loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
حسین حسن نژاد بازدید : 47 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
فیفا نیوز-شاید پیدا کردن جانشین برای او دشوارترین ماموریت مدیران متمول تیم پاریسی باشد، اما چه جانشینی پیدا شود یا نه، جایگاه ایبرا نه تنها در میان هواداران پاریسی، بلکه در میان تمام فوتبال دوستان منحصر به فرد و دست نیافتنی خواهد بود.
حسین حسن نژاد بازدید : 59 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

با توجه به فکسی که دادگاه عالی ورزشی (CAS) به باشگاه بارسلونا ارسال کرده، فردا به شکل رسمی حکم نهایی این باشگاه مبنی بر محرومیتش از فعالیت در نقل و انتقالات اعلام می شود.



به گزارش الموندو، فردا روز سه شنبه، دادگاه عالی ورزشی (CAS) حکم نهایی باشگاه بارسلونا را مبنی بر محررومیت یا لغو و کاهش آن به شکل رسمی اعلام خواهد کرد.

فیفا بارسلونا را به خاطر قرارداد بستن با بازیکن های زیر 18 سال، به مدت یک سال و در دو پنجره نقل و انتقالات (ژانویه 2014  و تابستان 2015) محروم کرده است. در این حال وکلای باشگاه بارسلونا در چندین ماه گذشته به سختی در تلاش بوده اند که با جمع آوری مدارک مورد نیاز و معتبر و تحویل آن ها به دادگاه عالی ورزشی (CAS)، بتوانند از مدت این محرومیت بکاهند.

لازم به ذکر است باشگاه بارسلونا در جریان محرومیت لوئیس سوارز نیز پرونده را به دادگاه عالی ورزشی برد، اما موفق نشد از مدت محرومیت این ستاره اروگوئه ای بکاهد.

حال طبق فکسی که دادگاه ورزشی به باشگاه بارسلونا ارسال کرده، فردا به طور قطع و رسمی حکم نهایی باشگاه اعلام خواهد شد.

 

حسین حسن نژاد بازدید : 119 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

سر الکس فرگوسن در مصاحبه با برنامه Football Focus شبکه بی بی سی از رقابت با سیتی ، خرید ون پرسی ، بازی با رئال مادرید ، بازنشستگی و بازی های روانی با خوزه مورینیو میگوید

باقی مصاحبه در ادامه مطلب 

حسین حسن نژاد بازدید : 182 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (1)

  Manchester United  -  Real Madrid


به نظر شما منچستر يونايتد از دور مسابقات چمپيونزليگ حذف مي شه يا رئال مادريد شما طرفدار هرکدوم که هستيد کل کلتون رو در قسمت نظرات ثبت کنيد
حسین حسن نژاد بازدید : 146 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید با تساوی در خانه منچسترسیتی صعودش به دور بعد را قطعی کرد، هرچند که آنها در نهایت به عنوان تیم دوم گروه پشت سر بروسیا دورتموند صعود خواهند کرد.

رئال مادرید در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در دقیقه 10 به گل رسید. منچسترسیتی با سیستم 2-1-4-3 روبرتو مانچینی مشکل داشت و روی همین ضعف ها بود که آنخل دی ماریا توانست با اشتباه حریف در آفسایدگیری صاحب توپ شود و کریم بنزما را در فرصتی عالی صاحب توپ کند. او هم که فضایی وسیع در اختیار داشت از گوشه محوطه شش قدم گل زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 145 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)


آرسنال 2 - مون پلیه صفر: آن گل ویلشر

جک ویلشر پس از تقریبا دو سال برای آرسنال گل زد تا این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

او در دقیقه 49 گل زد و شادی او پس از پشت سر گذاشتن بیش از یک سال مصدومیت کاملا در چهره اش پدیدار بود.
این اولین برد آرسنال در خانه مقابل حریفان فرانسوی در 15 فصل اخیر لیگ قهرمانان بود!

حسین حسن نژاد بازدید : 129 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

شالکه در شب پنجم لیگ قهرمانان اروپا در حالی میزبان المپیاکوس بود که شاگردان هوب استیونس با هشت امتیاز در چهار دیدار گذشته صدرنشین این گروه بودند. آن ها با برتری در این بازی صعود خود را قطعی می کردند.
شالکه در میان حمایت هواداران خود به مصاف تیم یونانی رفت. بازی در نیمه نخست کاملا پایاپای پیش می رفت المپیاکوس برای گرفتن حداقل امتیاز به آلمان آمده بود تا بتواند امید خود برای حضور در لیگ اروپا را حفظ کند.
حسین حسن نژاد بازدید : 150 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

میلان توانست با برد سه بر یک در خانه اندرلشت به دور بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
میزبان بازی را خوب آغاز کرد اما به دلیل نداشتن خلاقیت نتوانست راهی به دروازه میلان پیدا کند.
این میلان بود که در نیمه دوم به گل می رسید. استفان الشعراوی در دقیقه 47 سانتر ماتیا دشیلیو را عالی کنترل کرد و با ضرب دوم با شوتی کات دار دروازه سیلویو پروتو را گشود.
حسین حسن نژاد بازدید : 152 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

آژاکس در شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان بوروسیا دورتموند صدرنشین گروه چهارم بود. شاگردان فرانک دی بوئر برای زنده نگاه داشتن بارقه های امید برای صعود از این گروه به پیروزی نیاز داشتند.

از تقابل این دو تیم را می توان به رویارویی دو باشگاه با اندیشه ای مشابه، پرورش و استفاده از بازیکنان جوان توسعه یافته در آکادمی ها و  زیر نظر باشگاه یاد کرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 144 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 یوونتوس 3- چلسی صفر؛قصابی قهرمان در شب مرطوب

دفاع چلسی از عنوان قهرمانی با مشکل بزرگی روبرو شده: آنها شاید حتی از گروه خود صعود هم نکنند!
چلسی در همان ابتدای بازی متوجه شد با تیم خطرناکی روبرو است و ضربه استفان لیشت اشتاینر را پتر چک به کمک تیر دروازه مهار کرد.
حملات دو تیم ادامه یافت و هرچند چلسی هم موقعیتی عالی داشت که ضربه ادن آزار با پای جیان لوییجی بوفون به بیرون رفت، اما در نهایت یووه بود که به گل می رسید.

حسین حسن نژاد بازدید : 130 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

گالاتاسرای با برد ارزشمندی که مقابل منچستریونایتد صعودکرده به دست آورد بسیار به صعود امیدوار شد.
به این ترتیب رکورد صددرصدی منچستریونایتد در این فصل لیگ قهرمانان به پایان رسید.
بوراک ییلماز که ستاره گالا در اروپا بوده تنها گل بازی را در دقیهق 54 به ثمر رساند. آندرس لیندگارد، دروازه بان یونایتد واکنش هایی عالی در طول بازی داشت و نگذاشت حریف بیش از این دروازه تیم جوان شده یونایتد را باز کند.
حسین حسن نژاد بازدید : 201 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Best player of the year-Uefa Award- Iniesta-messi-ronaldo
قرار بود ال کلاسیکوی یکشنبه شب به یک سوال اساسی پاسخ دهد؛ "چه کسی برنده توپ طلای امسال خواهد بود؟" اما نمایش خیره کننده مسی و رونالدو و نبرد پایاپای آنها نه تنها پاسخ روشنی برای این سوال به دست نداد، که بیش از پیش تردیدها در مورد برتری یکی از این دو بر دیگری را افزایش داد. حتی باعث شد تا بسیاری برای اولین به این فکر بیفتند که امسال دو توپ طلا در نظر گرفته شود تا درخشش هیچ یک از این دو بازیکن به هدر نرود. پیشنهادی که البته با توجه به سیستم رای گیری برای اهدا توپ طلا، تقریبا غیرممکن است. در این رای گیری که سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی به همراه روزنامه نگارانی از سراسر دنیا در آن شرکت دارند
حسین حسن نژاد بازدید : 181 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
CL - Manchester City FC v Borussia Dortmund, Sergio Aguero and Mario Gotze
بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما اگر قضاوت عجیب داور و عملکرد عالی جو هارت نبود شاید نتیجه بسیار متفاوت می‌شد و سیتی از همین حالا در خطر حذف قرار می‌گرفت.

دورتموند نمایشی فوق‌العاده زیبا داشت و بارها خطرساز شد، اما هر بار جو هارت مانع گل‌زنی آنها شد و تیمش را در بازی نگاه داشت. با این حال روبرتو مانچینی فشار را حس می‌کند. او در پنج دوره قبلی حضور در رقابت‌های اروپایی با سیتی، لاتزیو و اینتر تنها یک بار به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 190 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
UEFA Champions League, Arsenal v Olympiakos FC, Santi Cazorla, Paulo Machado
آرسنال گام بلندی به سوی مرحله حذفی لیگ قهرمانان برداشت و مردان آرسن ونگر سه بر یک المپیاکوس را بردند.

آرسنال در طول بازی توپ را بسیار در اختیار داشت اما حملات این تیم در نیمه اول جان‌دار نبود و آرسنال با وجود زدن سه گل در دفاع با مشکلات روبرو بود که البته شاید دلیل آن محرومیت ونگر از حضور در کنار میدان بود.

آرسنالی‌ها در دقیقه 42 به گل رسیدند. سانتی کاسورلا در سمت چپ عالی کار کرد و توپ را به ژروینیو سپرد و او هم با ضربه‌ای زمینی از 20 متری گل‌زنی کرد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 192 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
Essien, Cristiano Ronaldo, Marcelo, Ajax, Real Madrid
رئال مادرید چهار بر یک آژاکس را در آمستردام آره‌نا شکست داد و شش‌امتیازی شد. بازی دو تیم البته چند بار به دلیل تعویض توپ متوقف شد!

مادرید بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و می‌توانست روی چند موقعیت به گل برسد. کریس رونالدو و کاکا فرصت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند.

تا این که رئال سرانجام در دقیقه 42 گلش را زد. کریم بنزما از توبی آلدروایرلد گذشت و سانتری کوتاه انجام داد که با برخورد به بازیکنان دیگر مقابل پای رونالدو افتاد و او از فاصله‌ای نزدیک گل زد.

+دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

حسین بازدید : 166 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


بایرن مونیخ، نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان این فصل را درخشان آغاز کرد و سه بر یک والنسیا را در آلیانس آره‌نا شکست داد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 195 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


بارسلونا بازگشتی پرهیجان داشت و باخت دو بر یک در نوکمپ به اسپارتاک مسکو را به برد سه بر دو تبدیل کرد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 184 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


روبرتو دی‌متئو گفته بود دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ماموریتی غیرممکن است. اما این حرف او امشب ثابت شد، جایی که چلسی در خانه مقابل یوونتوس متوقف شد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 183 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


با ورود به ادامه مطلب میتوانید گلهای دیدنی بازی رئال مادرید و منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان اروپا2012 مشاهده کنید



حسین بازدید : 161 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)



یوونتوس، یکی از دو نماینده بازمانده ایتالیا در لیگ قهرمانان بار سنگینی روی دوش خود حس می‌کند، به ویژه که میلان هم نتیجه خوبی نگرفته. اما آنها کار دشواری مقابل فاتح لیگ قهرمانان فصل پیش دارند.

با گزارش زنده رویدادهای این بازی همراه ما باشید.

حسین بازدید : 140 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)


سرمربی تیم فوتبال روبین کازان روسیه به علیرضا حقیقی سنگربان اسبق پرسپولیس برای دیدار با اینتر میلان ایتالیا آماده باش داد. حقیقی پس از جدایی از پرسپولیس دو قهرمانی را با تیم فوتبال روبین کازان روسیه تجربه کرده است و از شانس بالایی برای بازی کردن مقابل تیم اینتر میلان ایتالیا برخوردار است.
حسین بازدید : 263 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)


رئال مادرید و منچسترسیتی در روز نخست رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان دیداری را برگزار کردند که به نظر می‌رسد از همین حالا بتوان آن را یکی از زیباترین و جذاب‌ترین دیدارهای این فصل دانست!
عرفان صالحی بازدید : 414 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

-در صورتی که یوونتوس نتواند رابین ونپرسی را به خدمت بگیرد٬ بر روی ادن ژکو مهاجم منچسترسیتی تمرکز خواهد کرد.

- تام هیتِن دروازبان سابق کاردیف و منچستر یونایتد٬ برای جانشینی دیوید جمیز راهی بریستول سیتی خواهد شد.
- استوک میخواهد برای ناکام گذاشتن اورتون برای جذب جِف کَمِرون٬ پیشنهادی را راهی باشگاه هیوستون دیناموِ آمریکا کند.
- وستهم موسا کونیت مهاجم سنگالی مکابی تل آویو را که همراه تیم سنگال در المپیک حضور دارد زیر نظر خواهد گرفت.

- آلن پاردو سرمربی نیوکاسل نیز علاوه بر آرسنال و تاتنهام به علاقه مندان لویک رمی مهاجم فرانسوی مارسی اضافه شد.
- نیوکاسل٬ استون ویلا و وستهم پس از شکست مذاکرات جِم کاراکان هافبک ۲۳ ساله ردینگ با این تیم به دنبال این بازیکن ترک هستند.

- کافومبا کولیبالی هافبک نیس فرانسه خواهان جدایی از این تیم و پیوستن به یکی از تیم های فولام٬ استون ویلا و نوریچ است.

- مشاوران لوکا مودریچ امروز نشستی را در مادرید خواهند داشت تا این بازیکن کروات به رئال مادرید ملحق شود.
-باشگاه آرسنال با مشخص نکردن شماره لوکاس پودولسکی٬ پیغام فروش رابین ونپرسی را به علاقه مندان او ارسال کرد.

- آندره ویاش بوآش سرمربی تاتنهام در حال بررسی ارائه پیشنهاد برای کریستین آتسو وینگر ۲۰ ساله پورتو.
- چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی جدید به ارزش ۶.۵ میلیون پوند به همراه بندهای افزایشی دیگر برای به خدمت گیری ویکتور موسس.
- لیورپول میخواهد با پیشنهادی ۷۵۰ هزار پوندی دورس دی ویریس دروازبان ولوز را به خدمت بگیرد.
- نوریچ در حال نهایی کردن به خدمت گیری مایکل ترنر مدافع ساندرلند پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی این باشگاه.
- استیون پینار در آستانه دائمی کردن قراردادش با اورتون و بازگشت به این باشگاه از تاتنهام.
http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png
حسین حسن نژاد بازدید : 194 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

مورینیو با هدف تاریخی شدن در پی سی و سومین لالیگا و فراتر از اون کسب دهمین قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاهای اروپا و کسب سومین جام باشگاهای اروپا خود است

ادامه خبر در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 6,063
  • بازدید کلی : 148,660