loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
پوریا یزدان پرست بازدید : 126 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

مسئولان رئال مادريد براي بازديد از امکانات باشگاه پرسپوليس و تأسيس آکادمي اين باشگاه سه‌شنبه هفته جاري به ايران مي‌آيند.


به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز، مسئولان باشگاه پرسپوليس طبق قول‌هاي قبلي خود و با توجه به رايزني‌هاي انجام شده روز سه‌شنبه ميزبان مديران پرافتخارترين باشگاه جهان يعني رئال مادريد هستند.

مسئولان رئال قرار است سه‌شنبه با حضور در تهران از باشگاه پرسپوليس و امکانات اين باشگاه ايراني و برنامه‌ريزي براي تأسيس آکادمي رئال مادريد در ايران مذاکراتي را با مسئولان قرمزپوشان داشته باشند.

البته مادريدي‌ها قرار بود در روز دربي به ايران سفر کنند، اما اين موضوع منتفي شد. در حال حاضر نيز پرسپوليسي‌ها به دنبال مهيا کردن ويزاي ميهمانان خود هستند.

خبر ديگر از پرسپوليس اينکه براي تعامل بيشتر و حضور ستارگان ميلان ايتاليا در ايران مسئولان باشگاه پرسپوليس با معاون رئيس جمهور در امور بين‌الملل مذاکراتي را داشته‌اند که سعيدلو معاون رئيس جمهور نيز آمادگي خود را براي حضور ميلاني‌ها در ايران و فراهم کردن شرايط مناسب،‌ اعلام کرده است.

قرار است پرسپوليس و ستارگان آث ميلان سال 92 و در سفري به تهران ديدار دوستانه اي را برگزار کنند.

حسین حسن نژاد بازدید : 109 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

هرکاری بوده زحمت بچه ها بوده نه کار من..در چمپیونز لیگ هم بازی کردم و به پارتیزان بلگراد هم در دربی گل زدم. .

در مورد گلی که زدی؟
کار خاصی نکردم ... رضا حقیقی به من پاس داد و من هم دیدم در پشت ۱۸ قدم موقعیت خوبی دارم برای همین شوت زدم وهمین ضربه تبدیل به گل شد.
 بازی در ایران؟
لیگ خوبی داره بازیکنان تکنیکی خوبی داره و به خصوص هوادارای پر شوری داره . برای همین هم من این لیگ رو انتخاب کردم.
ارسالهای ضعیف؟
این حرف شما را در کل قبول ندارم. من فقط در بازی قبلی ارسال هام به نتیجه نرسید واگر نه در بازی های قبلتر در این زمینه مشکلی نداشتم.
زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان ؟
 مربی معروف و بزرگیه و در کشور ما مطرحه و بازی بعدی هم که ببینمش حتما سمتش خواهم رفت . .
 بهترین تیمی که بودی؟
 ستاره سرخ بلگراد و بازل سوییس در چمپیونز لیگ هم بازی کردم و به پارتیزان بلگراد هم در دربی گل زدم. .
 پرسپولیس؟
تیم دوست داشتنی با رنگ مورد علاقه من.
احساسی که بعد از گل زنی داشتی؟
خوشحالم که همه زحمات بچه ها با گل من به ثمر رسید. هرکاری بوده زحمت بچه ها بوده نه کار من. .ما به این برد خیلی احتیاج داشتیم و التبه شایستگی اش را هم داشتیم که سه امتیاز را ببریم.خیلی خیلی احساس خوبی دارم.
 شرایط زندگی در ایران؟
 بر عکس چیزهای منفی که شنیده بودم ، من همه چیز رو آروم دیدم . مردم خوب و مهربونی دارید .
چرا ایران؟
در همکاری مدیر برنامه رومانیایی من و مدیر برنامه ایرانی من ، پیشنهاد پرسپولیس به من رسید ... خوشحالم که در یکی از بزرگترین تیمهای آسیا بازی میکنم.
مشکلی نداری؟
خانواده ام به زودی به تهران می آیند و من انتظار دارم مشکل مسکن من رو حل کنند تا کنار خاواده ام زندگی کن
.آرزوی فوتبالی؟

حسین حسن نژاد بازدید : 91 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)


 خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !


علی کریمی، ستاره‌ی تیم فوتبال پرسپولیس فصل بعد با قراردادی بیش از یک میلیون دلاری راهی عجمان خواهد شد تا پس از یک فصل حضور در این تیم کفش‌های خود را بیاویزد و با دنیای فوتبال خداحافظی کند.


پوریا یزدان پرست بازدید : 97 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

براي پيروزي بر يونايتد از جان مايه مي‌گذاريم ، نیمکت نشین ام اما در رئال مادرید میمانم


مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد به پيروزي در ديدار با منچستريونايتد خوش‌بين است. او از انگيزه بالاي خود و هم تيمي‌هايش سخن گفت.


رئال‌مادريد در دور رفت حساس‌ترين بازي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در سانتياگو برنابئو به مصاف منچستريونايتد مي‌رود.

به گزارش ايسنا و به  نقل از فیفا نیوز ،گونسالو هيگوآين به پيروزي برابر شاگردان فرگوسن اميدوار است: "بدون شک براي پيروزي از جان مايه خواهيم گذاشت. هدف اصلي رئال خوشحال کردن تماشاگران در سانتياگوبرنابئو است. منچستريونايتد حريف سختي است اما از نظر فردي به حريف برتري داريم و مي‌توانيم آنها را به زحمت بيندازيم."

مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد افزود: "هدف رئال زدن گل و بسته نگه داشتن دروازه‌اش است؛ چرا که مي‌دانيم زدن گل در خانه حريف بسيار مهم است. بدون شک رئال براي پيروزي دست به هر کاري خواهد زد. از تماشاگران مي‌خواهيم با حضور در ورزشگاه به بهترين نحو از تيم حمايت کنند. منچستريونايتد همواره از تيم‌هاي مدعي در ليگ قهرمانان اروپا بوده است. برابر اين تيم بايد در بهترين حالت خود ظاهر شد."

هيگوآين در فصل جاري در بيشتر بازي‌ها نيمکت‌نشين بود و نتوانست همچون فصل گذشته عملکرد خوبي داشته باشد، با اين حال نمي‌خواهد از تيم محبوبش جدا شود: "وقتي به رئال آمدم، سن و سال زيادي نداشتم. شش سال است که در سانتياگوبرنابئو توپ مي‌زنم. مي‌توانم بگويم که الان عشق به رئال در درونم وجود آمده است. رابطه خوبي با تماشاگران، بازيکنان و سران باشگاه دارم. اين احساس خوبي است. از فکر کردن درباره خودم بيزارم. نمي‌خواهم مصلحت خودم را به تيم ترجيح دهم. با اين حال براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي خواهيم جنگيد. تلاش مي‌کنم تا روز به روز سطح کيفي خود را بالا ببرم. پدرم حامي اصلي‌ام بوده است. اگرچه پست بازي ما با هم متفاوت بود اما او همواره از من حمايت کرده و چيزهاي زيادي را به من ياد داده است."

هيچ مربي در دنيا نمي‌تواند به رئال نه بگويد ، من از حضور در پارسین ژرمن راضی ام.


سرمربي پاري‌سن‌ژرمن گفت که از وضعيت فعلي‌اش بسيار راضي است، اما هيچ مربي نمي‌تواند دست رد به سينه رئال بزند.


به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز : کارلو آنچلوتي در مصاحبه‌اي اختصاصي با يک شبکه تلويزيوني اسپانيايي اظهار داشت: اگر رئال مادريد با من مذاکره کند و پيشنهاد مربيگري در اين تيم را به من بدهد، امتناع از حضور در سانتياگو برنابئو برايم بسيار سخت است.

وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم يک مربي هم در دنيا باشد که بتواند به باشگاهي مثل رئال مادريد «نه» بگويد. صرف نظر کردن از چنين پيشنهادي بسيار سخت است؛ اما مي‌خواهم بگويم در حال حاضر از بودن در پاري‌سن‌ژرمن راضي هستم.

اوون: منچستريونايتد ترسي از رونالدو ندارد


مهاجم پيشين منچستريونايتد تاکيد کرد بازيکنان اين تيم هيچ ترسي از کريس رونالدو ندارند.


به نقل از ساکرنت و فیفا نیوز، ديدار رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا بين تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد، چهارشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در سانتياگو برنابئو آغاز خواهد شد.
موضوعي که بسياري از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، حضور کريستيانو رونالدو، هافبک پرتغالي رئال مادريد است که برابر تيم پيشين خود قرار خواهد گرفت. رونالدو در فرم بسيار خوبي قرار دارد و در ديدار ابتداي هفته برابر سويا هت تريک کرد.

مايکل اوون که پيشينه حضور در تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد را در کارنامه دارد معتقد است الکس فرگوسن، سرمربي يونايتد براي کنترل اوضاع بدون شک در مورد رويارويي با رونالدو صحبتي نخواهد کرد.

اوون در اين مورد گفت: تاکنون هيچ انساني نديدم که مانند الکس فرگوسن تا اين حد به تيم خود اعتقاد و ايمان داشته باشد. او به تمامي حريفان خود احترام مي‌گذارد ولي اعتقادي که به تيم خود دارد را نمي‌توان با چيزي مقايسه کرد. در هيچ تيمي نشنيده‌ام که بازيکنانش بگويند برابر منچستريونايتد ما به شکل کامل يارگيري شده‌ايم.

وي افزود: البته رونالدو يک خطر بالفطره است ولي به عقيده من يونايتدها بازهم به کار تيمي خود روي خواهند آورد. با اين روش آنها خواهند توانست رونالدو را در موقعيت‌هاي مختلف کنترل کنند. يونايتد‌ها ترسي از رونالدو ندارند، به همين دليل به هيچ وجه يک بازيکن را مامور کنترل رونالدو نخواهند کرد.
ادامه ی خبر ها در ادامه ی مطلب

پوریا یزدان پرست بازدید : 83 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش فارس و به  نقل از فیفا نیوز


مسئولان باشگاه ميلان ايتاليا در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس خواستار حضور در ايران شدند.


يکي از برنامه‌هاي رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي ساختن تيم‌هاي پايه قوي ارتباط با تيم‌هاي مطرح جهان بود. از همين رو وي سفري به ايتاليا داشت و قرار شد مسئولان آث‌ميلان نيز به تهران بيايند تا در بخش آکادمي باشگاه قرمزپوشان به پرسپوليسي‌ها کمک کنند.

به گزارش فارس، در همين راستا مقرر شد که مسئولان ميلان سفري به تهران داشته باشند. آنها نامه‌‌اي به باشگاه پرسپوليس ارسال کرده اند و در اين نامه آمادگي خود را براي حضور در ايران اعلام کرده اند.

پوریا یزدان پرست بازدید : 68 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

سرمربي نفت آبادان سکته قلبی کرد


علي فيروزي سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان پس از شکست در مقابل سپاهان اصفهان سکته کرد و در بيمارستاني در اهواز بستري شد.


به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز، عليرضا فيروزي سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان پس از ديدار تيمش با سپاهان در اصفهان در چارچوب هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال کشور که به شکست سه بر صفر نفت آبادان منجر شد در راه بازگشت از اصفهان دچار سکته قلبي شد.فيروزي بلافاصله پس از وقوع اين حادثه در اهواز بستري شد.

عليرضا فيروزي مربي نام آشناي فوتبال آبادان پس از اخراج آلفردو مربي پرتغالي تيم آباداني سکان هدايت تيم شهرش را بر عهده گرفته بود.

اين مربي پيش از اين در دهه 70 هدايت زرد پوشان آباداني را بر عهده داشت که موفق شد به همراه اين تيم عنوان بهترين تيم شهرستاني را به دست بياورد.

تلاش براي اطلاع از حال عمومي سرمربي تيم صنعت نفت آبادان تاکنون به نتيجه نرسيده و مسئولان باشگاه نفت تاکنون به تماس‌هاي مکرر انجام شده پاسخي نداده‌اند.

خبرهاي تکميلي متعاقبا اعلام مي‌‌شود.

حسین حسن نژاد بازدید : 182 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

فولاد


 در 10 مسابقه ای که فولاد در تهران با پرسپولیس بازی کرده تنها 2 بار برنده شده و 5 بار باخته است اما فولاد این فصل تیم دیگری است و حتی در ورزشگاه آزادی هم می تواند رکورد شکست ناپذیری اش را تداوم بخشد  و به آسیایی شدن ،یا حتی قهرمانی امیدوار بماند.

در این فصل فولاد به سبب در خشش ستاره هایش که ظاهرا خیال افت یا خاموش شدن مقطعی را هم ندارند همچنان در کورس قهرمای است.چهره هایی که هر کدام شان می توانند فردا  و در مصاف با پرسپولیس نقش ستاره میدان را بازی کنند و کفه ترازو را به سود میهمان پایین بیاورند.

حسین حسن نژاد بازدید : 162 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 یک تا پنج ؛ همه دارایی های تهاجمی یک تیم قرمز / این پرسپولیسی های بنیادبرانداز!


پرسپولیس با خلق 9 موقعیت گل در دربی باید به خط حمله یا حمله ورانش بنازد چرا که حتی اگر این حملات به نتیجه نرسیده باشد ساختن موقعیت گل همان اتفاقی است که تیم در دوره مانوئل ژوزه از  فقدان آن رنج می برد.

در این راه باید نوع مهره چینی گل محمدی ،احیای ستاره هایی مثل محمد نوری و اضافه شدن مارکو پروویچ را مد نظر قرار داد .
فردا پرسپولیس مقابل فولاد قرار می گیرد؛تیمی که شکست ناپذیر به نظر می آید  و حتی مدعی جدی قهرمانی است

حسین حسن نژاد بازدید : 84 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

دانیال داوری


 هر چند دانیال داوری، دروازه‌بان ایرانی اینتراخت برانشویگ با رد پیشنهاد کی‌روش طرفدارانش را تا اندازه‌ای ناامید کرد، اما امروز در صفحه فیس‌بوکش اعلام کرد تا ساعتی دیگر یک خبر خوب برای آن‌ها خواهد داشت؛ خبری که ممكن است به دعوت شدن او به تیم ملی مربوط شود.

او در صفحه فیس‌بوکش نوشته: «امروز یک خبر خوب برای‌تان دارم اما الان نمی‌توانم بگویم. لطفا تا شب صبر کنید، آن وقت به شما خواهم گفت؛ بعدا می‌بینم‌تان، دانیال.»

او همچنین در پست قبلی‌اش، از هواداران ایرانی به خاطر این‌که نمی‌تواند فارسی صحبت کند عذرخواهی کرده و قول داده بود که خیلی زود فارسی یاد بگیرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 88 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

پرسپولیس حسین ماهینی کریم انصاری فر


سه روز بعد از داربي تهران، بازيكنان پرسپوليس هنوز افسوس صحنه‌هايي را مي‌خورند كه به زعم آن‌ها بايد به سود پرسپوليس اعلام پنالتي مي‌شد. حسين ماهيني به عنوان  پنالتي‌زن پرسپوليس بيشتر از ديگران افسوس مي‌خورد و اميدوار است در فينال جام حذفي يك بار ديگر استقلال را ملاقات كند.

حسين ماهيني اهداف پرسپوليس تا پايان فصل را قهرماني در جام حذفي و كسب حداقل مقام سوم در ليگ برتر ذكر مي‌كند، اگرچه او اعتقاد دارد جبران عقب‌ماندگي در ليگ و رسيدن  به صدر جدول هم هنوز غيرممكن نيست. گفتگوي مدافع راست سرخپوشان را به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس بخوانيد.

حسین حسن نژاد بازدید : 183 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)
رضا حقیقی
رضا حقیقی هافبک 23 ساله مشهدی پرسپولیس که چهارشنبه شب به پرسپولیس پیوست، دیروز صبح در تمرینات این تیم حضور یافت. حقیقی در دو بازی آخر پرسپولیس اجازه حضور ندارد و از نیم فصل دوم و همچنین جام حذفی می تواند در ترکیب این تیم به میدان برود.
حسین حسن نژاد بازدید : 195 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Afshin Ghotbi
تیم شیمیزو اس پالس فینالیست جام اتحادیه ژاپن(جی لیگ کاپ ) شد. به گزارش سایت گل، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم شیمیزو با برتری 3- صفر مقابل اف. سی. توکیو در مجموع با حساب 4-2 این تیم را در دو بازی رفت و برگشت مغلوب کرد و به فینال رفت. شیمیزو در بازی رفت 2-1 مغلوب این حریف شده بود. جنکی اومائه هر 3 گل این بازی را به ثمر رساند. تیم افشین قطبی در بازی فینال باید مقابل برنده بازی کاشیوا ریسول و کاشیما آنتلرز قرار بگیرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 175 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
اشکان دژاگاه
معمولا بازيكنان فوتبال نام خود يا فرزندانشان را روي استوك هاي خود حك مي كرذند اما اشكان د‍ژاگه بازيكن دورگه تيم ملي روي استوك هاي نايكي خود كلمه شقايق را حك كرده كه در نوع خود جالب به نظر مي رسد. به نظر رفتار اشکان هنوز برای ما کمی تعجب آور است. پس از خالکوبی های وی که با استین و یقه پوشانده شده است نام همسرش هم روی استوک هایش امری است که کمتر در میان بازیکنان ایرانی می بینیم. با این حال اشکان یکی از امیدهای کشورمان در بازی با کره است و امیدواریم پس از غیبت در دیدار با لبنان او بتواند گره از کار تیم ملی بگشاید.
حسین حسن نژاد بازدید : 194 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

عذرخواهی جالب رویانیان ازانصاری فرد: استقلال 100 میلیارد هم بدهد تو را نمی فروشم!

محمدرویانیان هر اخلاق بدی که داشته باشد حداقل اگر به این نتیجه برسد که درمورد شخصی اشتباه کرده یا برداشت اشتباهی از یک ماجرا داشته جرات عذرخواهی را دارد وحتی نمی ترسد که این عذرخواهی را رسانه ای کند.

این مساله در مورد او و کارلوس کی روش دیده شد و او بعد از مصاحبه و عذرخواهی ازکی روش بابت حرف هایی که درباره مصدومیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به او منتسب کرده بود در برنامه زنده تلویزیونی هم به صورت دوبله ازسرمربی تیم ملی عذرخواست.


حسین حسن نژاد بازدید : 185 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
كريمي- رويانيان
محمد رويانيان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، صبح امروز ضمن حضور در اردوي تیم ملی و ديدار با ملي‌پوشان، چند دقيقه‌اي به شكل ويژه با علي كريمي به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش گل به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان به منظور حمایت از تیم ملی در آستانه بازی حساس برابر کره جنوبی در تمرین صبح امروز ملی پوشان در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

حسین حسن نژاد بازدید : 183 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
Steghlal
طي روزهاي گذشته علي فتح‌الله‌زاده از ترانسفر يك بازيكن استقلال به آلمان در نيم‌فصل خبر داد تا خيلي‌ها درگير اين سوال شوند كه «يعني كي ميتونه باشه اون بازيكن؟!»

حالا در حالي كه حدس و گمان‌ها دور و بر اسم خسرو حيدري و پژمان منتظري چرخ مي‌زنند، اين علي حمودي است كه از پيشنهاد باشگاه هانوفر پرده برمي‌دارد. حمودي در خصوص پيشنهاد تیم هانوفر آلمان به فارس گفت: مسئولان باشگاه من را در جریان این پیشنهاد قرار داده‌اند. هرچند ظاهراً قرار است این نقل و انتقال در بین تعطیلات نیم‌فصل رخ دهد.


حسین حسن نژاد بازدید : 177 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
عادل فردوسی پور
برنامه 90 در هفته گذشته نگاه ويژه‌اي به انتخاب رئيس هيات فوتبال فارس داشت و گزارش‌ها و گفتگوهاي پرحاشيه‌اي در اين باب پخش كرد. اما هنوز اتفاقات مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال فارس كاملا حلاجی نشده است. «حلاجی» به آن معنا که منجر به صدور یک رای و تصمیم شود.

ابهاماتی که عادل روی آنتن آورد و پاسخ مناسبی نگرفت در دو بخش متمرکز شده است. اول اين‌كه برخی اعضای مجمع حضور نیافته بودند و به جای آنها نفرات دیگری آمده‌اند که نامه نمایندگی نداشته‌اند. و دوم این‌که جعفری مدیرعامل فجرسپاسی دوبار رای داده است.

حسین حسن نژاد بازدید : 199 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
سپاهان پرسپولیس
جواب آزمایش بازیکنان ظاهرا مسموم و گیج پرسپولیس که در نیمه دوم بازی با سپاهان تلوتلو می خوردند و ظاهرا چیزخور شده بودند منفی در آمد تا شائبه مسمومیت آنها به لحاظ پزشکی کاملا منتفی شود.

در واقع الان ديگر نمی‌توان به آب معدنی‌های مسموم، کیک‌های آغشته به سم یا ایزو استار فاسد اشاره کرد و هر فرضیه‌ای درباره مسمومیت بازیکنان پرسپولیس با جواب منفی مواجه شده است.

حسین حسن نژاد بازدید : 173 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
تمرين تيم ملي ايران
دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با تیم ملی کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز پنجشنبه با 14بازیکن آغاز شد.

در این تمرین که در محل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ابتدا با بازیکنان به گفت وگو پرداخت و سپس بازیکنان دویدن به دور زمین، حرکات کششی و کار با توپ را اغاز کردند. سپس ملی پوشان به دو گروه قرمز و سبز تقسیم شدند و تاکتیک های گروهی را در فضای محدود اجرا کردند .

حسین حسن نژاد بازدید : 178 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
امیرقلعه نویی فرهاد مجیدی علی فتح الله زاده
در مراسمی که برای بزرگداشت مادر امیر قلعه نویی, در منزل سرمربی آبی پوشان برگزار شد مهمانان سرشناس زیادی حضور به هم رساندند که حضور یکی از این مهمانان بسیار ویژه و متعجب کننده بوده است. فرهاد مجیدی دقایقی پیش در منزل قلعه نویی واقع در ولنجک برای ابراز تسلیت حاضر شد.

حسین حسن نژاد بازدید : 177 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
تيم ملي نوجوانان
تیم ملی نوجوانان ایران با شکست مقابل ازبکستان از صعود به فینال بازماند. نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی نوجوانان آسیا در ورزشگاه دستگردی و در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر به مصاف تیم ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ازبکستان به پایان رسید. در این بازی که با قضاوت "یوسف المرزوق" از کویت در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، داستان‌بیک همدم‌اف (13)، عزت‌الله عبدالله‌اف (35) و اوتابک شکوروف (43) برای ازبکستان گل زدند و سیدمجید حسینی (4) و امیرمحمد مظلوم (88) گل‌های ایران را به ثمر رساندند.
+دانلود گلها و گزارش تصویری
حسین حسن نژاد بازدید : 186 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)
kazemian

ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌فارس- هفته يازدهم

سه‌شنبه 11 مهرماه 1391- ساعت 18:15

سايپاي البرز- پرسپوليس تهران

ورزشگاه: آزادي تهران

تماشاگر: حدود 15 هزار نفر

داور: محمدرضا فغاني با كمك‌های:علیرضا کهوری و سعید علی‌نژادیان.  داور چهارم: محمد کمانی

کارت زرد: محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و کریم انصاری فرد از پرسپولیس، مجید ایوبی از سایپا

+دانلود گلها و گزارش تصویری

حسین حسن نژاد بازدید : 178 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)
jamshidian

ليگ قهرمانان آسيا- مرحله يك‌چهارم نهايي- دور برگشت

سه‌شنبه 11 مهرماه 1391- ساعت 20:45

الاهلي عربستان- سپاهان ايران

ورزشگاه: ملك الفيصل جده- عربستان

تماشاگر: 30 هزار نفر

 اخطار: امید ابراهیمی (49) از سپاهان- عبدالرحیم الجزابی (61) بدرالخمیس (85) از الاهلی

+دانلود گلها و گزارش تصویری


حسین حسن نژاد بازدید : 201 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
علی کریمی پرسپولیس
علی کریمی بعد از جلسه امشب با محمد رویانیان و یحیی گل محمدی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت.

با تصمیم ژوزه مانوئل، علی کریمی به طور موقت از تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شد اما پس از این اتفاق‌ها، رویانیان اعلام کرد به زودی جلسه‌ای را با کاپیتان دوم قرمزپوشان برگزار خواهد کرد.

حسین حسن نژاد بازدید : 179 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
علی کریمی

بعد ازپایان تمرین پرسپولیس وخروج تک تک بازیکنان از محل تمرین که حدود یک ساعت بعد از تمرین ادامه داشت مانوئل ژوزه ودستیارانش جزو آخرین نفراتی بودند که ورزشگاه درفشی فر راترک کردند.

حسین حسن نژاد بازدید : 181 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
خسرو حیدری استقلال فجر
يكي از اتهامات هميشگي پرويز مظلومي در سال دومي كه هدايت استقلال را بر عهده داشت اين بود كه نمي توانست مثل دوران امير قلعه نويي از توانايي هاي خسرو حيدري استفاده كند.
حسین حسن نژاد بازدید : 166 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
royanian 98 france
با وجود کری های بازیکنان سرشناس تیم منتخب 98 ، عادل فردوسی پور یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

محمد رویانیان امروز در دیار دو تیم رسانه و ورزش و منتخب جام جهانی 98 حضور یافت اما اتفاق ویژه حرفهای او بعد از حضور در رختکن تیم منتخب جام جهانی 98 بود .

حسین حسن نژاد بازدید : 167 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
علی دایی وقتی کودک بود
یک خانواده پر جمعیت که در یکی از بچه های خانواده که اکنون در کنار پدر و برادرانش نشسته است به یکی از اسطوره های فوتبال ایران تبدیل می شود که حتی تا بازی در اروپا هم پیش می رود و سابقه بازی در جام جهانی را هم دارد  . او اکنون هم در فوتبال فعال است و یکی از مهره های فوتبال ایران به حساب می آید .
حسین حسن نژاد بازدید : 166 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
Farhad Majidi Ali Karimi
آنها همه چیز را برای محبوبیت اشته اند. تکنیک فوق العاده ، نمایش های شور انگیز ، چهره های منحصر به فرد و موفقیت های بی پایان در عرصه های بزرگ. یکی مرد سال آسیاست و دیگری گلزن فینال لیگ قهرمانان ؛ یکی بازیکن سابق بایرن و دیگری مشهورترین ایرانی شاغل در حوزه کشورهای عربی.
حسین بازدید : 184 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)


جمعه 31/6/91، هفته نهم دوازدهمين دوره ليگ برتر، ورزشگاه تختي اهوازتعداد تمشاگران : سه هزار نفر
داور: سيد مهدي سيدعلي، كمك‌ها: بابك داوري، سعيد زارع
اخطار:کوروشی ( ملوان)  مهرداد جماعتی – امیدخالدی
اخراج : پاشنکو(ملوان)
حسین بازدید : 145 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)


هفته نهم لیگ برتر- جام خلیج فارس
استقلال - فجر سپاسی شیراز
جمعه 31 شهریور ماه 1391 ساعت 18:30
داور: محسن قهرمانی با کمک های محسن فریمانی و علیرضا ایلدروم. داور چهارم: محمدرضا اکبریان
تماشاگر: حدود 40 هزار نفر
حسین بازدید : 156 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)


هفته نهم لیگ برتر، دور دوازدهم، جام خلیج پارس.
ورزشگاه رجایی قزوین.
گل دقیقه 94 (فرزاد آشوبی (پنالتی) راه آهن)
تماشاگر: دو هزار نفر-
داور: حسن اکرامی - کمک داوران: آرمان اسعدی و امیر بهرام نبوی.
کارت زرد: دقیقه 25 محمد سیاه، هادی محمدی دقیقه 92 (داماش)- دقیقه 52 فرزاد آشوبی،دقیقه 60 علی حسینی (راه آهن)
حسین بازدید : 178 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


بعد از آلومینیوم هرمزگان که 4 گل در این فصل زده است، پرسپولیس با 5 گل زده به همراه مس کرمان ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر را دارد. این در حالیست که پرسپولیس در این فصل آقای گل فصل قبل را نیز به خدمت گرفته است. خط حمله پرسپولیس با حضور کریم انصاری فرد، محمد قاضی، هادی نوروزی و ایمون زاید فقط 5 گل زده و بطور میانگین هر 144 دقیقه یک بار دروازه حریفان را گشوده است. این اتفاق در حالی افتاده است که جوانان کم نام و نشان فجر سپاسی 3 برابر پرسپولیس گل زده اند!

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 5,894
  • بازدید کلی : 148,491