپا بوده است. برابر اين تيم بايد در بهترين حالت خود ظاهر شد."

هيگوآين در فصل جاري در بيشتر بازي‌ها نيمکت‌نشين بود و نتوانست همچون فصل گذشته عملکرد خوبي داشته باشد، با اين حال نمي‌خواهد از تيم محبوبش جدا شود: "وقتي به رئال آمدم، سن و سال زيادي نداشتم. شش سال است که در سانتياگوبرنابئو توپ مي‌زنم. مي‌توانم بگويم که الان عشق به رئال در درونم وجود آمده است. رابطه خوبي با تماشاگران، بازيکنان و سران باشگاه دارم. اين احساس خوبي است. از فکر کردن درباره خودم بيزارم. نمي‌خواهم مصلحت خودم را به تيم ترجيح دهم. با اين حال براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي خواهيم جنگيد. تلاش مي‌کنم تا روز به روز سطح کيفي خود را بالا ببرم. پدرم حامي اصلي‌ام بوده است. اگرچه پست بازي ما با هم متفاوت بود اما او همواره از من حمايت کرده و چيزهاي زيادي را به من ياد داده است."

هيچ مربي در دنيا نمي‌تواند به رئال نه بگويد ، من از حضور در پارسین ژرمن راضی ام.


سرمربي پاري‌سن‌ژرمن گفت که از وضعيت فعلي‌اش بسيار راضي است، اما هيچ مربي نمي‌تواند دست رد به سينه رئال بزند.


به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز : کارلو آنچلوتي در مصاحبه‌اي اختصاصي با يک شبکه تلويزيوني اسپانيايي اظهار داشت: اگر رئال مادريد با من مذاکره کند و پيشنهاد مربيگري در اين تيم را به من بدهد، امتناع از حضور در سانتياگو برنابئو برايم بسيار سخت است.

وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم يک مربي هم در دنيا باشد که بتواند به باشگاهي مثل رئال مادريد «نه» بگويد. صرف نظر کردن از چنين پيشنهادي بسيار سخت است؛ اما مي‌خواهم بگويم در حال حاضر از بودن در پاري‌سن‌ژرمن راضي هستم.

اوون: منچستريونايتد ترسي از رونالدو ندارد


مهاجم پيشين منچستريونايتد تاکيد کرد بازيکنان اين تيم هيچ ترسي از کريس رونالدو ندارند.


به نقل از ساکرنت و فیفا نیوز، ديدار رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا بين تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد، چهارشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در سانتياگو برنابئو آغاز خواهد شد.
موضوعي که بسياري از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، حضور کريستيانو رونالدو، هافبک پرتغالي رئال مادريد است که برابر تيم پيشين خود قرار خواهد گرفت. رونالدو در فرم بسيار خوبي قرار دارد و در ديدار ابتداي هفته برابر سويا هت تريک کرد.

مايکل اوون که پيشينه حضور در تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد را در کارنامه دارد معتقد است الکس فرگوسن، سرمربي يونايتد براي کنترل اوضاع بدون شک در مورد رويارويي با رونالدو صحبتي نخواهد کرد.

اوون در اين مورد گفت: تاکنون هيچ انساني نديدم که مانند الکس فرگوسن تا اين حد به تيم خود اعتقاد و ايمان داشته باشد. او به تمامي حريفان خود احترام مي‌گذارد ولي اعتقادي که به تيم خود دارد را نمي‌توان با چيزي مقايسه کرد. در هيچ تيمي نشنيده‌ام که بازيکنانش بگويند برابر منچستريونايتد ما به شکل کامل يارگيري شده‌ايم.

وي افزود: البته رونالدو يک خطر بالفطره است ولي به عقيده من يونايتدها بازهم به کار تيمي خود روي خواهند آورد. با اين روش آنها خواهند توانست رونالدو را در موقعيت‌هاي مختلف کنترل کنند. يونايتد‌ها ترسي از رونالدو ندارند، به همين دليل به هيچ وجه يک بازيکن را مامور کنترل رونالدو نخواهند کرد.
ادامه ی خبر ها در ادامه ی مطلب

پوریا یزدان پرست بازدید : 91 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

ستارگان سابق ميلان مقابل پرسپوليس


در صورت موافقت نهايي مسئولان ايتاليايي، ديدار دوستانه ستارگان آث ميلان و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


به زارش ورزش سه و به نقل از فیفا نیوز : محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در سفرش به ايتاليا و پس از اينکه باشگاه ميلان به صورت کامل به او معرفي شد تصميم گرفت تا پاي ستاره‌هاي ايتاليايي را به ايران باز کند.

به گزارش فارس، وي ابتدا فرانکو باره‌سي را براي دربي گذشته به ايران آورد و با او در خصوص مسائل مختلف و فوتبال ايران به گفت‌وگو پرداخت اما باشگاه ميلان با ستاره‌هاي سابق خود تيمي را تشکيل داده که در جهت کارهاي خيريه و عام‌المنفعه به سراسر دنيا سفر مي‌کند.

اين تيم به تازگي با دعوت مسئولان کشور اندونزي در جاکاراتا به ديدار ستارگان اندونزي رفت و موفق شد 4 بر 2 در ورزشگاهي مملو از هواداران ميزبان خود را شکست دهد.

با توجه به رايزني هاي رويانيان به احتمال فراوان ستارگان ميلان براي بازي با پرسپوليس در سال 1392 به تهران مي آيد تا در ورزشگاه آزادي به ميدان بروند.



بازيکنان پيشکسوت ميلان شامل کافو - پاپن- ماسارو- ديدا- فاوالي- باره‌سي- ژورژ وه‌آ- مالديني- تاسوتي- آلبرتيني- روسي- ساويچويچ- شوچنکو- ادو- سرجينيو- زامبروتا و بوبان هستند.

البته بازيکناني مانند گوليت، دونادوني، فان‌باستن، آنچلوتي در اين تيم حضور دارند اما به دليل فشار کاري و مشکلاتي که داشتند به اندونزي سفر نکردند.

افزايش احتمال غيبت آلونسو مقابل منچستر


احتمال غيبت هافبک رئال مادريد مقابل منچستريونايتد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا افزايش يافت.


ژابي آلونسو روز گذشته به دليل درد عضلاني موفق نشد جلسه تمريني تيمش را به پايان برساند تا از احتمال حضور وي در ديدار فردا شب مقابل منچستر يونايتد کاسته شود. درد عضلاني وي در بازي تيم ملي اسپانيا مقابل اروگوئه و ديدار شنبه شب رئال مقابل سويا تشديد شده است.

نگراني‌هايي در خصوص وضعيت بدني وي در کادر فني ايجاد شده است و ژابي آلونسو که روز گذشته تمريناتش را با ساير اعضاي تيم آغاز کرد، به دليل تشديد درد عضلاني موفق نشد تا پايان در جلسه حضور داشته باشد.

به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز ، مورينيو به خوبي از اهميت حضور وي در ترکيب فردا شب تيمش مقابل منچستريونايتد آگاه است و اگر اين بازيکن نتواند خود را به اين مسابقه برساند، مورینیو باید از زوج  خدیرا و مودریچ یا مشابه آن استفاده کند البته میشود په په را در جای آلونسو قرار داد و جای په په را در قلب خط دفاعی واران جوان پر کند.
ادامه ی اخبار در ادامه ی مطلب

پوریا یزدان پرست بازدید : 76 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

از آنجایی که موینیو طی مصاحبه ای گفته همه ی دنیا منتظر دیدن بازی رئال مادرید با منچستر یونایتد در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا هستند اخبار داغ این بازی را از اینجا بخوانید:

خبر اول به گزارش ورزش سه و به نقل از فیفا نیوز

دنيا منتظر ديدن بازي رئال‌ و منچستر است


ژوزه مورينيو که تماشاگر بازي منچستر‌يونايتد و اورتون در ليگ برتر بود پس از اين ديدار با تمجيد از آلکس فرگوسن گفت همه دنيا منتظر ديدن اين بازي هستند.


ژوزه مورينيو که تماشاگر اختصاصي بازي منچستر يونايتد و اورتون در ليگ برتر بود درباره بازي تيمش با منچستر يونايتد در بازي چهارشنبه در ليگ قهرمانان اروپا گفت: بازي رئال مادريد و منچستر يونايتد ديداري است که همه فوتبال‌دوستان سراسر جهان منتظر ديدن آن هستند. دنيا ديگر کاري به بقيه بازي‌هاي ليگ قهرمانان اروپا ندارد و تمام نگاه‌ها به اين ديدار است. اميدوارم بازي خوبي در اين ديدار انجام دهيم و جواب اعتماد بينندگان تلويزيوني اين مسابقه را بدهيم.

سرمربي رئال مادريد درباره آلکس فرگوسن نيز گفت: از اين که دوست فرگوسن هستم افتخار مي‌کنم چون او يکي از مهم‌ترين افراد در دنياي فوتبال است و مهم‌تر از آن اين که او انسان فوق‌العاده‌اي است. هميشه با فرگوسن رابطه خوبي داشتم و به آن افتخار مي‌کنم.

رئال مادريد چهارشنبه در ليگ قهرمانان اروپا ميزبان منچستر‌يونايتد است.

خبر دوم به گزارش خبر گذاری فارس و به نقل از فیفا نیوز

کارانکا: رئال مي خواهد همه مسابقات را ببرد


مربي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: تيم ما با غلبه بر سويا و کسب پيروزي پرگل نشان داد مي خواهد برنده مسابقات شود.


آيتور کارانکا که شب گذشته شاهد برد 4 بر يک مقابل سويا در هفته بيست و سوم لاليگا بود، اظهار داشت: فکر مي کنم با اين نتيجه رئال نشان داد که مي خواهد در هر بازي از لاليگا برنده شود. با اين حال پس از اين موفقيت حضور در ليگ قهرمانان براي رئال مطرح است که مي خواهيم مقابل منچستريونايتد نتيجه بگيريم.

به گزارش فارس، وي در مورد عملکرد کريستيانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالي که مقابل سويا هت تريک کرد و در دقايق 26، 46 و 59 توانست 3 گل به ثمر رساند، اظهار داشت: رونالدو فوق العاده است. سخت کار مي کند و هر آنچه که در توان داشته باشد، در بازي صرف مي کند. مقابل سويا واقعا شايسته هت تريک بود که به آن رسيد.

رئال با کسب اين نتيجه اکنون با 46 امتياز از 23 بازي پس از بارسلونا (22 بازي، 59 امتياز) و اتلتيکو مادريد (22 بازي، 50 امتياز) در رده سوم جاي دارد.
ادامه ی اخبار را در ادامه ی مطلب بخوانید

پوریا یزدان پرست بازدید : 89 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

      فرگوسن نقره داغ شد

سرمربي شياطين سرخ به علت اعتراض به عملکرد داوري در ديدار برابر تاتنهام به پرداخت 12 هزار پوند جريمه محکوم شد.


اتحاديه فوتبال انگليس سر آلکس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ را پس از اعتراض شديد به کمک داور بازي تيمش برابر تاتنهام 12 هزار پوند جريمه کرد.

به گزارش ايسنا و به نقل از فیفا نیوز ،ديدار دو تيم تاتنهام و منچستر يونايتد در هفته بيست و سوم ليگ برتر انگليس با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در اين ديدار منچستريونايتد در حالي که تا ثانيه‌هاي پاياني از حريف پيش بود با دريافت گلي که توسط دمسي زده شد پيروزي را با تساوي عوض کرد.

فرگوسن در نشست خبري بعد از بازي به شدت از عملکرد کمک داور انتقاد کرد چرا که او معتقد بود بر روي وين روني در محوطه جريمه خطا صورت گرفت اما کمک داور درحالي که کاملا به صحنه نزديک بود پرچم نزد.

منچستر يونايتد در هفته بيست و ششم ليگ برتر انگليس يکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد در ديداري حساس و مهيج از اورتون پذيرايي مي کند.

در جدول رده بندي منچستر يونايتد با 62 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي منچستر سيتي و چلسي به ترتيب با 53 و 46 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.

پوریا یزدان پرست بازدید : 85 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

نیستروی: شانس رئال مادرید بیشتر از منچستر یونایتد است


بازيکن سابق شياطين سرخ  و رئال مادرید معتقد است قهرماني در ليگ قهرمانان براي رئال مادريد حساس‌تر از منچستريونايتد است.



به گزارش فارس و فیفا نیوز ،او زماني يکي از بازيکنان شياطين سرخ بوده و پس از آنبه رئال مادرید پیوسته است و اين مسئله او را براي صحبت در خصوص رويارويي دو تيم منچستريونايتد و رئال مادريد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا منحصر به فرد مي‌کند.

وي در اين‌باره اظهار داشت: ليگ قهرمانان براي رئال اهميت و حساسيت بيشتري دارد تا براي منچستريونايتد.

وي ادامه داد: من از کدام تيم حمايت مي‌‌کنم؟ اين يک انتخاب غيرممکن است. مثل اين است که از بين دو فرزندم يکي را انتخاب کنم؛ من نمي‌توانم. عاشق هر دو تيم هستم و به هر دو احساس وفاداري دارم.

بازيکن سابق منچستريونايتد خاطرنشان کرد: مطمئنم که براي تماشاي اين ديدار به برنابئو مي‌روم. از حالا براي اين سفر و تماشاي اين ديدار برنامه‌ريزي کرده‌ام. برنابئو در ليگ قهرمانان باورنکردني است. هواداران فراواني از منچستر مي‌آيند و مانند ديوانه‌ها تيمشان را تشويق مي‌‌کنند. دو تيم بزرگ در زمين مسابقه خواهند بود و من فقط براي لذت از تماشاي اين ديدار به برنابئو مي‌روم.

وي اضافه کرد: هر دو تيم در حمله قوي هستند. رئال مادريد در چند هفته گذشته پيشرفت زيادي کرده است. جدا از بازي در گرانادا تيم نمايش قدرتمندي داشته؛ رئال مادريد مقابل بارسلونا عالي کار کرد. من فکر مي‌کنم برنده اين بازي روي جزئيات بسيار کوچک مشخص خواهد شد.

نيستلروي گفت: هيچ تيمي از پيش برنده نيست. وضعيت آمادگي کريستيانو رونالدو و فان‌پرسي عامل تعيين کننده در اين بازي است. يکي از آنها تيم برنده را مشخص خواهد کرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 181 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (1)

  Manchester United  -  Real Madrid


به نظر شما منچستر يونايتد از دور مسابقات چمپيونزليگ حذف مي شه يا رئال مادريد شما طرفدار هرکدوم که هستيد کل کلتون رو در قسمت نظرات ثبت کنيد
حسین حسن نژاد بازدید : 153 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

Lionel Messi profile pic

لیونل مسی مطمئن است که پپ گواردیولا، مربی سابقش در بارسلونا می تواند در چلسی موفق باشد.
دارنده فعلی توپ طلا می گوید گواردیولا در هر جایی موفق خواهد شد.
چلسی رافائل بنیتس را به عنوان مربی موقت منصوب کرده و شایعات بسیاری حاکی از آن است که گواردیولا در تابستان جای بنیتس را خواهد گرفت.

حسین حسن نژاد بازدید : 146 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید با تساوی در خانه منچسترسیتی صعودش به دور بعد را قطعی کرد، هرچند که آنها در نهایت به عنوان تیم دوم گروه پشت سر بروسیا دورتموند صعود خواهند کرد.

رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در دقیقه 10 به گل رسید. منچسترسیتی با سیستم 2-1-4-3 روبرتو مانچینی مشکل داشت و روی همین ضعف ها بود که آنخل دی ماریا توانست با اشتباه حریف در آفسایدگیری صاحب توپ شود و کریم بنزما را در فرصتی عالی صاحب توپ کند. او هم که فضایی وسیع در اختیار داشت از گوشه محوطه شش قدم گل زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 145 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)


آرسنال 2 - مون پلیه صفر: آن گل ویلشر

جک ویلشر پس از تقریبا دو سال برای آرسنال گل زد تا این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

او در دقیقه 49 گل زد و شادی او پس از پشت سر گذاشتن بیش از یک سال مصدومیت کاملا در چهره اش پدیدار بود.
این اولین برد آرسنال در خانه مقابل حریفان فرانسوی در 15 فصل اخیر لیگ قهرمانان بود!

حسین حسن نژاد بازدید : 143 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 یوونتوس 3- چلسی صفر؛قصابی قهرمان در شب مرطوب

دفاع چلسی از عنوان قهرمانی با مشکل بزرگی روبرو شده: آنها شاید حتی از گروه خود صعود هم نکنند!
چلسی در همان ابتدای بازی متوجه شد با تیم خطرناکی روبرو است و ضربه استفان لیشت اشتاینر را پتر چک به کمک تیر دروازه مهار کرد.
حملات دو تیم ادامه یافت و هرچند چلسی هم موقعیتی عالی داشت که ضربه ادن آزار با پای جیان لوییجی بوفون به بیرون رفت، اما در نهایت یووه بود که به گل می رسید.

حسین حسن نژاد بازدید : 130 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

گالاتاسرای با برد ارزشمندی که مقابل منچستریونایتد صعودکرده به دست آورد بسیار به صعود امیدوار شد.
به این ترتیب رکورد صددرصدی منچستریونایتد در این فصل لیگ قهرمانان به پایان رسید.
بوراک ییلماز که ستاره گالا در اروپا بوده تنها گل بازی را در دقیهق 54 به ثمر رساند. آندرس لیندگارد، دروازه بان یونایتد واکنش هایی عالی در طول بازی داشت و نگذاشت حریف بیش از این دروازه تیم جوان شده یونایتد را باز کند.
حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Everton v Manchester United, Andre Marriner, Nemanja Vidic
این طور به نظر می رسد که آینده نمانیا ویدیچ در باشگاه منچستریونایتد دوباره با اما و اگرهایی روبرتو شده است. او که در فصول اخیر بارها با مصدومیت های طولانی از میادین ورزشی به دور مانده و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، حالا مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرار گرفته.
حسین حسن نژاد بازدید : 169 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Jose Mourinho and Mario Balotelli, Inter Mailand, Serie A
ژوزه مورینیو، همیشه آن شخصیت جدی اش را بروز نمی دهد، گاهی وقتها هم شخصیت شوخ طبع آقای خاص از پشت ظاهر جدی اش خارج شده و خودی نشان می دهد. نمونه ای از این روی خوش مورینیو را در گفتگوی او در دفتر آقای خاص در والدبباس با سی ان ان می بینیم که علاوه بر صحبت در مورد مسائل روز تیمش، به مسائل بامزه ای هم پرداخته که یکی از این موضوعات، ماریو بالوتلی است.
حسین حسن نژاد بازدید : 181 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
CL - Manchester City FC v Borussia Dortmund, Sergio Aguero and Mario Gotze
بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما اگر قضاوت عجیب داور و عملکرد عالی جو هارت نبود شاید نتیجه بسیار متفاوت می‌شد و سیتی از همین حالا در خطر حذف قرار می‌گرفت.

دورتموند نمایشی فوق‌العاده زیبا داشت و بارها خطرساز شد، اما هر بار جو هارت مانع گل‌زنی آنها شد و تیمش را در بازی نگاه داشت. با این حال روبرتو مانچینی فشار را حس می‌کند. او در پنج دوره قبلی حضور در رقابت‌های اروپایی با سیتی، لاتزیو و اینتر تنها یک بار به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 179 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
Didier Drogba - Shanghai Shenhua
این طور به نظر می رسد که توپچی ها بی صبرانه در انتظار یک گلزن حرفه ای هستند تا بتواند به روند ناکامی آنها در گلزنی پایان دهد. آرسنال در سه بازی اولش در فصل جدید، نتوانست به گل برسد و حالا دیدیه دروگبا، گزینه ایده آلی برای آرسن ونگر است.

حسین حسن نژاد بازدید : 177 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

EPL: Carlos Tevez - Martin Skrtel Liverpool v Manchester City

سرخیو آگوئرو که در هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر از ناحیه زانو مصدوم شده بود، حالا به روزهای اوج بازگشته .او که در بازی با رئال مادرید هم تقریبا آماده بود، احتمالا برای احتیاط بیشتر و حفظ آمادگی اش برای بازی بعدی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز خواهد کرد.  
سمیر نصری که از ناحیه همسترینگ مصدوم است برای چند هفته دیگری از میادین ورزشی به دور خواهد بود. پابلو زابالتا هم که از ناحیه همسترینگ مصدوم بود احتمالا برای این بازی به اوج خواهد رسید و میکا ریچارز با مصدومیت قوزک پا همچنان از میادین ورزشی دور است و مشخص نیست که چه زمانی به ترکیب تیمش بازخواهد گشت.

حسین حسن نژاد بازدید : 188 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

Anfield - Liverpool FC

این طوربه نظر می رسد که لیورپول در مقایسه با بازی قبلی اش مقابل ساندرلند تنها یک تغییر دارد و آن هم بازگشت خوسه انریکه به جای مارتین کلی است.
فابیو بورینی و رحیم استرلینگ که هردو در بازی با یانگ بویز در روز 5شنبه به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بودند می توانند از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته و به کمک لوئیس سوارس که در دیدار تیمش در لیگ اروپا نامش را در لیست بازیکنان لیورپول نمی دید، بشتابند.
جو کول (همسترینگ) و لوکاس (ران) تنها مصدومان تیم راجرز هستند.

حسین حسن نژاد بازدید : 160 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
EPL - Chelsea vs Stoke City, Ashley Cole
چلسی با پیروزی 1-0 مقابل استوک سیتی، صدرنشینی اش در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تداوم بخشید.

اسکار، ستاره برزیلی چلسی، بعد از درخشش در دیدار مقابل یوونتوس، در این دیدار برای اولین بار در لیگ برتر، در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت. همچنین در غیاب جان تری و فرانک لمپارد، بازوبند کاپیتانی به پتر چک رسید.

حسین بازدید : 160 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)
 

یدارهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از فردا آغاز خواهد شد اما حساسترین دیدارهای این هفته روز یکشنبه خواهد بود؛ جایی که لیورپول میزبان منچستریونایتد است و منچسترسیتی از آرسنال پذیرایی می کند.
حسین بازدید : 184 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


روبرتو دی‌متئو گفته بود دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ماموریتی غیرممکن است. اما این حرف او امشب ثابت شد، جایی که چلسی در خانه مقابل یوونتوس متوقف شد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 183 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


با ورود به ادامه مطلب میتوانید گلهای دیدنی بازی رئال مادرید و منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان اروپا2012 مشاهده کنید



حسین بازدید : 167 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)


اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش ایرانی که به تازگی به فولام انگلیس پیوسته است ، در مصاحبه خود با سایت این باشگاه از تعبیر شدن رویای بازی در لیگ برتر و برنامه های آینده اش گفته است:


حسین حسن نژاد بازدید : 161 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)
Ronaldo - Rooney - Manchester United

سایت گل- وین رونی، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد هم حالا دیگر یک کتاب بیوگرافی دارد؛ او در کتابش که «دهه زندگی من در لیگ برتر توسط وین رونی» نام دارد، به بررسی کارنامه فوتبالی اش پرداخته و پروسه مبدل شدنش به یکی از بهترین بازیکنان دنیا را مرور کرده.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، رونی در این کتاب در مورد هم تیمی هایی که در طول این مدت در کنارشان بازی کرده هم مطالبی را در کتابش منتشر کرده . روزنامه آبولای پرتغال، بخشی از این کتاب که مربوط به کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید است را برگزیده و منتشر کرده.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 194 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)
Rooney, Manchester united
وین رونی، مهاجم منچستریونایتد معتقد است که بزرگترین حسرت عمرش به سال 2010 و زمانی که تصمیم به ترک منچستریونایتد گرفته بود برمی گردد.

طبق گزارش منتشره در دیلی میرر، رونی در کتاب زندگی نامه اش نوشته:« در سپتامبر سال 2010 پای من لغزید . من از خودم، بازی ام، مصدومیتم و همه چیز در اطرافم ناامید شده بودم. در دوران بدی گیر افتاده بودم که نمی توانستم از شر آن رها شوم و در همان زمان بود که بزرگترین اشتباه زندگی فوتبالی ام را انجام دادم. در ماه اکتبر بیانیه ای منتشر کردم که در آن عملا روزهای خوشم در اولدترافورد را زیر سوال بردم. ولی حالا کجا می توانم روزهایی بهتر از این روزها را پشت سربگذارم؟»

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


حسین حسن نژاد بازدید : 189 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
Raheem Sterling of Liverpool battles for the ball with Alex Oxlade-Chamberlain
آرسنال با پیروزی 2-0 مقابل لیورپول در آنفیلد، به اولین پیروزی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر دست پیدا کرد.

به گزارش سایت هواداران آرسنال در ایران، توپچی ها بازی را بهتر شروع كرد و در دقايق نخست به خوبی توپ را در زمين به چرخش در می‌آورد اما با گذشت زمان ليورپول خود را پيدا كرد و با پاس های اشتباه بازيكنان آرسنال صاحب موقعيت هایی نيز شد.


باقی خیر در ادامه مطلب

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 162 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)


Daniel Agger - Liverpool
انتظار می رود که نوری شاهین اولین بازی اش در لیورپول را در قلب خط میانی این تیم آغاز کند؛ به ویژه بعد از آنکه لوکاس بعد از مصدومیت، برای سه ماه ازمیادین ورزشی به دور خواهد بود.

دانیل اگر بعد از پشت سرگذاشتن محرومیتش به ترکیب اصلی لیورپول بازگشته و جای سباستین کواتس را در خط دفاع پرخواهد کرد ولی رحیم استرلینگ هم بعد از نمایش خیره کننده ای که در بازی با سیتی به اجرا گذاشت، حالا درترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت. 


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 182 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
FSV Mainz 05 v VfL Wolfsburg - Bundesliga, Dejagah
اشکان دژآگه بعد از امضای قراردادی سه ساله با باشگاه انگلیسی فولهام از اینکه در لیگ برتر فوتبال جزیره بازی خواهد کرد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سایت گل، دژآگه بعد از پیوستن به فولهام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« از اینکه به فولهام پیوسته‌ام و می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم بسیار خوشحالم."ساشا ریتر" هم تیمی من در ولفسبورگ بود و او را به خوبی می‌شناسم. او چیزهای بسیار خوبی در مورد فولهام به من گفت و مرا برای این انتقال تشویق کرد.»


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 177 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
EPL, Michael Essien, Everton v Chelsea

رئال مادرید میشل اسین را برای یک فصل از چلسی قرض گرفت. این در حالی است که آرسنال هم خواهان قرض گرفتن این بازیکن غنایی بود.

اسین در چلسی جایگاه خوبی نداشت و از لیست چلسی برای سوپرجام اروپا هم خط خورده بود.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 164 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (1)

رادامل فالکائو هت‌تریکی دیدنی به ثمر رساند تا تیمش چلسی را ببرد و فاتح سوپرجام اروپا شود.

این بازیکن کلمبیایی در شهر موناکو سه گل زد تا تعداد گل‌های خود در این هفته برای تیمش را به شش گل برساند. این دومین قهرمانی اتلتیکو در سوپرجام در سه سال گذشته بود.

باقی خبر در ادامه مطلب

گزارش تصویری و دانلود گلها در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 184 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

iran ashkan dejagah

مارتين يول سرمربي تيم فولام عنوان كرد كه به دنبال جدايي موسي دمبله از تيم فولام و پيوستن او به تاتنهام اين باشگاه قصد دارد تا روي اشكان دژاگه بازيكن ايراني تيم ولفسبورگ سرمايه‌گذاري كند.

باقی خبر در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 182 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

Nigel De Jong - Manchester City

باشگاه میلان اعلام کرد نایجل دی یونگ، هافبک هلندی منچسترسیتی را به خدمت گرفت.

این هافبک دفاعی هلندی پس از نهایی شدن انتقالش، بازی برای میلان را رویای دوران کودکی اش اعلام و اکنون در انتظار اولین بازی برای روسونری است.

او همچنین معتقد است تیم فعلی میلان از کیفیت بالایی برای رقابت در همه جام ها برخوردار است و از هم تیمی هایش خواست برای قهرمانی در ایتالیا و اروپا تلاش کنند.

باقی خبر و تصاویر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 189 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

به گزارش آتزوری و به نقل از فیورنتینا-ویولا :گازتا دلااسپورت گزارش داد که برباتوف با بنفشی شدن فاصله ای ندارد.

این روزنامه معتبر ایتالیایی خبر داد که امروز چهارشنبه وکلای این بازیکن به فلورانس خواهند آمد تا با روسای فیورنیتنا پای میز مذاکره بنشینند تا در صورت توافق بین طرفین انتقال برباتوف به فیورنتینا رسمی شود .

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 193 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)


دروگبا در یوونتوس، این سوالی است که پس از رسید سران شانگهای چین به مشکلات مالی به گوش رسید. این مهاجم سابق چلسی با وبلغی بالغ بر ۸ میلیون یورو به این تیم چینی انتقال داده شده است و سران این تیم نیز همین مبلغ را برای انتقال به تیم دیگر درخواست کرده اند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 5,981
  • بازدید کلی : 148,578