loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
حسین حسن نژاد بازدید : 59 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

با توجه به فکسی که دادگاه عالی ورزشی (CAS) به باشگاه بارسلونا ارسال کرده، فردا به شکل رسمی حکم نهایی این باشگاه مبنی بر محرومیتش از فعالیت در نقل و انتقالات اعلام می شود.



به گزارش الموندو، فردا روز سه شنبه، دادگاه عالی ورزشی (CAS) حکم نهایی باشگاه بارسلونا را مبنی بر محررومیت یا لغو و کاهش آن به شکل رسمی اعلام خواهد کرد.

فیفا بارسلونا را به خاطر قرارداد بستن با بازیکن های زیر 18 سال، به مدت یک سال و در دو پنجره نقل و انتقالات (ژانویه 2014  و تابستان 2015) محروم کرده است. در این حال وکلای باشگاه بارسلونا در چندین ماه گذشته به سختی در تلاش بوده اند که با جمع آوری مدارک مورد نیاز و معتبر و تحویل آن ها به دادگاه عالی ورزشی (CAS)، بتوانند از مدت این محرومیت بکاهند.

لازم به ذکر است باشگاه بارسلونا در جریان محرومیت لوئیس سوارز نیز پرونده را به دادگاه عالی ورزشی برد، اما موفق نشد از مدت محرومیت این ستاره اروگوئه ای بکاهد.

حال طبق فکسی که دادگاه ورزشی به باشگاه بارسلونا ارسال کرده، فردا به طور قطع و رسمی حکم نهایی باشگاه اعلام خواهد شد.

 

پوریا یزدان پرست بازدید : 103 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

هافبک آلمانی رئال مادرید از علاقه کریستیانو رونالدو به یادگیری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش اول نيوز به نقل از جام ورزشی، شبکه تلویزیونی رئال مادرید عربی به نقل از سایت اسلامی "باکسبانجام" اندونزی خبر داد که مسوت اوزیل به هنگام تنها شدن با رونالدو برای او قرآن تلاوت می کند و ستاره پرتغالی رئال مادرید به دقت گوش می کند و این کار را دوست دارد.

این سایت اندونزیایی به نقل از اوزیل نوشت: وقتی که با رونالدو تنها می شوم برای او قرآن می خوانم و او از این کار من استقبال می کند. رونالدو همواره از من می خواهد که چگونگی خواندن قرآن را به او یاد دهم. الان او می تواند بعضی از حروف را از هم تشخیص دهد. او سوره "فاتحه" را بیشتر از دیگر سوره ها دوست دارد.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو با ارینا شایک مدل روسی زندگی می کند. شایعه شده است که نامزد او از خانواده مسلمان چچنی است.

پوریا یزدان پرست بازدید : 116 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

تحلیل بازی سه شنبه شب بارسلونا علیه آث میلان

این بازی در چارچوب مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و با توجه به بازی رفت در سن سیرو که میلان با دو گل برد در بازی برگشت نتیجه کاملا بر عکس بود و بارسلونا با یک نتیجه ی کاملا رویایی و با بردی شیرین میلان را در هم کوبید و 4 بر صفر در بازی برگشت تو نوکمپ و در مجموع 4 بر 2 از سد میلان ایتالیا گذشت.حال به بررسی این بازی شگفت انگیز می پردازیم

بارسلونا تا  قبل از این دیدار در سه بازی اخیر خود 2 باخت و 1 برد داشت شاگردان ویلانووا در بازی جام حذفی در نوکمپ 3 بر 1 بدست رئال مادرید باختند آنها در بازی بعدی خود با رئال مادرید اینبار در چارچوب لالیگا و در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو توسط تیم دوم رئال مادرید 2 بر 1 شکست خوردند.اما در بازی سوم خود باز هم به سختی لاکرونیای ته جدولی را 2 بر 0 در نوکمپ بردند.اما آث میلان ، آن ها در 10 بازی اخیر خود بعد از باختن به یوونتوس در جام حذفی باختی نداشتند آنها در چهار بازی اخیر خود در دربی ایتالیا در شهر میلان بازی باخته را با اینتر میلان 1 بر 1 مساوی کردند در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا 2 بر 0 همین بارسلونا رو بردند و سپس در ایتالیا طی یک بازی درخشان لاتزیویی را 3 بر 0 بردند که  همیشه موی دماغشان بود.و در نهایت جنوای رده 18 ای  سری آ را دو بر هیچ بردند.اما چرا از بارسلونا باختند و آن هم باختی مفتضحانه و چرا حتی نتوانستند یک گل بزننند.در حالی که با یک گل می توانستند قلعه ی نوکمپ را تسخیر کنند.خب با ادامه ی تحلیل همراه ما باشید.

چمپیونز لیگ تنها  امید

اول  نگاهی به وضعیت دو تیم در لیگ داخلی میندازیم.بارسلونا در لالیگا با اختلاف 13 امتیاز از رئال مادرید دوم جدولی صدر نشین لالیگاست و در جام حذفی توسط رئال مادرید حذف شد.آث میلان بر عکس بارسلونا ، 12 امتیاز از یوونتوس صدر جدولی عقب است و در جام حذفی هم مشابه بارسلونا حذف شد آنها به یوونتوس در این جام باختند.در واقع تنها امید میلان برای سپری نکردن فصلی بدون جام همین چمپیونز لیگ بود آن ها بازی رفت را بردند و در حالی که می بایست با روحیه جنگندگی بالا و تمرکز کافی در نوکمپ شجاعانه بازی میکردند و اصلا به دفاع روی نمی آوردند تا زمانی که به بارسلونا گل بزنند با اعتماد به نفس پایین و استرس زیاد وارد زمین شدند آنها کاری را کردند که بر عکس دفعات قبل نمیبایست می کردند یعنی دادن توپ به بارسلونا.در جو وحشتناک نوکمپ وقتی شما در این شرایط باشید ابتدا باید جو را به نفع خودتون کنید.یعنی حمله در دقایق ابتدایی بازی و زدن گل به بارسلونا و بعد بیاین توپ رو به بارسلونا بدین و چشم رو ضد حملات ببندیدن.دقیقا کاری که رئال مادرید در نوکمپ کرد.با این تفاضیل آث میلان حتی از ضد حملات اندک خودشم استفاده نکرد چون استرس ضد حمله خوردن و گل خوردن داشت.چون با ترس بازی می کرد. آنها می توانستند از ترس بارسلونا در دقایق ابتدایی بازی استفاده کرده و با گل زنی در دقایق ابتدایی بازی تماشاگران کاتالانی را وادار به سکوت کنند.مسلما اگه شما حمله کنید حریف کمتر مالک توپ خواهد شد و کمتر روی دروازه شما خواهد آمد و کمتر دچار اعتماد به نفس خواهد شد و کمتر احساس راحتی خواهد کرد و مثلا بجای 90 دقیقه حمله روی دروازه شما 70 دقیقه حمله خواهد کرد اما با دادن مالیکیت کامل توپ به حریف و کند عمل کردن روی ضد حملات و با این طرز فکر به حریف اجازه میدین کاملا رویتان سوار شود و 90 دقیقه توپ بریزد و چون دفای تیمتان هماهنگی لازمو مثل دفاع پارسال چلسی ندارد و چون در اصل تیمتون هجومی در ابتدای فصل بسته شده نه دفاعی،خوردن 4 گل عجیب نیست.

باختن رسانه ای

جنگ اول رو بارسایی ها از میلانی ها بردند.این دلیل ضعف آلگری بود.هیچ وقت بارسلونایی ها به خودشون اجازه نمیدن مقابل تیمی که هدایتشو مورینیو بر عهده داره قبل از بازی با اطمینان مصاحبه کنند که ما خواهیم برد.دنی آلوس گفته بود قسم میخورم میبریم.اینیستا گفته بود کار میلانو تموم میکنیم.مسی گفته بود کاتالان هاخیالتان راحت پیکه گفته بود حتما صعود می کنیم  اما میلانی ها چه گفتند؟ فقط سکوت کردند و سکوت کردن علامت رضاست و با سکوت حرف بارسایی ها رو تایید کردند.در صورتی که اگر تیم مورینیو بود اول مورینیو دست به کار می شد و بعد راموس و بعد کاسیاس و رونالدو.این مصاحبه ها روی آلگری تاثیر گذاشته و در ترکیب اصلی از بویان کرکیچ با انگیزه و روبینیو ی خوش تکنیک خبری نبود و بجای آنها بازیکنان سیاه پوست با قدرت بدنی بالا و دوندگی عالی تو ترکیب بودند بازیکنانی که کند عمل کردند و روی سرعت بارسایی ها در دفاع کردن جا ماندند و گل اول و دوم بارسلونا ثمر رسید.اگر میلان در ترکیب اصلی بجای مهره های دفاعی اش مهره های هجومی می گذاشت با بستن فضا توسط مهره های هجومی که سریع تر هم بودند هم ضد حملات سریع تری داشت و هم می توانست لالقل یک گل بزند و صعود کند البته اگه گل چهارم رو نمیخورد.بالطب بعد از خوردن گل دوم میلانی ها عصبی شدند و تمرکزشان حتی کمتر از قبل شد آبیاتی بعد از خوردن گل اول توپ را طرف دروازش شوت کرد و اینکار را بعد از خوردن گل سوم توسط اشتباه عجیب آمبروزینی با تجربه هم تکرار کرد و این یعنی لعنتی چرا گل شد و یعنی نداشتن تمرکز.

پلان B

کمی به این بارسلونا نگاه کنیم خواهیم دید که این بارسلونای دیشب با تفکرات پپ گواردیولا سرمربی فصل بعد بایرن مونیخ چیده شده بود چرا که او بود که اینیستا رو در خط هافبک بازی میداد تا در کنار ژاوی پلان B تیمش را تقویت کند.و بستن فضا ها و از کار انداختن این پلان را با عقب آوردن مسی خنثی کند.شاید اگر اینیستا بجای پدرو یا ویا در پست مهاجم قرار می گرفت و فابرگاس درخط هافبک جای او را می گرفت میلان با این ترکیب پر نقصش صعود می کرد.چون آن وقت بارسلونا پلان B اش را در حقیقت اصلا نمیداشت.

آیا بارسلونا احیا شد؟

فقط می توان در صورتی به این سوال جواب داد که بارسلونا در مرحله ی بعد به بایرن مونیخ یا رئال مادرید بر خورد کند تا در مقابل مربیان بزرگی چون هاینکس و مورینیو و مهره های بزگتری چون نویر و لام و شواین اشنایدر و روبن و ریبری یا کاسیاس و راموس و رونالدو و اوزیل و ژابی آلونسو قرار بگیره میتوان به این سوال جواب داد.خلاصه آنها دیشب مهره هایشان قابل مقایسه با آث میلان نبود اما این مهره ها بسیار نزدیک به  مهره های بارین مونیخ و رئال مادرید هست.آنها عصر جمعه حریف خود را خواهند شناخت.

تحلیل از پوریا یزدان پرست

شماره تماس  09380350715


پوریا یزدان پرست بازدید : 127 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

مدير برنامه هاي مانوئل پيگيريني، سرمربي مالاگا، اعلام کرد که باشگاه چلسي به دنبال به خدمت گرفتن اين مربي شيليايي است.


پيگريني در چند سال اخير با هدايت ويارئال، رئال مادريد و مالاگا، نامي براي خود در فوتبال اروپا دست و پا کرد و امسال هم اگرچه مالاگا چند ستاره اصلي اش را به دلايل مالي از دست داد اما توانستند در ليگ قهرمانان نمايش هاي خوبي ارائه بدهند.

مدير برنامه هاي او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مانوئل با مالاگا قرارداد دارد. فکر مي کنم در آوريل يا مي مشخص خواهد شد که آينده او چه خواهد بود.

هدف اصلي ما اين است به قرارداد فعلي مان متعهد باشيم اما به شرايط هم بستگي دارد. ما يک پيشنهاد رسمي از رم داشتيم اما آن را رد کرديم. اين اتفاق 15 روز قبل رخ داد اما آن را رد کرديم زيرا در حال حاضر در ميانه فصل قرار داريم.

چلسي و چند باشگاه ديگر هم پيشنهادهايي دادند اما تنها از طريق واسطه ها و پيشنهادي به طور رسمي ارائه نشد. مانوئل دوست دارد در ليگ برتر مربيگري کند اما ديگر ليگ هاي مهم مثل آلمان و ايتاليا را هم دوست دارد. زمان زيادي براي تصميم گيري براي فصل آينده داريم."

چلسي که با اخراج دي متئو، رافا بنيتس را به عنوان سرمربي موقت معرفي کرد، سخت به دنبال به خدمت گرفتن يک مربي بزرگ براي فصل آينده است.

چلسي همچنين قصد دارد ايسکو، ستاره ملي پوش مالاگا، را به خدمت بگيرد؛ اين در حالي است که اين بازيکن به تازگي قراردادش را با مالاگا تمديد کرده است. در صورتي که آنها بتوانند پيگيريني را به استمفورد بريج ببرند، شانس شان براي خريد ايسکو هم افزايش پيدا خواهد کرد.

پوریا یزدان پرست بازدید : 126 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

سرمربي پيشين اينترميلان رو به هواداران اين تيم گفت بايد بالوتلي را فراموش کنند.


ماريو بالوتلي که 2 سال پيش از اينترميلان با 24 ميليون پوند راهي منچسترسيتي شده بود، در پنجره نقل و انتقال‌هاي زمستاني به ميلان پيوست.

به گزارش سایت رسمی رئال مادرید و به نقل از فیفا نیوز اين موضوع موجب ناراحتي هواداران اينترميلان شد. آنها در ديدارهاي نرآتزوري عليه سوپر ماريو شعار مي‌دادند. ژوزه مورينيو نيز زماني که سرمربي اينتر بود مشکلات زيادي با پسر بد ايتاليا داشت.

آقاي خاص پس از آنکه ديد هواداران اينتر تا اين حد از دست بالوتلي عصباني هستند رو به آنها گفت: زماني که در اينتر بودم،‌ ديدم که يک بار او پيراهن ميلان را به تن کرده بود. او پسر بدي بود، اهميتي ندهيد که چه کار مي‌کند. اگر ديديد خاوير زانتي پيراهن ميلان را به تن کرد، بدانيد فاجعه‌اي رخ داده است. بگذاريد بالوتلي هر کاري مي‌خواهد انجام دهد.

پوریا یزدان پرست بازدید : 126 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

مسئولان رئال مادريد براي بازديد از امکانات باشگاه پرسپوليس و تأسيس آکادمي اين باشگاه سه‌شنبه هفته جاري به ايران مي‌آيند.


به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز، مسئولان باشگاه پرسپوليس طبق قول‌هاي قبلي خود و با توجه به رايزني‌هاي انجام شده روز سه‌شنبه ميزبان مديران پرافتخارترين باشگاه جهان يعني رئال مادريد هستند.

مسئولان رئال قرار است سه‌شنبه با حضور در تهران از باشگاه پرسپوليس و امکانات اين باشگاه ايراني و برنامه‌ريزي براي تأسيس آکادمي رئال مادريد در ايران مذاکراتي را با مسئولان قرمزپوشان داشته باشند.

البته مادريدي‌ها قرار بود در روز دربي به ايران سفر کنند، اما اين موضوع منتفي شد. در حال حاضر نيز پرسپوليسي‌ها به دنبال مهيا کردن ويزاي ميهمانان خود هستند.

خبر ديگر از پرسپوليس اينکه براي تعامل بيشتر و حضور ستارگان ميلان ايتاليا در ايران مسئولان باشگاه پرسپوليس با معاون رئيس جمهور در امور بين‌الملل مذاکراتي را داشته‌اند که سعيدلو معاون رئيس جمهور نيز آمادگي خود را براي حضور ميلاني‌ها در ايران و فراهم کردن شرايط مناسب،‌ اعلام کرده است.

قرار است پرسپوليس و ستارگان آث ميلان سال 92 و در سفري به تهران ديدار دوستانه اي را برگزار کنند.

حسین حسن نژاد بازدید : 121 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: فیلم توهین آمیز به رئالی‌ها/ مادریدی‌ها مثل حیوانات در شکار مسی!

در کلیپی جنجالی شبکه 3 تلویزیون کاتالونیا به بازیکنان رئال مادرید توهین کرد و خطاهای آن‌ها روی مسی را با حیوانات وحشی مقایسه کرد.

شبکه سوم تلویزیون کاتالونیا در کلیپی باورنکردنی و توهین‌آمیز به بازیکنان رئال مادرید آن‌ها را مثل حیوانات وحشی نامید که در زمین فوتبال به شکار مسی هستند.

در عکسی هم که منتشر شده په‌په مدافع پرتغالی مادریدی‌ها به کفتار تشبیه شده است.

حسین حسن نژاد بازدید : 119 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

سر الکس فرگوسن در مصاحبه با برنامه Football Focus شبکه بی بی سی از رقابت با سیتی ، خرید ون پرسی ، بازی با رئال مادرید ، بازنشستگی و بازی های روانی با خوزه مورینیو میگوید

باقی مصاحبه در ادامه مطلب 

حسین حسن نژاد بازدید : 94 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/154367hp2.jpg


فیفا نیوز: رئال مادريد اين هفته کريستيانو رونالدو را به همراه برخي از اسطوره‌هايي که ستاره پرتغالي در گلزني در تاريخ باشگاه از آنها پيشي گرفته است، دعوت کرد؛ اسطوره‌هايي چون پاکو جنتو، آمانسيو (151 گل)، اميليو، بوتراگوئنيو (171 گل) و پيري (172 گل).


پوریا یزدان پرست بازدید : 97 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

براي پيروزي بر يونايتد از جان مايه مي‌گذاريم ، نیمکت نشین ام اما در رئال مادرید میمانم


مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد به پيروزي در ديدار با منچستريونايتد خوش‌بين است. او از انگيزه بالاي خود و هم تيمي‌هايش سخن گفت.


رئال‌مادريد در دور رفت حساس‌ترين بازي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در سانتياگو برنابئو به مصاف منچستريونايتد مي‌رود.

به گزارش ايسنا و به  نقل از فیفا نیوز ،گونسالو هيگوآين به پيروزي برابر شاگردان فرگوسن اميدوار است: "بدون شک براي پيروزي از جان مايه خواهيم گذاشت. هدف اصلي رئال خوشحال کردن تماشاگران در سانتياگوبرنابئو است. منچستريونايتد حريف سختي است اما از نظر فردي به حريف برتري داريم و مي‌توانيم آنها را به زحمت بيندازيم."

مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد افزود: "هدف رئال زدن گل و بسته نگه داشتن دروازه‌اش است؛ چرا که مي‌دانيم زدن گل در خانه حريف بسيار مهم است. بدون شک رئال براي پيروزي دست به هر کاري خواهد زد. از تماشاگران مي‌خواهيم با حضور در ورزشگاه به بهترين نحو از تيم حمايت کنند. منچستريونايتد همواره از تيم‌هاي مدعي در ليگ قهرمانان اروپا بوده است. برابر اين تيم بايد در بهترين حالت خود ظاهر شد."

هيگوآين در فصل جاري در بيشتر بازي‌ها نيمکت‌نشين بود و نتوانست همچون فصل گذشته عملکرد خوبي داشته باشد، با اين حال نمي‌خواهد از تيم محبوبش جدا شود: "وقتي به رئال آمدم، سن و سال زيادي نداشتم. شش سال است که در سانتياگوبرنابئو توپ مي‌زنم. مي‌توانم بگويم که الان عشق به رئال در درونم وجود آمده است. رابطه خوبي با تماشاگران، بازيکنان و سران باشگاه دارم. اين احساس خوبي است. از فکر کردن درباره خودم بيزارم. نمي‌خواهم مصلحت خودم را به تيم ترجيح دهم. با اين حال براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي خواهيم جنگيد. تلاش مي‌کنم تا روز به روز سطح کيفي خود را بالا ببرم. پدرم حامي اصلي‌ام بوده است. اگرچه پست بازي ما با هم متفاوت بود اما او همواره از من حمايت کرده و چيزهاي زيادي را به من ياد داده است."

هيچ مربي در دنيا نمي‌تواند به رئال نه بگويد ، من از حضور در پارسین ژرمن راضی ام.


سرمربي پاري‌سن‌ژرمن گفت که از وضعيت فعلي‌اش بسيار راضي است، اما هيچ مربي نمي‌تواند دست رد به سينه رئال بزند.


به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز : کارلو آنچلوتي در مصاحبه‌اي اختصاصي با يک شبکه تلويزيوني اسپانيايي اظهار داشت: اگر رئال مادريد با من مذاکره کند و پيشنهاد مربيگري در اين تيم را به من بدهد، امتناع از حضور در سانتياگو برنابئو برايم بسيار سخت است.

وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم يک مربي هم در دنيا باشد که بتواند به باشگاهي مثل رئال مادريد «نه» بگويد. صرف نظر کردن از چنين پيشنهادي بسيار سخت است؛ اما مي‌خواهم بگويم در حال حاضر از بودن در پاري‌سن‌ژرمن راضي هستم.

اوون: منچستريونايتد ترسي از رونالدو ندارد


مهاجم پيشين منچستريونايتد تاکيد کرد بازيکنان اين تيم هيچ ترسي از کريس رونالدو ندارند.


به نقل از ساکرنت و فیفا نیوز، ديدار رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا بين تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد، چهارشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در سانتياگو برنابئو آغاز خواهد شد.
موضوعي که بسياري از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، حضور کريستيانو رونالدو، هافبک پرتغالي رئال مادريد است که برابر تيم پيشين خود قرار خواهد گرفت. رونالدو در فرم بسيار خوبي قرار دارد و در ديدار ابتداي هفته برابر سويا هت تريک کرد.

مايکل اوون که پيشينه حضور در تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد را در کارنامه دارد معتقد است الکس فرگوسن، سرمربي يونايتد براي کنترل اوضاع بدون شک در مورد رويارويي با رونالدو صحبتي نخواهد کرد.

اوون در اين مورد گفت: تاکنون هيچ انساني نديدم که مانند الکس فرگوسن تا اين حد به تيم خود اعتقاد و ايمان داشته باشد. او به تمامي حريفان خود احترام مي‌گذارد ولي اعتقادي که به تيم خود دارد را نمي‌توان با چيزي مقايسه کرد. در هيچ تيمي نشنيده‌ام که بازيکنانش بگويند برابر منچستريونايتد ما به شکل کامل يارگيري شده‌ايم.

وي افزود: البته رونالدو يک خطر بالفطره است ولي به عقيده من يونايتدها بازهم به کار تيمي خود روي خواهند آورد. با اين روش آنها خواهند توانست رونالدو را در موقعيت‌هاي مختلف کنترل کنند. يونايتد‌ها ترسي از رونالدو ندارند، به همين دليل به هيچ وجه يک بازيکن را مامور کنترل رونالدو نخواهند کرد.
ادامه ی خبر ها در ادامه ی مطلب

پوریا یزدان پرست بازدید : 91 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

ستارگان سابق ميلان مقابل پرسپوليس


در صورت موافقت نهايي مسئولان ايتاليايي، ديدار دوستانه ستارگان آث ميلان و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


به زارش ورزش سه و به نقل از فیفا نیوز : محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در سفرش به ايتاليا و پس از اينکه باشگاه ميلان به صورت کامل به او معرفي شد تصميم گرفت تا پاي ستاره‌هاي ايتاليايي را به ايران باز کند.

به گزارش فارس، وي ابتدا فرانکو باره‌سي را براي دربي گذشته به ايران آورد و با او در خصوص مسائل مختلف و فوتبال ايران به گفت‌وگو پرداخت اما باشگاه ميلان با ستاره‌هاي سابق خود تيمي را تشکيل داده که در جهت کارهاي خيريه و عام‌المنفعه به سراسر دنيا سفر مي‌کند.

اين تيم به تازگي با دعوت مسئولان کشور اندونزي در جاکاراتا به ديدار ستارگان اندونزي رفت و موفق شد 4 بر 2 در ورزشگاهي مملو از هواداران ميزبان خود را شکست دهد.

با توجه به رايزني هاي رويانيان به احتمال فراوان ستارگان ميلان براي بازي با پرسپوليس در سال 1392 به تهران مي آيد تا در ورزشگاه آزادي به ميدان بروند.



بازيکنان پيشکسوت ميلان شامل کافو - پاپن- ماسارو- ديدا- فاوالي- باره‌سي- ژورژ وه‌آ- مالديني- تاسوتي- آلبرتيني- روسي- ساويچويچ- شوچنکو- ادو- سرجينيو- زامبروتا و بوبان هستند.

البته بازيکناني مانند گوليت، دونادوني، فان‌باستن، آنچلوتي در اين تيم حضور دارند اما به دليل فشار کاري و مشکلاتي که داشتند به اندونزي سفر نکردند.

افزايش احتمال غيبت آلونسو مقابل منچستر


احتمال غيبت هافبک رئال مادريد مقابل منچستريونايتد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا افزايش يافت.


ژابي آلونسو روز گذشته به دليل درد عضلاني موفق نشد جلسه تمريني تيمش را به پايان برساند تا از احتمال حضور وي در ديدار فردا شب مقابل منچستر يونايتد کاسته شود. درد عضلاني وي در بازي تيم ملي اسپانيا مقابل اروگوئه و ديدار شنبه شب رئال مقابل سويا تشديد شده است.

نگراني‌هايي در خصوص وضعيت بدني وي در کادر فني ايجاد شده است و ژابي آلونسو که روز گذشته تمريناتش را با ساير اعضاي تيم آغاز کرد، به دليل تشديد درد عضلاني موفق نشد تا پايان در جلسه حضور داشته باشد.

به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز ، مورينيو به خوبي از اهميت حضور وي در ترکيب فردا شب تيمش مقابل منچستريونايتد آگاه است و اگر اين بازيکن نتواند خود را به اين مسابقه برساند، مورینیو باید از زوج  خدیرا و مودریچ یا مشابه آن استفاده کند البته میشود په په را در جای آلونسو قرار داد و جای په په را در قلب خط دفاعی واران جوان پر کند.
ادامه ی اخبار در ادامه ی مطلب

پوریا یزدان پرست بازدید : 76 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

رونالدو: مي‌خواهم در رئال هم تاريخ‌سازي کنم


ستاره پرتغالي رئال مصمم است که در مادريد نيز مثل منچستريونايتد تاريخ‌سازي کند.


کريستيانو رونالدو در خصوص احساساتش نسبت به الکس فرگوسن و منچستر يونايتد با «سان» به گفت‌ و‌گو پرداخت.

ستاره پرتغالي مصمم است همان طور که در منچستر يونايتد با شکست چلسي در ضربات پنالتي در سال 2008 مسکو فاتح ليگ قهرمانان شد، با رئال مادريد هم تاريخ‌سازي کند.

رونالدو اظهار داشت: منچستر دوران بسيار خوبي براي من بود؛ در اين تيم به همه افتخارات رسيدم. اين بخش فوق‌العاده‌‌اي از زندگي من است و شايد زماني بود که بيشترين لذت را از فوتبالم بردم زيرا بسيار جوان بودم. حضور در منچستر در سن 18 سالگي يک رويا بود.

وي ادامه داد: ليگ قهرمانان براي رئال بسيار ويژه است زيرا مي‌خواهيم دهمين قهرماني خود را در اروپا به دست آوريم. اين براي من يک نقطه اوج است؛ مسابقات به يادماندني زيادي وجود دارد که در ذهن بازيکنان و هواداران ماندگار مي‌شود و من مي‌‌خواهم براي ثبت يه لحظه به يادماندني در رئال تلاش کنم.

ستاره پرتغالي قوهاي سفيد خاطرنشان کرد: وقتي تنها 18 سال داشتم به يونايتد رفتم و او به من ياد داد چگونه به خوبي در دنياي فوتبال رشد کنم. چه کسي بهتر از او؟ او تجربه فراواني دارد و هزاران بازيکن زير دستان او بزرگ شده‌ا‌ند.

وي افزود: بنابراين فرگوسن به نيازهاي بازيکنان جوان آگاه است و به آنها احترام مي‌گذارد. چيزي که او به من ياد داد اهميت تصميم‌گيري بود. تصميم‌گيري در زمين و خارج از آن بسيار مهم است و به همين دليل است که مي‌گويم او مانند پدر من است.

پوریا یزدان پرست بازدید : 76 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

از آنجایی که موینیو طی مصاحبه ای گفته همه ی دنیا منتظر دیدن بازی رئال مادرید با منچستر یونایتد در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا هستند اخبار داغ این بازی را از اینجا بخوانید:

خبر اول به گزارش ورزش سه و به نقل از فیفا نیوز

دنيا منتظر ديدن بازي رئال‌ و منچستر است


ژوزه مورينيو که تماشاگر بازي منچستر‌يونايتد و اورتون در ليگ برتر بود پس از اين ديدار با تمجيد از آلکس فرگوسن گفت همه دنيا منتظر ديدن اين بازي هستند.


ژوزه مورينيو که تماشاگر اختصاصي بازي منچستر يونايتد و اورتون در ليگ برتر بود درباره بازي تيمش با منچستر يونايتد در بازي چهارشنبه در ليگ قهرمانان اروپا گفت: بازي رئال مادريد و منچستر يونايتد ديداري است که همه فوتبال‌دوستان سراسر جهان منتظر ديدن آن هستند. دنيا ديگر کاري به بقيه بازي‌هاي ليگ قهرمانان اروپا ندارد و تمام نگاه‌ها به اين ديدار است. اميدوارم بازي خوبي در اين ديدار انجام دهيم و جواب اعتماد بينندگان تلويزيوني اين مسابقه را بدهيم.

سرمربي رئال مادريد درباره آلکس فرگوسن نيز گفت: از اين که دوست فرگوسن هستم افتخار مي‌کنم چون او يکي از مهم‌ترين افراد در دنياي فوتبال است و مهم‌تر از آن اين که او انسان فوق‌العاده‌اي است. هميشه با فرگوسن رابطه خوبي داشتم و به آن افتخار مي‌کنم.

رئال مادريد چهارشنبه در ليگ قهرمانان اروپا ميزبان منچستر‌يونايتد است.

خبر دوم به گزارش خبر گذاری فارس و به نقل از فیفا نیوز

کارانکا: رئال مي خواهد همه مسابقات را ببرد


مربي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: تيم ما با غلبه بر سويا و کسب پيروزي پرگل نشان داد مي خواهد برنده مسابقات شود.


آيتور کارانکا که شب گذشته شاهد برد 4 بر يک مقابل سويا در هفته بيست و سوم لاليگا بود، اظهار داشت: فکر مي کنم با اين نتيجه رئال نشان داد که مي خواهد در هر بازي از لاليگا برنده شود. با اين حال پس از اين موفقيت حضور در ليگ قهرمانان براي رئال مطرح است که مي خواهيم مقابل منچستريونايتد نتيجه بگيريم.

به گزارش فارس، وي در مورد عملکرد کريستيانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالي که مقابل سويا هت تريک کرد و در دقايق 26، 46 و 59 توانست 3 گل به ثمر رساند، اظهار داشت: رونالدو فوق العاده است. سخت کار مي کند و هر آنچه که در توان داشته باشد، در بازي صرف مي کند. مقابل سويا واقعا شايسته هت تريک بود که به آن رسيد.

رئال با کسب اين نتيجه اکنون با 46 امتياز از 23 بازي پس از بارسلونا (22 بازي، 59 امتياز) و اتلتيکو مادريد (22 بازي، 50 امتياز) در رده سوم جاي دارد.
ادامه ی اخبار را در ادامه ی مطلب بخوانید

پوریا یزدان پرست بازدید : 83 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

رئيس باشگاه بارسلونا فاش کرد که سال‌ها به دنبال جذب يکي از بازيکنان رئال مادريد بوده است.


ساندرو روسل در گفت‌و‌گويي فاش کرد: يکي از بازيکنان رئال مادريد هست که سال‌هاست به دنبال او هستم؛ اما اسمش را نمي‌برم.

به گزارش فارس و به نقل از فیا نیوز ،وي در خصوص دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي کوپا‌دل‌ري، اين بازي را يک مسابقه بزرگ براي تجربه کردن دانست و افزود: اين ديدار مسابقه‌اي است که اگر در آن برنده شويد به بازيکنان برمي‌گردد؛ اما اگر ببازيد تقصير رئيس باشگاه است.

رئيس باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: گوارديولا را از دست داديم. همکاري ما در فوتبال به تاريخ خواهد پيوست؛ اما زندگي ادامه دارد. اگر او براي انتخابات رياست باشگاه کانديد شود؛ به او رأي مي‌دهم؛ من عاشق گوارديولا هستم.

روسل با بيان اينکه اهل شرط‌ بندي نيست، افزود: اسپانيا بهترين تيم است که بازيکناني با روشن‌ترين فلسفه بازي دارد و بازيکنان به خوبي با هم هماهنگ مي‌شوند.

رئيس باشگاه بارسلونا همچنين گفت: وقتي رئيس باشگاه شدم نگاهي هم به بودجه داشتيم. از قرض‌هاي باشگاه کم کرديم؛ اما بايد صرفه‌جويي کنيم و به دنبال ايجاد راه‌هاي جديدي براي کسب درآمد باشيم. ما چيزي به بازيکنان يا اداره ماليات بدهکار نيستيم. وام‌هاي ما تحت کنترل است. در حال حاضر 300 ميليون يورو بدهي داريم.

پوریا یزدان پرست بازدید : 77 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

رئيس افتخاري باشگاه رئال مادريد معتقد است که اين تيم فاتح ليگ قهرمانان اروپا خواهد شد.


آلفردو دي‌استفانو اظهار داشت: فکر مي‌کنم بازيکنان با دل و جانشان مي‌جنگند. از ديدگاه من آنها واقعا براي قهرماني در کوپا‌دل‌ري و ليگ قهرمانان مي‌جنگند.

به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز ،وي ادامه داد: حسي به من مي‌گويد فاتح ليگ قهرمانان مي‌شويم و اميدوارم هواداران هم همين حس را داشته باشند. کريستيانو بازيکن فوق‌العاده‌اي است و هنگامي که او را با من مقايسه کردند، احساس غرور کردم. اگر مجبور باشم جانشيني انتخاب کنم، رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

اسطوره آرژانتيني در خصوص رويارويي رئال و منچستر در ليگ قهرمانان خاطرنشان کرد: شانس زيادي براي شکست دادن منچستر داريم. ما صعود مي‌کنيم؛ مدت‌ها است که اين احساس را دارم، اما کار آساني نيست.

دي استفانو در پاسخ به اينکه ستاره‌هاي امروز فوتبال را چگونه دسته‌بندي مي‌کند، افزود: هر حوزه‌اي متفاوت است. اگر مي‌توانستم براي هميشه بازي مي‌کردم، اما جواني بودم که هرکاري در زمين انجام مي‌داد.

پوریا یزدان پرست بازدید : 85 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

نیستروی: شانس رئال مادرید بیشتر از منچستر یونایتد است


بازيکن سابق شياطين سرخ  و رئال مادرید معتقد است قهرماني در ليگ قهرمانان براي رئال مادريد حساس‌تر از منچستريونايتد است.



به گزارش فارس و فیفا نیوز ،او زماني يکي از بازيکنان شياطين سرخ بوده و پس از آنبه رئال مادرید پیوسته است و اين مسئله او را براي صحبت در خصوص رويارويي دو تيم منچستريونايتد و رئال مادريد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا منحصر به فرد مي‌کند.

وي در اين‌باره اظهار داشت: ليگ قهرمانان براي رئال اهميت و حساسيت بيشتري دارد تا براي منچستريونايتد.

وي ادامه داد: من از کدام تيم حمايت مي‌‌کنم؟ اين يک انتخاب غيرممکن است. مثل اين است که از بين دو فرزندم يکي را انتخاب کنم؛ من نمي‌توانم. عاشق هر دو تيم هستم و به هر دو احساس وفاداري دارم.

بازيکن سابق منچستريونايتد خاطرنشان کرد: مطمئنم که براي تماشاي اين ديدار به برنابئو مي‌روم. از حالا براي اين سفر و تماشاي اين ديدار برنامه‌ريزي کرده‌ام. برنابئو در ليگ قهرمانان باورنکردني است. هواداران فراواني از منچستر مي‌آيند و مانند ديوانه‌ها تيمشان را تشويق مي‌‌کنند. دو تيم بزرگ در زمين مسابقه خواهند بود و من فقط براي لذت از تماشاي اين ديدار به برنابئو مي‌روم.

وي اضافه کرد: هر دو تيم در حمله قوي هستند. رئال مادريد در چند هفته گذشته پيشرفت زيادي کرده است. جدا از بازي در گرانادا تيم نمايش قدرتمندي داشته؛ رئال مادريد مقابل بارسلونا عالي کار کرد. من فکر مي‌کنم برنده اين بازي روي جزئيات بسيار کوچک مشخص خواهد شد.

نيستلروي گفت: هيچ تيمي از پيش برنده نيست. وضعيت آمادگي کريستيانو رونالدو و فان‌پرسي عامل تعيين کننده در اين بازي است. يکي از آنها تيم برنده را مشخص خواهد کرد.

پوریا یزدان پرست بازدید : 72 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

مودريچ: هرگز چيزي مثل اين نديده بودم


هافبک کروات رئال مادريد پخش فيلمي از شبکه تلويزيوني کاتالان‌ها را غيرقابل قبول دانست.


لوکا مودريچ گفت که بازيکنان رئال مادريد از فيلمي که توسط کانال 3 تلويزيون کاتالان پخش شده و بازيکنان رئال مادريد را به کفتار تشبيه کرده، ‌ناراحت هستند.

به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز ،وي در اين باره اظهار داشت: نمي‌دانم چه فکري بايد در اين باره کرد. من در انگليس و کرواسي بازي کرده‌ام و هرگز چيزي مثل اين نديده‌ام.کار آنها شرم آور است.حتی اینکار باشگاه خودشان را هم زیر سوال می برد.

مودريچ ادامه داد: اين خبرنگاري نيست؛ اين قابل قبول نيست. واقعا در اين باره صحبتي نکرده‌ايم؛ شايد برخي از بازيکنان حرف زده باشند؛ اما من نه.

هافبک کروات رئال مادريد در خصوص اظهارات ساندرو روسل که گفته بود باشگاه بارسلونا به دنبال يکي از بازيکنان رئال مادريد است، خاطرنشان کرد: مطمئنم که بازيکنان زيادي در رئال مادريد وجود دارند که رئيس بارسا دوست دارد آنها را در تيم خودش ببيند.

وي در خصوص بازي امشب رئال مادريد مقابل سويا گفت: از زماني که سرمربي جديد به اين تيم آمده، سويا تيم بهتري شده؛ اگر تمام تلاش‌مان را در اين بازي به کار نگيريم، به مشکل برخواهيم خورد.

لوکا مودريچ اشاره کرد: مقابل گرانادا خوب بازي نکرديم و اين واضح است. مي‌خواهيم در تمام بازي‌ها تمام تلاش‌مان را به کار بگيريم؛ اما گاهي اين امکان‌پذير نيست.

حسین حسن نژاد بازدید : 79 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش فیفا نیوز و به نقل از سايت رسمي باشگاه بارسلوناي اسپانيا، ليونل مسي مهاجم آرژانتيني اين تيم و دارنده توپ طلاي 2009 تا 2012 عصر امروز قرارداد خود را با بارسلونا تا 30 ژوئن 2018 تمديد کرد.

در مراسم تمديد قرارداد مسي، ساندرو روسل رئيس باشگاه، خوزه ماريا بارتومو معاون وي و زوبي زاره‌تا مدير ورزشي بارسلونا حضور داشتند.

ليونل مسي پيش از اين تا ژوئن 2016 با بارساونا قرارداد داشت که امروز 2 سال ديگر به مدت قرارداد خود افزود و آن را تا 30 ژوئن 2018 تمديد کرد.

پيش از اين اخباري از سوي آاس و موندو مبني بر عدم توافق طرفين انتشار يافته بود.

بدين ترتيب اعجوبه آرژانتيني خط حمله بارسلونا تا پايان قرارداد خود در بارسلونا 31 ساله خواهد شد.


دانلود فیلم در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 169 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

زلاتان ابراهيموويچ، ستاره تيم ملی سوئد، در آستانه ديدار دوستانه تيمش مقابل آرژانتين، ليونل مسی را بهترين بازيکن دنيا معرفی کرد



زلاتان که در فصل 10-2009 با مسی در بارسا همبازي بود، معتقد است دليل جوايز زيادی که مسی به دست آورده، بازی های خوب اوست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" لئو بازيکن فوق العاده ای است.از نظر قابليت فردی، احتمالا او بهترين بازيکن دنياست و به همين دليل همه جوايز را به دست آورده است."
ابرا که در ديدار دوستانه فردا شب تنها 45 دقيقه بازي خواهد کرد، معتقد است اين ديدار برای آرژانتيني ها اهميت بيشتری دارد زيرا به دنبال رسيدن به بهترين ترکيب شان برای ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی هستند.

" واضح است که اين ديدار برای آنها، بيش از ما، مهم است. آنها بازيکنان باکيفيت زيادی دارند که برای قرار گرفتن در ترکيب اصلی تلاش مي کنند."
حسین حسن نژاد بازدید : 181 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (1)

  Manchester United  -  Real Madrid


به نظر شما منچستر يونايتد از دور مسابقات چمپيونزليگ حذف مي شه يا رئال مادريد شما طرفدار هرکدوم که هستيد کل کلتون رو در قسمت نظرات ثبت کنيد
حسین حسن نژاد بازدید : 177 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (1)

 زنگهای خطر در برنابئو؛ رونالدو یک کارت زرد دیگر تا محرومیت

این روزها نگرانی خاصی در رختکن رئال مادرید وجود دارد و آن هم مربوط به کریستیانو رونالدوست.

اگر این ستاره پرتغالی در بازی 4شنبه شب رئال مادرید مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری کارت زردی را دریافت کند، از آنجا که تنها یک کارت زرد دیگر تا تکمیل کارتها و محرومیتش فاصله دارد، در بازی دور برگشت تیمش مقابل بارسا در نوکمپ غایب خواهد بود.

در رقابت های کوپا دل ری ، دریافت سه کارت زرد کافی است که یک بازیکن در بازی بعدی تیمش غایب باشد

حسین حسن نژاد بازدید : 176 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

Lionel Messi - FC Barcelona v Osasuna


لیونل مسی، ستاره بارسا، پس از پیروزی 5-1 تیمش مقابل اوساسونا، عملکرد تیمش را مورد ستایش قرار داد.

مسی با چهارگلی که در این دیدار به ثمر رساند، به جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که توانست از مرز 200 گل عبور کند. او همچنین به تنها بازیکنی تبدیل شد که برای چهار فصل پیاپی در رقابت ها لالیگا از مرز 30 گل عبور کند. ضمن اینکه او اولین بازیکنی است که در 11 دیدار پیاپی در لالیگا موفق به گلزنی شده است.

حسین حسن نژاد بازدید : 172 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
Cristiano Ronaldo, Getafe

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، مطمئن است که تیمش در دیدار چهارشنبه شب مقابل بارسا می تواند از امتیاز میزبانی استفاده کند و در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به نتیجه خوبی برسد.

شاگردان مورینیو در دیدا دیروز مقابل ختافه توانستند به پیروزی 4-0 برسند و رونالدو با سه گلی که به ثمر رساند، تعداد گل های باشگاهی اش را به 300 رساند.

او معتقد است که دیدار چهارشنبه فرصت خوبی برای گرفتن یک نتیجه خوب است.

او در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" ما در خانه خواهیم بود؛ در ورزشگاه خودمان که فرصت خوبی است تا از این امتیاز استفاده کنیم.

حسین حسن نژاد بازدید : 107 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

کوچه‌ها سرما را به استخوانت می رسانند.اینجا پلاسا کاتالونیاست.میدان اصلی‌ شهر بارسلون،از اینجا و از طریق خیابان رامبلا(معروفترین خیابان شهر)به دریا میرسیم،سرتاسرِ رامبلا مغازه‌ها و رستورنهأیست که روزهای آخر سال (مثلِ روزهای وسطِ تابستان) سرما را فراموش میکنند و دوباره مملو از جمعیت میشوند و نورهای رنگارنگِ ریسه است که پیام آور شادیست.

اینجا تا چند روز پیش خبری از دلشوره نبود و همه به این نیم فصل رویایی تیم شهرشان مغرور بودند؛اما نفرین به این مریضی شوم که ویلانوا گرفتارش شد؛ شبهای کریسمس یک شهر و یک عالم طرفدار را آشوب کرد.
آخر فصلِ پیش وقتی‌ پپ رفت و او جایگزینش شد دلشوره بود و تردید.و او بود که مقتدرانه از مکتب بارسا محافظت کرد و بهترین نیم فصل تاریخ را رقم زد.بعضی‌ وقت‌ها تصور این است که این درد و مریضی گریبانگیر انسانهای بیچاره است یا به قول ما سنگیست که فقط پای لنگ را نشانه می‌گیرد اما گاهی، گرفتاریِ بزرگان ، تلنگریست برای یادآوری این که همه از یک جنسیم.
حسین حسن نژاد بازدید : 153 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

Lionel Messi profile pic

لیونل مسی مطمئن است که پپ گواردیولا، مربی سابقش در بارسلونا می تواند در چلسی موفق باشد.
دارنده فعلی توپ طلا می گوید گواردیولا در هر جایی موفق خواهد شد.
چلسی رافائل بنیتس را به عنوان مربی موقت منصوب کرده و شایعات بسیاری حاکی از آن است که گواردیولا در تابستان جای بنیتس را خواهد گرفت.

حسین حسن نژاد بازدید : 146 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید با تساوی در خانه منچسترسیتی صعودش به دور بعد را قطعی کرد، هرچند که آنها در نهایت به عنوان تیم دوم گروه پشت سر بروسیا دورتموند صعود خواهند کرد.

رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در دقیقه 10 به گل رسید. منچسترسیتی با سیستم 2-1-4-3 روبرتو مانچینی مشکل داشت و روی همین ضعف ها بود که آنخل دی ماریا توانست با اشتباه حریف در آفسایدگیری صاحب توپ شود و کریم بنزما را در فرصتی عالی صاحب توپ کند. او هم که فضایی وسیع در اختیار داشت از گوشه محوطه شش قدم گل زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 190 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Andres Iniesta, FC Barcelona (Getty)
آندرس اینیستا، هافبک خلاق بارسا، معتقد است که این باشگاه او را به جایگاهی که دارد، رسانده و نوکمپ را بهترین مکان برای رشد خود به عنوان یک بازیکن می داند.

این ملی پوش اسپانیایی یکی از محصولات آکادمی جوانان بارساست و دوران پرافتخاری را در این باشگاه سپری کرد.

او در گفتگو با بارسا مگزین گفت:" نمی دانم اگر جای دیگری بودم، امروز همین بازیکنی که الان هستم، می شدم؛ نمی دانم بهتر می شدم یا بدتر.

من در ایده آل ترین باشگاهی که یک بازیکن در آن می تواند رشد کند بودم و خواهم ماند. اگر من به چنین بازیکنی تبدیل شدم، به خاطر بارساست. در این تردیدی ندارم.مهم است که به سبک بازی خودتان ایمان داشته باشد. همچنین باید خودتان را به موفقیت گره بزنید. ما نمی توانیم بدون پیشرفت به موفقیت برسیم. خیلی دشوار است.


وقتی بازنشسته شوم، می توانم فکر کنم دور و درازترین آرزوی هایی که هرگز به ذهنم نمی رسید، به حقیقت تبدیل شد. همه غیرممکن ها. تنها رویای من این بود که در بالاترین سطح بازی کنم. برای تیم اول بارسا. آنچه برای من رخ داد، واقعا بی نظیر بود."

حسین حسن نژاد بازدید : 188 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (3)
José Mourinho - Real Madrid
ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد اهمیتی به نظرات مردم در مورد خودش نمی دهد و محبوبیت اهمیتی برایش ندارد.

این مربی پرتغالی یکی از جنجالی ترین چهره های دنیای فوتبال است اما او نگران تصویری که رسانه ها از او ارائه می دهند، نیست.

او در گفتگو با نشریه آبولا گفت:" همان طور که همه حضرت مسیح را دوست ندارند، بعضی ها هم من را دوست ندارند."

حسین حسن نژاد بازدید : 181 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
Spain celebrating
اسپانیا روند شکست‌ناپذیری خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی را به 47 دیدار پیاپی رساند. آنها برد آسانی مقابل بلاروس به دست آوردند و با هت‌تریک پدرو و گل یوردی آلبا پیروز شدند.

اسپانیا در دقیقه 4 می‌توانست دو بر صفر پیش بیفتد اما ضربه سسک فابرگاس به تیر دروازه برخورد کرد و داوید سیلوا هم فرصتی فوق‌العاده را از فاصله‌ای نزدیک به بیرون زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Everton v Manchester United, Andre Marriner, Nemanja Vidic
این طور به نظر می رسد که آینده نمانیا ویدیچ در باشگاه منچستریونایتد دوباره با اما و اگرهایی روبرتو شده است. او که در فصول اخیر بارها با مصدومیت های طولانی از میادین ورزشی به دور مانده و با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده، حالا مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرار گرفته.
حسین حسن نژاد بازدید : 201 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Best player of the year-Uefa Award- Iniesta-messi-ronaldo
قرار بود ال کلاسیکوی یکشنبه شب به یک سوال اساسی پاسخ دهد؛ "چه کسی برنده توپ طلای امسال خواهد بود؟" اما نمایش خیره کننده مسی و رونالدو و نبرد پایاپای آنها نه تنها پاسخ روشنی برای این سوال به دست نداد، که بیش از پیش تردیدها در مورد برتری یکی از این دو بر دیگری را افزایش داد. حتی باعث شد تا بسیاری برای اولین به این فکر بیفتند که امسال دو توپ طلا در نظر گرفته شود تا درخشش هیچ یک از این دو بازیکن به هدر نرود. پیشنهادی که البته با توجه به سیستم رای گیری برای اهدا توپ طلا، تقریبا غیرممکن است. در این رای گیری که سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی به همراه روزنامه نگارانی از سراسر دنیا در آن شرکت دارند
حسین حسن نژاد بازدید : 175 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Cristiano Ronaldo and Iker Casillas - Real Madrid vs. Barcelona
ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید، شایعات اخیر در مورد نقش او در رساندن اخبار رختکن تیم به رسانه ها را رد کرد.

روزنامه اسپانیایی ال کونفیدنسیال به تازگی اعلام کرد که کاسیاس خبر تصمیم سرخیو راموس برای پوشیدن پیراهن اوزیل در نیمه دوم دیدار مقابل دپورتیوو را به نشریه مارکا داد.

حسین حسن نژاد بازدید : 169 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Jose Mourinho and Mario Balotelli, Inter Mailand, Serie A
ژوزه مورینیو، همیشه آن شخصیت جدی اش را بروز نمی دهد، گاهی وقتها هم شخصیت شوخ طبع آقای خاص از پشت ظاهر جدی اش خارج شده و خودی نشان می دهد. نمونه ای از این روی خوش مورینیو را در گفتگوی او در دفتر آقای خاص در والدبباس با سی ان ان می بینیم که علاوه بر صحبت در مورد مسائل روز تیمش، به مسائل بامزه ای هم پرداخته که یکی از این موضوعات، ماریو بالوتلی است.
حسین حسن نژاد بازدید : 190 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
UEFA Champions League, Arsenal v Olympiakos FC, Santi Cazorla, Paulo Machado
آرسنال گام بلندی به سوی مرحله حذفی لیگ قهرمانان برداشت و مردان آرسن ونگر سه بر یک المپیاکوس را بردند.

آرسنال در طول بازی توپ را بسیار در اختیار داشت اما حملات این تیم در نیمه اول جان‌دار نبود و آرسنال با وجود زدن سه گل در دفاع با مشکلات روبرو بود که البته شاید دلیل آن محرومیت ونگر از حضور در کنار میدان بود.

آرسنالی‌ها در دقیقه 42 به گل رسیدند. سانتی کاسورلا در سمت چپ عالی کار کرد و توپ را به ژروینیو سپرد و او هم با ضربه‌ای زمینی از 20 متری گل‌زنی کرد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 192 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
Essien, Cristiano Ronaldo, Marcelo, Ajax, Real Madrid
رئال مادرید چهار بر یک آژاکس را در آمستردام آره‌نا شکست داد و شش‌امتیازی شد. بازی دو تیم البته چند بار به دلیل تعویض توپ متوقف شد!

مادرید بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و می‌توانست روی چند موقعیت به گل برسد. کریس رونالدو و کاکا فرصت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند.

تا این که رئال سرانجام در دقیقه 42 گلش را زد. کریم بنزما از توبی آلدروایرلد گذشت و سانتری کوتاه انجام داد که با برخورد به بازیکنان دیگر مقابل پای رونالدو افتاد و او از فاصله‌ای نزدیک گل زد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 195 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Real Madrid celebrate Manchester City win
پاکو خمس، مربی رایو وایه کانو تیمش را به صورت کامل و بدون مصدوم برای این بازی در اختیار دارد. روبن دروازه بان این تیم بعد از غیبت در دیدار مقابل اتلتیکومادرید که با شکست 3-4 رایو وایه کانو همراه بود، و پشت سرگذاشتن محرومیتش در دروازه این تیم قرار خواهد گرفت.
 
حسین حسن نژاد بازدید : 179 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Tito Vilanova, Barcelona
در پایان دیدار بارسلونا مقابل گرانادا بود که تیتو ویلا، مربی بارسلونا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

تیتو در مورد بازی شنبه شب تیمش گفت:« قرار گرفتن در جریان بازی برای ما خیلی سخت بود. بازی مان در لیگ قهرمانان اروپا خیلی سخت بود و خستگی دردقایق ابتدایی بازی، مانع از فکر کردن ما می شد. رسیدن به اولین گل حساس و سرنوشت ساز بود. من گفته بودم که تیمهای آنکلا خیلی خوب کار می کنند.»

حسین حسن نژاد بازدید : 179 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Messi
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا هرگونه اختلاف یا درگیری با داوید ویا را تکذیب کرده. این درحالی است که در جریان نیمه اول بازی بارسلونا مقابل گرانادا درگیری لفظی کوچکی میان او و ستاره اسپانیایی بارسا انجام شد . ولی در پایان بازی مسی به خبرنگاران گفت که هیچ مشکلی با ال گواخه ندارد و نباید وقتی مشکلی درمیان نیست، به دنبال مشکل گشت.

حسین حسن نژاد بازدید : 180 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Iñigo López, Leo Messi - FC Barcelona v Granada
آنچه در بازی امشب گذشت باورکردنی نبود. بارسلونا باید با اختلاف فراوانی پیروز می‌شد و برد آسانی به دست می‌آورد. اما آنها نه‌تنها بردی بسیار دیرهنگام به دست آوردند، حتی خطر شکست را هم به‌شدت حس کردند. تونیو، دروازه‌بان گرانادا نمایشی فراتر از حیرت‌انگیز داشت و تا دقیقه 87 بارسا را ناکام گذاشت اما او هم برابر ضربه استثنایی چابی نمی‌توانست کاری بکند.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین حسن نژاد بازدید : 190 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
Josep Guardiola / Jakarta  (GOAL.com/Antara)
پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا روز جمعه در مکزیک به خبرنگاران اعلام کرد که زمانی که میل و علاقه اش را بازیابد، به دنیای مربیگری بازخواهد گشت. اشتیاقی که الان در خودش نمی بیند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 6,015
  • بازدید کلی : 148,612