loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
پوریا یزدان پرست بازدید : 97 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

براي پيروزي بر يونايتد از جان مايه مي‌گذاريم ، نیمکت نشین ام اما در رئال مادرید میمانم


مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد به پيروزي در ديدار با منچستريونايتد خوش‌بين است. او از انگيزه بالاي خود و هم تيمي‌هايش سخن گفت.


رئال‌مادريد در دور رفت حساس‌ترين بازي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در سانتياگو برنابئو به مصاف منچستريونايتد مي‌رود.

به گزارش ايسنا و به  نقل از فیفا نیوز ،گونسالو هيگوآين به پيروزي برابر شاگردان فرگوسن اميدوار است: "بدون شک براي پيروزي از جان مايه خواهيم گذاشت. هدف اصلي رئال خوشحال کردن تماشاگران در سانتياگوبرنابئو است. منچستريونايتد حريف سختي است اما از نظر فردي به حريف برتري داريم و مي‌توانيم آنها را به زحمت بيندازيم."

مهاجم آرژانتيني رئال‌مادريد افزود: "هدف رئال زدن گل و بسته نگه داشتن دروازه‌اش است؛ چرا که مي‌دانيم زدن گل در خانه حريف بسيار مهم است. بدون شک رئال براي پيروزي دست به هر کاري خواهد زد. از تماشاگران مي‌خواهيم با حضور در ورزشگاه به بهترين نحو از تيم حمايت کنند. منچستريونايتد همواره از تيم‌هاي مدعي در ليگ قهرمانان اروپا بوده است. برابر اين تيم بايد در بهترين حالت خود ظاهر شد."

هيگوآين در فصل جاري در بيشتر بازي‌ها نيمکت‌نشين بود و نتوانست همچون فصل گذشته عملکرد خوبي داشته باشد، با اين حال نمي‌خواهد از تيم محبوبش جدا شود: "وقتي به رئال آمدم، سن و سال زيادي نداشتم. شش سال است که در سانتياگوبرنابئو توپ مي‌زنم. مي‌توانم بگويم که الان عشق به رئال در درونم وجود آمده است. رابطه خوبي با تماشاگران، بازيکنان و سران باشگاه دارم. اين احساس خوبي است. از فکر کردن درباره خودم بيزارم. نمي‌خواهم مصلحت خودم را به تيم ترجيح دهم. با اين حال براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي خواهيم جنگيد. تلاش مي‌کنم تا روز به روز سطح کيفي خود را بالا ببرم. پدرم حامي اصلي‌ام بوده است. اگرچه پست بازي ما با هم متفاوت بود اما او همواره از من حمايت کرده و چيزهاي زيادي را به من ياد داده است."

هيچ مربي در دنيا نمي‌تواند به رئال نه بگويد ، من از حضور در پارسین ژرمن راضی ام.


سرمربي پاري‌سن‌ژرمن گفت که از وضعيت فعلي‌اش بسيار راضي است، اما هيچ مربي نمي‌تواند دست رد به سينه رئال بزند.


به گزارش فارس و به نقل از فیفا نیوز : کارلو آنچلوتي در مصاحبه‌اي اختصاصي با يک شبکه تلويزيوني اسپانيايي اظهار داشت: اگر رئال مادريد با من مذاکره کند و پيشنهاد مربيگري در اين تيم را به من بدهد، امتناع از حضور در سانتياگو برنابئو برايم بسيار سخت است.

وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم يک مربي هم در دنيا باشد که بتواند به باشگاهي مثل رئال مادريد «نه» بگويد. صرف نظر کردن از چنين پيشنهادي بسيار سخت است؛ اما مي‌خواهم بگويم در حال حاضر از بودن در پاري‌سن‌ژرمن راضي هستم.

اوون: منچستريونايتد ترسي از رونالدو ندارد


مهاجم پيشين منچستريونايتد تاکيد کرد بازيکنان اين تيم هيچ ترسي از کريس رونالدو ندارند.


به نقل از ساکرنت و فیفا نیوز، ديدار رفت مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا بين تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد، چهارشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران در سانتياگو برنابئو آغاز خواهد شد.
موضوعي که بسياري از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، حضور کريستيانو رونالدو، هافبک پرتغالي رئال مادريد است که برابر تيم پيشين خود قرار خواهد گرفت. رونالدو در فرم بسيار خوبي قرار دارد و در ديدار ابتداي هفته برابر سويا هت تريک کرد.

مايکل اوون که پيشينه حضور در تيم‌هاي رئال مادريد و منچستريونايتد را در کارنامه دارد معتقد است الکس فرگوسن، سرمربي يونايتد براي کنترل اوضاع بدون شک در مورد رويارويي با رونالدو صحبتي نخواهد کرد.

اوون در اين مورد گفت: تاکنون هيچ انساني نديدم که مانند الکس فرگوسن تا اين حد به تيم خود اعتقاد و ايمان داشته باشد. او به تمامي حريفان خود احترام مي‌گذارد ولي اعتقادي که به تيم خود دارد را نمي‌توان با چيزي مقايسه کرد. در هيچ تيمي نشنيده‌ام که بازيکنانش بگويند برابر منچستريونايتد ما به شکل کامل يارگيري شده‌ايم.

وي افزود: البته رونالدو يک خطر بالفطره است ولي به عقيده من يونايتدها بازهم به کار تيمي خود روي خواهند آورد. با اين روش آنها خواهند توانست رونالدو را در موقعيت‌هاي مختلف کنترل کنند. يونايتد‌ها ترسي از رونالدو ندارند، به همين دليل به هيچ وجه يک بازيکن را مامور کنترل رونالدو نخواهند کرد.
ادامه ی خبر ها در ادامه ی مطلب

پوریا یزدان پرست بازدید : 79 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (1)

هر آنچه در برنامه 90 گذشت


برنامه نود دوشنبه شب 23 بهمن ماه 1391 از ساعت 22:40 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.


سوال نظرسنجي پيامکي برنامه درخصوص بهترين بازيکن تيم ملي در بازي با لبنان بود.



در ابتداي برنامه نکات و نتايج هفته بيست و پنجم ليگ برتر به نمايش در آمد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران، حاشيه هاي قبل از بازي استقلال و راه آهن و اظهارات قلعه نويي عليه فردوسي پور باعث شد مجري برنامه نود در برنامه اين هفته به بررسي اين موضوع بپردازد.

تماشاگران استقلالي در حرکتي خود جوش در حين برگزاري بازي استقلال و راه آهن عليه فردوسي پور شعار دادند. استقلالي ها شعار مي دادند: عادل دلاله - دشمن استقلاله!

فتح اله زاده در ارتباطي تلفني با برنامه در خصوص اتفاقات پيش آمده عليه فردوسي پور گفت: براي اولين بار ناراحت هستيد ببين من چي مي کشم، من از طرف هواداران از شما عذر مي خواهم.



فتح اله زاده در ادامه خطاب به فردوسي پور گفت: در انتقادات من صبورم و تنها يک بار با شما درگيري لفظي داشتم. شرايط براي صحبت کردن سخت است.در بازي با راه آهن که تيمي قدرتمند است چند بازيکن ملي پوش را کنار گذاشتيم فقط به خاطر تيم ملي؛ الان هم شرايط سختي داريم و بايد در آسيا بازي کنيم.

مديرعامل استقلال خاطرنشان کرد: با ليدرها صحبت کرديم و از اين اتفاقات ناراحت هستم. شما بايد به ما کمک کنيد.در اين مدت با همه درگير شدم و از شما توقعم اين است که بعضي چيزها را نديد بگيريد و با توجه به اينکه در جام باشگاه ها بازي داريم توقع حمايت از شما و ساير رسانه ها را داريم.قلعه نويي به شما احترام مي گذارد اما فشار بر روي او بسيار زياد است و همه بايد به ما کمک کنند و باز هم از شما عذرخواهي مي کنم.اگر ما يک مربي خارجي را دوست داريم اشکالي ندارد اما نبايد به ناحق به قلعه نويي بتازيم.

فردوسي پور نيز در جواب فتح اله زاده گفت: من از کجا مي دانستم اين اتفاقات در جريان بازي دوستانه استقلال و پيکان مي افتد ولي اگر چنين اتفاقي براي هر کسي حتي يحيي گل محمدي بيافتد آنرا بازتاب مي دهيم.



ابراهيم ميرزابيگي پيشکسوت داوري فوتبال کشورمان، کارشناس مسائل داوري برنامه نود بود.



علي دايي در خصوص اظهارات ميرزابيگي که عنوان کرده بود " برخي از مربيان از داوران طلبکار هستند" گفت: برخورد داوران در زمين را ببينيد آنها طلبکار تر از ما هستند. من از شما سوال دارم، چگونه است که شما در جريان بازي ما مقابل استقلال عنوان مي کنيد "زارعي روي بازيکن استقلال خطا مي کند" اما حرکت بازيکن استقلال روي محمد نوري در بازي پرسپوليس و استقلال خطا نبود؟ مگر قانون يکي نيست؟ نمي شود که هرگونه که خودمان خواستيم قانون را تفسير کنيم. ابتدا به جمع بندي برسيد بعد نظر بدهد.

دايي در ادامه گفت: چرا غلامپور اخطار گرفت؟ چه اتفاقي افتاد که داور روي ساموئل خطا گرفت و غلامپور اخراج شد؟ حرکت عمران زاده کارت قرمز مستقيم داشت ولي به آنها کارت نمي داد، اگر داور در ابتداي بازي به صادقي کارت مي داد ديگر اين بازيکن تا آخر بازي احتياط مي کرد اما به فرهاد مجيدي بي مورد کارت داد. نمي دانم نيوتن چگونه اين برآيند نيروها را تفسير کرده که يکجا نيروي بيش از اندازه مي شود ولي يکجا نيرو کمتر است!

ابراهيم ميرزابيگي در پاسخ به صحبتهاي دايي گفت: من نگفتم مربيان از بازيکنان طلبکار هستند يا بلعکس اتفاقا داوران ما قشر بسيار شريف و محترمي هستند و بايد به آنها احترام گذاشت.

دايي: همه مي گويند داور اشتباه آشکار نکرد، اما داور خيلي راحت مي تواند با سوت هاي اشتباهي که مي زند جريان بازي را عوض کند. اگر قانون است بايد همه جا يکسان باشد شايد سليقه داوران متفاوت باشد اما قانون در همه جا يکي است.

فردوسي پور: اگر همين صحنه روي بازيکن شما و در محوطه جريمه استقلال اتفاق مي افتاد نمي گفتيد پنالتي است؟

دايي: خداوکيلي نه! ترکي در بازي ما با نفت تهران به راحتي بازيکن ما را با دو کارت زرد جريمه و اخراج کرد اما در بازي با استقلال به خطاهاي بازيکنان استقلال کارت نمي داد.

فردوسي پور: پس از بازي شما مقابل استقلال محمدي در تمرين تيم شرکت نکرده و گويا شما وي را حضور در تمرينات منع کرديد.

دايي: اگر قرار است کسي به تمرين نيايد بايد با خود من هماهنگ کند محمدي در اين فصل چند بار اين کار را کرده و از خود من اجازه گرفته اما بعد از بازي با استقلال اين کار را نکرد و حتي مي توانست از طريق اس ام اس به من اعلام کند که در تمرين حضور نمي يابد.

فردوسي پور: در مراسم گلريزان فدراسيون زورخانه اي که روز سه شنبه برگزار شد پس از حضور رويانيان در مراسم آنجا را ترک کرديد.

دايي: به دعوت فدراسيون زورخانه اي رفتم؛ رويانيان که به آنجا آمد به دليل اينکه زورخانه جاي پهلوانان و مردان است من از آنجا آمدم بيرون، من هيچگاه با کساني که بخواهند آبروي من را ببرند رابطه اي برقرار نمي کنم.

ماجدي سرپرست تيم استقلال نيز در پاسخ به صحبتهاي دايي گفت: ساموئل بعد از دريبل زدن چند بازيکن صاحب توپ بود و مي توانست با يک پاس تيم را در موقعيت گل قرار دهد. اکنون اين برنامه و اعتراض ها به داوران از طرف سرپرستان هجمه اي است که عليه تيم استقلال ايجاد شده است.

این مطلب ادامه دارد.به ادامه ی مطلب رجوع کنید

عرفان صالحی بازدید : 218 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: نکونام: فقط سه روز با استقلال تمرین کردم/نباید کارمان به اما و اگر بکشد
برای هماهنگی به زمان نیاز داریم
نکونام: فقط سه روز با استقلال تمرین کردم/نباید کارمان به اما و اگر بکشد

 هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من فقط سه روز است که با استقلال تمرین کردم.



جواد نکونام پس از شکست دو بر یک برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سایپا بیشتر توپ را در خط دفاعش به گردش درمی‌آورد و بازی در نیمه دوم دست ما بود. 2 گل ساده خوردیم. گل اول را زدیم و می‌توانستیم برنده شویم اما فوتبال همین است. ما باید به گونه‌ای بازی کنیم که کارمان به اما و اگر کشیده نشود.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 206 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: پورغلامی: باید با 4 گل پیروز می‌شدیم/بازی‌های زیباتری از ملوان خواهید دید
داور در صحنه‌های برابر به سود صنعت نفت سوت زد
پورغلامی: باید با 4 گل پیروز می‌شدیم/بازی‌های زیباتری از ملوان خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: در دیدار برابر نفت آبادان بازیکنان به خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردند و حتی می‌توانستیم با 4 گل پیروز شویم.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 181 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: رسولی‌نژاد:‌ باید مهاجم بیشتری جذب می‌کردیم/ به حضور مجیدی در استقلال اصرار داشتم

سایپا بهتر و مستحق پیروزی بود
رسولی‌نژاد:‌ باید مهاجم بیشتری جذب می‌کردیم/ به حضور مجیدی در استقلال اصرار داشتم

 رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید در فصل نقل و انتقالات مهاجمان بیشتری را جذب می‌کردیم.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

 

عرفان صالحی بازدید : 330 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: کرانچار: مقابل فولاد به نتیجه مطلوبی رسیدیم/انضباط فاکتور اصلی موفقیت سپاهان است

تعویض‌هایمان بر مبنای تاکتیک تیمی بود
کرانچار: مقابل فولاد به نتیجه مطلوبی رسیدیم/انضباط فاکتور اصلی موفقیت سپاهان است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در هوای گرم اهواز مقابل فولاد به نتیجه بسیار خوبی دست یافتیم.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 189 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: اولیویرا: از ضد فوتبال متنفر هستم/این کارها بازی جوانمردانه نیست
تماشاگران تبریزی نباید واکنش خطرناک داشته باشند
اولیویرا: از ضد فوتبال متنفر هستم/این کارها بازی جوانمردانه نیست

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اعلام اینکه مدافع بازی جوانمردانه است، گفت: از ضد فوتبال متنفرم.

تونی اولویرا در کنفرانس مطبوعاتی پایان دیدار برابر پیکان در مورد این مسابقه گفت: در نیمه اول بازی را بسیار بد آغاز کردیم و این مسئله باعث شد روحیه تیم پیکان بالا برود. بعد از گذشت 20 دقیقه بازی خودمان را انجام دادیم و با ایجاد موقعیت‌های مختلف بازی را در دست گرفتیم.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 202 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: مردم می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند/تشویق مجیدی خط داده شده نبود

شاید اگر می‌بردیم نظر رسولی‌نژاد عوض می‌شد
قلعه‌نویی: مردم می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند/تشویق مجیدی خط داده شده نبود

 سرمربی استقلال تأکید کرد که تشوق فرهاد مجیدی از سوی هواداران استقلال خط داده شده نبود.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 224 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: هرندی: دومین حریف ما گرمای هوا بود/با زدن به عمق دفاع ما نتیجه می‌گرفتند

آلومینیوم روی دروازه ما خطرساز نشد
هرندی: دومین حریف ما گرمای هوا بود/با زدن به عمق دفاع ما نتیجه می‌گرفتند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه دومین حریف داماش در دیدار با آلومینیوم گرمای هوا بود، گفت: اگر تیم حریف به عمق دفاع ما می‌زد، نتیجه بهتری می‌گرفت.

 باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 177 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: ویسی: امکان ندارد در تیم‌های من بازی جوانمردانه رعایت نشود
در تیم من تکل و وقت کشی ممنوع است
ویسی: امکان ندارد در تیم‌های من بازی جوانمردانه رعایت نشود

 سرمربی تیم پیکان گفت: امکان ندارد جایی باشم و در تیمم بازی جوانمردانه رعایت نشود.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 188 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: رحمتی: هوادران استقلال از پرسپولیس فصل قبل درس بگیرند

نکونام ترجیح داد بازوبند را نبندد
رحمتی: هوادران استقلال از پرسپولیس فصل قبل درس بگیرند

 کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران تیم ما پرسپولیس فصل قبل و اتفاق‌های این تیم را الگو و سرلوحه کار خود قرار بدهند و از آن درس بگیرند.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 189 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: از تشویق مجیدی ناراحت نمی‌شویم/ شعار نمی‌دادند گل دوم را می‌زدیم!
اگر جلو بودیم خودم هم مجیدی را تشویق می‌کردم!
فتح‌الله‌زاده: از تشویق مجیدی ناراحت نمی‌شویم/ شعار نمی‌دادند گل دوم را می‌زدیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از تشویق فرهاد مجیدی ناراحت نمی‌شویم چرا که او اجنبی نیست.

باقی خبر در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 311 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: تقوی:‌ برتر از استقلال بودیم/ انصاری‌فرد و منوچهری باید خیلی مراقب باشند
جوان ایرانی اگر بخواهد، می‌تواند
تقوی:‌ برتر از استقلال بودیم/ انصاری‌فرد و منوچهری باید خیلی مراقب باشند

سرمربی سایپا معتقد است که تیمش در هر دو نیمه بازی با استقلال برتر از شاگردان قلعه‌نویی بوده است.


 

  مجتبی تقوی پس از برتری 2 بر یک سایپا برابر استقلال گفت: پیش از آغاز صحبت‌هایم درباره بازی از همه می‌خواهم در این ماه عزیز برای برادر شعیب امیری بازیکن جوان تیم ما که در یک سانحه رانندگی به کما رفته دعا کنند. روز گذشته این خبر رسید و همه بازیکنان ما ناراحت بودند.

وی در مورد مسائل فنی این بازی عنوان کرد: در هر دو نیمه برتر از استقلال بودیم و زمانی که استقلال از ما بهتر بود فقط به دلیل اشتباهات خودمان این اتفاق رخ می‌داد و امیدوارم به بازیکنان تیمم این منطق را تفهیم کنم که توپ را که در اختیار داریم اشتباه نکنیم.

تقوی تصریح کرد: شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم، چیزی که در فوتبال ما مهجور است. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و فوتبالی که امروز بازی کردند همان چیزی بود که از این تیم متصور هستیم. استقلال در آینده بهتر از این خواهد شد.

سرمربی سایپا گفت: باید این باور در بازیکنان به وجود بیاید که جوان ایرانی اگر بخواهد، می‌تواند. باید به جوانان اعتماد کرد. چیزی که در فوتبال ایران نمی‌بینیم. امیدوارم جوانان تیم ما قدر فرصت‌ها را بدانند و سایپایی‌ متعهدتر و با برنامه‌تر داشته باشیم.

تقوی درباره اینکه پیش از این گفته بود نگران انصاری‌فرد و منوچهری است، اظهار داشت: این موضوع بابت دلتنگی‌ام بود. منوچهری و انصاری‌فرد چند سال در سایپا بودند و از جوانی در این تیم رشد کردند. من نگران مسیر پیشرفت آنها هستم. فضای پرسپولیس و استقلال متفاوت با سایپا است. سایپا فضای آرامی دارد اما در استقلال و پرسپولیس اینگونه نیست.

وی اضافه کرد: انصاری‌فرد و منوچهری خروجی خط تولید سایپا هستند و خیلی باید مراقب خودشان باشند. آنها از نظر فنی و اخلاقی خوب هستند و من دوست داشتم در مسیری که بودند پیشرفت ‌می‌کردند.

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

 

عرفان صالحی بازدید : 300 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: شعار هواداران تبریزی علیه ویسی و فدراسیون فوتبال

حاشیه دیدار پیکان - تراکتورسازی
شعار هواداران تبریزی علیه ویسی و فدراسیون فوتبال

هواداران تراکتورسازی در جریان دیدار مقابل پیکان علیه فدارسیون فوتبال و سرمربی تیم فوتبال پیکان شعار دادند.


هواداران تراکتورسازی که تیم‌شان در دقایقی از پیکان یک بر صفر عقب بود، بارها علیه فدراسیون فوتبال داور مسابقه و همچنین عبدالله ویسی سرمربی پیکان شعار دادند.آنها ویسی را به ضد فوتبال متهم کردند.

* تماشاگران تراکتورسازی در این بازی بارها بطری و اشیایی به سمت زمین پرتاب کردند. حتی زمانی که تراکتور گل مساوی را زد، باز هم آنها بطری پرتاب کردند. برخی بطری ها نزدیک جایگاه خبرنگاران برخورد کرد.

* در پایان مسابقه که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید هواداران تبریزی در ورزشگاه تختی علیه بازیکنان پیکان بازهم شعار دادند.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 261 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: استقلال با کاپیتان تیم ملی برابر سایپا شکست خورد/ تشویق مداوم مجیدی

هفته دوم لیگ برتر فوتبال
استقلال با کاپیتان تیم ملی برابر سایپا شکست خورد/ تشویق مداوم مجیدی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برابر سایپا شکست خورد.


به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر برگزار شد. این بازی با نتیجه 2 بریک به سود سایپا به پایان رسید.

اسحاق سبحانی در دقیقه 63 و سعید دقیقی در دقیقه 81 برای سایپا گلزنی کردند.

سیاوش اکبرپور در دقیقه 80گل استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 14 مسابقه شوت سعید دقیقی به تیر افقی دروازه استقلال خورد و بعد از ورود به درون دروازه بیرون آمد که کمک داور اعتقادی به گل نداشت اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که توپ از خط دروازه استقلال گذشته است.

به این ترتیب تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران اولین شکست خود را در این فصل تجربه کرد. این اولین حضور نکونام در تیم استقلال بود.

امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت روی نیمکت استقلال حضور نداشت و از جایگاه بازی را تماشا کرد. هواداران استقلال که از این شکست خانگی عصبانی و ناراحت بودند بارها فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین استقلال را تشویق کردند تا به این ترتیب نارضایتی خود را از جذب نشدن او اعلام کنند.

با این نتیجه سایپا 4 امتیازی شد و استقلال هم سه امتیازی باقی‌ماند.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده( از دقیقه 89 ساموئل)، جواد نکونام، فابیو جانورایو، فریدون زندی، سیاوش اکبرپور، سید امین منوچهری( از دقیقه 68 رودیگو توزی) و میلاد میداودی( از دقیقه 46 آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم سایپا:

رحمان احمدی، سجاد شهباززاده، حامد شیری، مجید غلام‌نژاد، میلاد غریبی( از دقیقه 75 کاوه رضایی)، اسحاق سبحانی، مجید ایوبی، ابراهیم‌شکوری، ابراهیم‌ صادقی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 جونیور) و سعید دقیقی( از دقیقه 86 کاظم برجلو)

سرمربی: مجتبی تقوی

نتایج  6 دیدار دیگر امشب که از ساعت 22 آغاز شده به شرح زیر است:

فولاد یک - سپاهان 3

گل‌ها: رادومیر جلاویچ دقیقه 20، امید ابراهیمی دقیقه 37 و جواهیر سوکای دقیقه 76 برای سپاهان و اسماعیل شریفات دقیقه 42 برای فولاد

 http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 248 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

حاشیه دیدار تیم‌های مس کرمان و نفت تهران
تشویق مظلومی و سیفی و شعار علیه قاسم‌پور و واحدی/ سیفی به سمت قاسم‌پور نرفت

از دقیقه 80 دیدار مس کرمان و نفت تهران تماشاگران به شدت پرویز مظلومی را تشویق کردند و علیه ابراهیم قاسم‌پور شعار سر دادند.

خبرگزاری فارس: تشویق مظلومی و سیفی و شعار علیه قاسم‌پور و واحدی/ سیفی به سمت قاسم‌پور نرفت

  مصطفی سیفی بازیکن نفت تهران در ابتدای بازی به شدت از سوی تماشاگران تیم مس مورد تشویق قرار گرفت و در ابتدای بازی به سمت ابراهیم قاسم‌پور نرفت.

* اسکوربورد ورزشگاه با مشکل فنی مواجه شده بود و تماشاگران از دیدن لحظات آهسته بازی محروم بودند.

* بازیکنان مس که در پایان نیمه نخست قصد رفتن به رختکن را داشتند از سوی تماشاگران خودی مورد اعتراض قرار گرفتند.

* با اخراج هادی شکوری بازیکن نفت تهران که در دقیقه 60 صورت گرفت، تماشاگران به شدت ابراز خوشحالی کردند.

* تماشاگران از دقیقه 80 بازی علیه ابراهیم قاسم‌پور، سرمربی و واحدی، قائم مقام باشگاه مس کرمان شعار سردادند و پرویز مظلومی و مصطفی سیفی را به شدت تشویق کردند.

* تماشاگران در آخر بازی به داخل زمین مواد آتش‌زا پرتاب کردند.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 250 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: شعار علیه امیرآبادی و انداختن لیرز به صورت دروازه‌بان سپاهان

حاشیه دیدار فولاد و سپاهان
شعار علیه امیرآبادی و انداختن لیرز به صورت دروازه‌بان سپاهان

تماشاگران تیم فوتبال فولاد با انداختن لیرز در چشمان دروازه‌بان سپاهان باعث وقفه در بازی شدند.


  دیدار تیم‌های فولاد و سپاهان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 آغاز شد و با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*پیش از آغاز بازی اعضای کادرفنی فولاد به سمت نیمکت سپاهان رفته و به اعضای کادرفنی این تیم خوش آمد گفتند.

*خوروش، سرپرست سپاهان به تصویربردار دوربین شماره یک صدا و سیما که در کنار زمین مشغول تصویر برداری بود، اعتراض کرد و خواستار جابجایی دوربین بود که با دخالت ناظر بازی مشکل برطرف شد.

*در دقایق ابتدایی به دلیل اینکه تماشاگران فولاد لیزر به چشمان دروازه‌بان سپاهان انداخته بودند، ترکی، داور بازی مسابقه را متوقف کرد و پس از برطرف شدن مشکل بازی از سر گرفته شد.

*تماشاگران فولاد پس از شکست مقابل سپاهان علیه امیرآبادی، هافبک تیم‌شان  و دهکردی، مدیرعامل این تیم شعار دادند.

*حدود  3000 تماشاگر از این بازی دیدن کردند.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 335 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: هواداران استقلال فرهاد مجیدی را تشویق کردند
حاشیه دیدار سایپا - استقلال
هواداران استقلال فرهاد مجیدی را تشویق کردند

هواداران تیم استقلال بعد از عقب افتادن این تیم از سایپا کاپیتان سابق خود را تشویق کردند.


  بعد از آنکه دردقیقه 63 تیم سایپا به استقلال گل زد، هواداران استقلال یکصدا فرهاد مجیدی کاپیتان فصل پیش خود را تشویق کردند. دقایقی پس از این تشویق شماری از طرفداران استقلال که مقابل جایگاه خبرنگاران نشسته بودند، امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند و بین هواداران دو دستگی ایجاد شد.

مجیدی به خاطر بحث کاپیتانی از سوی قلعه نویی جذب نشد.

* آرش برهانی و توزی دو بازیکن استقلال از دقیقه 27 بدن‌های خود را گرم کردند که برهانی در نیمه دوم وارد میدان شدند.

* در تیم فوتبال سایپا ابراهیم شکوری و رحمان احمدی دو پرسپولیسی سابق و محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال حضور دارند.

* حمید بابازاده مربی دروازه بانی استقلال ظاهرا حرف‌های امیر قلعه‌نویی را به مجید صالح منتقل می‌کند تا این مربی صحبت‌های قلعه‌نویی را به بازیکنان بگوید.

* در نیمه دوم هیچ عکاسی پشت دروازه استقلال حضور نداشت.

* امیر قلعه‌نویی در جایگاه مدام جنب وجوش دارد وحرص و جوش می‌خورد.

* این بازی تا دقیقه 88 دو بر یک به سود سایپا در جریان است.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 208 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: پرسپولیسی‌ها فیلم شکست‌شان مقابل فجر را تحویل گرفتند!/اولتیماتوم جدی ژوزه
تمرین پرسپولیس بعد از شکست پیگیری شد
پرسپولیسی‌ها فیلم شکست‌شان مقابل فجر را تحویل گرفتند!/اولتیماتوم جدی ژوزه

با دستور ژوزه مانوئل فیلم بازی مقابل فجر سپاسی در تمرین امروز به بازیکنان تحویل داده شد.


  تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل فجر سپاسی از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنانی که در دیدار شب گذشته به میدان رفته بودند 45 دقیقه ریکاوری کردند و بازیکنانی که به میدان نرفته بودند پس از گرم کردن بدن‌های خود به مرور کارهای تاکتیکی، فوتبال دست‌گرمی و حفظ توپ و پرسینگ پرداختند.

* قبل از تمرین امروز جلسه 45 دقیقه‌ای بین ژوزه و بازیکنان درباره شکست شب گذشته برگزار شد. در این جلسه ژوزه مانوئل به بازیکنان گفت: ترکیب اصلی پرسپولیس از بهترین‌های تمرین انتخاب می شود. همه فرصت دارید تا خودتان را به من ثابت کنید. همچنین حرف اول و آخر را در مسائل فنی خودم می‌زنم.

* با دستور ژوزه مانوئل فیلم شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل فجرسپاسی به بازیکنان داده شد. مانوئل دستور داد هر بازیکنی عملکرد خود را در این دیدار بررسی کند و سپس در جلسه‌ای درباره آن دیدار بحث و تبادل‌نظر کنند.

* در تمرین امروز ژوزه دقایقی با زاید به گفت‌وگو پرداخت.

* صحبت‌ در مورد شکست روز گذشته سوژه اصلی تمرین بود.

* حدود 40 هوادار پشت درهای بسته تمرین امروز را نظاره‌گر بودند.

* ژوزه برای محمد نوری برنامه‌های ویژه در نظر گرفته بود.

* چهار بازیکن پرسپولیس به تمرینات ویژه‌ بدنسازی پرداختند. این بازیکنان زاید، معدنچی، نوروزی و محمد نوری بودند.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 326 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: تمرین فردای پرسپولیس تعطیل شد
تمرین فردای پرسپولیس تعطیل شد

 با تصمیم ژوزه مانوئل تمرینات پرسپولیس فردا پنج‌شنبه تعطیل است.


  پس از تمرین امروز ژوزه مانوئل به دلیل خستگی بازیکنان تمرین فردا پنج‌شنبه را تعطیل اعلام کرد. پرسپولیسی‌ها از جمعه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

همچنین چند بازیکن پرسپولیس که در لیست 18 نفره این تیم در دیدار برابر فجر حضور نداشتند فردا تمرینات ویژه خود را در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال خواهند کرد.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 344 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: شعار طرفداران تراکتورسازی علیه داور و پرتاب بطری به سمت گلزن

حاشیه دیدار پیکان - تراکتورسازی
شعار طرفداران تراکتورسازی علیه داور و پرتاب بطری به سمت گلزن

تماشاگران تراکتورسازی علیه داور مسابقه با پیکان شعار سر دادند.


  هواداران تیم تراکتورسازی در نیمه اول در صحنه‌ای که مدافع تیم فوتبال پیکان توپ را از روی خط دروازه برگشت داد، اعتقاد به گل داشتند و به همین دلیل علیه داور شعار سر دادند.

* حدود 5 هزار نفر در ورزشگاه تختی حاضرند که بیشتر آنها حامی تراکتورسازی هستند و با وجود آنکه پیکان در این بازی میزبان است، تماشاگر کمتری نسبت به تیم میهمان در ورزشگاه دارد.

* آنالیزور تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در جایگاه خبرنگاران نشسته و در برخی صحنه‌ها داد و فریاد راه می‌اندازد و اعتراض می‌کند.

* جعفر جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی بین دو نیمه با تماشاگران تراکتورسازی صحبت کرد.

* در پایان نیمه اول وقتی داور قصد ورود به رختکن را داشت تماشاگران تراکتور باز هم علیه او شعار سر دادند.

* در دقیقه 53 زمانی که حمیدرضا دیوسالار برای پیکان گلزنی کرد و به سمت تماشاگران پیکان رفت هواداران تراکتورسازی به طرفش بطری آب و اشیا پرتاب کردند.

بازی دو تیم تا دقیقه 55 با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان درجریان است.

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 259 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: سپاهان، ذوب‌آهن و نفت تهران پیروز شدند/ تساوی در 3 دیدار
هفته دوم لیگ برتر فوتبال
سپاهان، ذوب‌آهن و نفت تهران پیروز شدند/ تساوی در 3 دیدار

شب دوم هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام 6 بازی همزمان و برتری سپاهان، ذوب‌آهن و تساوی 3 دیدار پیگیری شد.


  هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 6 بازی به صورت همزمان از ساعت 22 آغاز شد که در پایان سپاهان، ذوب آهن و نفت تهران برابر حریفان خود به برتری رسیدند و 3 دیدار نیز با تساوی خاتمه یافت.

نتایج پایانی مسابقات به شرح زیر است:

فولاد یک - سپاهان 3

گل‌ها: رادومیر جلاویچ دقیقه 20، امید ابراهیمی دقیقه 37 و جواهیر سوکای دقیقه 76 برای سپاهان و اسماعیل شریفات دقیقه 42 برای فولاد

پیکان یک- تراکتورسازی یک

گل: حمیدرضا دیوسالار دقیقه 53 برای پیکان و احسان حاج صفی دقیقه 83 برای تراکتورسازی

ذوب‌آهن یک - صبای قم 2

گل: سینا عشوری دقیقه 52 برای ذوب‌آهن و میلاد نوری در دقایق 82 و 2+90 برای صبا

ملون 2 - نفت آبادان 2

گل: جلال رافخایی دقیقه یک و پژمان نوری دقیقه 76 برای ملوان و سیامک کوروشی، مدافع ملوان (دقیقه 52 گل به خودی) و سیامک سرلک دقیقه 87 برای نفت آبادان 

مس صفر - نفت تهران یک

گل: محمد حسین مهرآزما (دقیقه یک)

هادی شکوری، مدافع نفت تهران دقیقه 60 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

آلومینیوم صفر - داماش صفر

همچنین دیدار استقلال و سایپا نیز از ساعت 22:30 آغاز شده و تا دقیقه 75 با یک گل به سود سایپا در جریان است.

عرفان صالحی بازدید : 316 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

هفته دوم لیگ برتر فوتبال
برتری سپاهان، ملوان و نفت تهران در نیمه نخست

در 6 دیدار همزمان هفته دوم سپاهان، ملوان، نفت تهران در نیمه نخست به پیروزی رسیدند و ذوب‌آهن، تراکتورسازی و داماش برابر حریفان به تساوی رسیدند.

خبرگزاری فارس: برتری سپاهان، ملوان و نفت تهران در نیمه نخست

 

بدر ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال 6 دیدار از ساعت 22 امشب آغاز شد که نتایج نیمه نخست به شرح زیر است:

فولاد یک - سپاهان 2

گل‌ها: رادومیر جلاویچ دقیقه 20 و امیر ابراهیمی دقیقه 37 برای سپاهان گلزنی کردند و گل فولاد را دقیقه 42 اسماعیل شریفات به ثمر رساند.

پیکان صفر - تراکتورسازی صفر

ذوب‌آهن صفر - صبای قم صفر

ملون یک - نفت آبادان صفر

گل: جلال رافخایی (دقیقه یک)

مس صفر - نفت تهران یک

گل: محمد حسین مهرآزما (دقیقه یک)

آلومینیوم صفر - داماش صفر 

همچنین دیدار استقلال و سایپا نیز از ساعت 22:30 آغاز شده است.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

 

عرفان صالحی بازدید : 584 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: تساوی استقلال و سایپا در نیمه اول

هفته دوم لیگ برتر فوتبال
تساوی استقلال و سایپا در نیمه اول

 تیم فوتبال استقلال در نیمه اول برابر تیم سایپا متوقف شد.


  آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 14 مسابقه شوت سعید دقیقی به تیر افقی دروازه استقلال خورد و بعد از ورود به درون دروازه بیرون آمد که کمک داور اعتقادی به گل نداشت اما تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که توپ از خط دروازه استقلال گذشته است.

امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت روی نیمکت استقلال حضور ندارد و از جایگاه بازی را تماشا می‌کند.

استقلال در دیدار اول خود برابر آلومینیوم هرمزگان یک بر صفر به برتری رسید و سایپا نیز برابر تراکتورسازی با تساوی بدون گل متوقف شد.

نتایج نیمه اول 6 دیدار دیگر امشب که از ساعت 22 آغاز شده به شرح زیر است:

فولاد یک - سپاهان 2

گل‌ها: رادومیر جلاویچ دقیقه 20 و امیر ابراهیمی دقیقه 37 برای سپاهان گلزنی کردند و گل فولاد را دقیقه 42 اسماعیل شریفات به ثمر رساند.

پیکان صفر - تراکتورسازی صفر

ذوب‌آهن صفر - صبای قم صفر

ملون یک - نفت آبادان صفر

گل: جلال رافخایی (دقیقه یک)

مس صفر - نفت تهران یک

گل: محمد حسین مهرآزما (دقیقه یک)

آلومینیوم صفر - داماش صفر

شب گذشته نیز پرسپولیس 3 بر 2 برابر فجرسپاسی شکست خورد و راه آهن نیز 3 بر یک گهر زاگرس را شکست داد.

نتایج نیمه اول 6 دیدار دیگر امشب که از ساعت 22 آغاز شده به شرح زیر است:

فولاد یک - سپاهان 2

گل‌ها: رادومیر جلاویچ دقیقه 20 و امیر ابراهیمی دقیقه 37 برای سپاهان گلزنی کردند و گل فولاد را دقیقه 42 اسماعیل شریفات به ثمر رساند.

پیکان صفر - تراکتورسازی صفر

ذوب‌آهن صفر - صبای قم صفر

ملون یک - نفت آبادان صفر

گل: جلال رافخایی (دقیقه یک)

مس صفر - نفت تهران یک

گل: محمد حسین مهرآزما (دقیقه یک)

آلومینیوم صفر - داماش صفر

شب گذشته نیز پرسپولیس 3 بر 2 برابر فجرسپاسی شکست خورد و راه آهن نیز 3 بر یک گهر زاگرس را شکست داد.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 412 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/16449165611226332838.jpg

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، مارسلو این روزها از دومین تجربه حضورش در المپیک لذت می برد . او با تیم ملی برزیل به لندن رفته تا در این تورنمنت که به زودی آغاز می شود شرکت کند . بازیکن رئال مادرید دقایقی با شبکه مکزیکی اینفو 7 در مورد تورنمنت صحبت کرد .
این مدافع چپ پا گفت :" به مرور ، اوضاع بهتر می شود . هر چند که برای رسیدن به موفقیت باید به سختی تلاش کنیم . سعی می کنم روحیه المپیکی بگیرم تا تورنمنت خوبی داشته باشیم . خوشحال هستم چرا که دوستانی در این جا داریم . "
وی در این باره که شانس کدام تیم بیشتر است هم گفت :" برزیل همیشه مدعی است اما باید تلاش کنیم . " برزیل باید پنجشنبه آینده در کاردیف به مصاف مصر برود .

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 431 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/16449165611226332838.jpg

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ، مارسلو این روزها از دومین تجربه حضورش در المپیک لذت می برد . او با تیم ملی برزیل به لندن رفته تا در این تورنمنت که به زودی آغاز می شود شرکت کند . بازیکن رئال مادرید دقایقی با شبکه مکزیکی اینفو 7 در مورد تورنمنت صحبت کرد .
این مدافع چپ پا گفت :" به مرور ، اوضاع بهتر می شود . هر چند که برای رسیدن به موفقیت باید به سختی تلاش کنیم . سعی می کنم روحیه المپیکی بگیرم تا تورنمنت خوبی داشته باشیم . خوشحال هستم چرا که دوستانی در این جا داریم . "
وی در این باره که شانس کدام تیم بیشتر است هم گفت :" برزیل همیشه مدعی است اما باید تلاش کنیم . " برزیل باید پنجشنبه آینده در کاردیف به مصاف مصر برود .

عرفان صالحی بازدید : 266 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.independent.co.uk/incoming/article7972914.ece/ALTERNATES/w460/kaka.jpg

کاکا بازیکنی که هرگز فرصتی درست و حسابی بهش داده نشد تا دل هواداران رو بدست بیاره در بازی های عادی روی نیمکت بود و در بازی های مهم تنها 10 یا 20 دقیقه فرصت داشت که  خودش رو نشون بده . با توجه به مصدومیت های پیاپی و عدم امادگی متاسفانه فشار تا حدی روی این بازیکن بود که نمیذاشت با اعتماد به نفس بازی کنه.حالا شایعاتی از باشگاه به گوش میرسه که قراره کاکا رو بفرستن بره.من ناراحتم حق کاکا بیش از این ها بود.ما میتونستیم کاکا رو به اوج برسونیم.

باورش سخت است از نظر من همیشه بهترین بودی و خواهی ماند  . . .

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 298 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)



فرار سرمربی تیم ملی از اظهار نظر درباره هم‌وطنش
کی‌روش: نظری درباره بازی پرسپولیس و فجر ندارم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌شود درباره بازی پرسپولیس و گهر نظر داد و نظر خاصی در این باره ندارم.


کارلوس کی‌روش پس از شکست 3 بر 2
پرسپولیس برابر فجر سپاسی در حالی که در حال ترک ورزشگاه بود با سوال
خبرنگاران مبنی بر ارزیابی‌اش از این بازی روبرو شد و در جواب گفت: نمی‌شود
در مورد این بازی نظری داد و نظر خاصی ندارم.


وی هنگامی که با سوالی مبنی بر عملکرد مانوئل ژوزه، هم‌وطنش در تیم
پرسپولیس روبرو شد به سرعت حرکت کرد و جلوی دوربین تلویزیونی قرار نگرفت.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 301 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)



با حضور در هیئت فوتبال استان تهران
ژوزه و دستیارانش قرار داد خود را با پرسپولیس ثبت کردند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دستیارانش قرار داد خود را به مدت یکسال در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرد.


ژوزه مانوئل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از
توافقات نهایی با مسئولان باشگاه دقایقی قبل به همراه دستیارنش با حضور در
هیئت فوتبال استان تهران قرار داد یکساله خود را به ثبت رساند.


وی بخشی از پول خود را نیز باشگاه پرسپولیس گرفته است.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 270 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)


 

شده است.

پرسپولیس اف سی : مانوئل ژوزه سرمربی
پرسپولیس به دلیل اینکه قرارداد داخلی با باشگاه پرسپولیس امضا
کرده توانست روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.  البته چانه‌زنی شیرینی سرپرست تیم
فوتبال پرسپولیس با مسئولان سازمان لیگ و خود بهروان سرپرست این سازمان در این کار بی تاثیر نبود.



* امیر عابدزاده، روح‌الله سیف‌الهی، ایمون زاید روی سکوها هستند.



*عزیز محمدی رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در ورزشگاه حضور دارد.



* این بازی به حکم کمیته استیناف به دلیل اتفاق‌های رخ داده در بازی فصل گذشته پرسپولیس و داماش بدون تماشاگر برگزار می‌شود.





* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی که هموطن سرمربی پرسپولیس است در ورزشگاه آزادی حضور دارد.


باقی در ادامه ی مطلب

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 339 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: نکونام نشان داد برای استقلال آمده نه کاپیتانی/صلاحی صحبت می‌کند،من پول می‌آورم
نکونام نشان داد برای استقلال آمده نه کاپیتانی/صلاحی صحبت می‌کند،من پول می‌آورم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نکونام با دادن بازوبند کاپیتانی نشان داد که برای استقلال آمده نه کاپیتانی.




علی فتح‌الله زاده درباره شرایط استقلال و جذب اسپانسر و کاپیتانی دوباره مهدی رحمتی صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: در مورد اسپانسر جدیدی که جذب کرده‌اید، صحبت کنید. آیا قرار است با پول این اسپانسر درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنید؟

اسپانسر جذب شده برای پشت پیراهن و بالای شماره است و قرار است در 4 قسط به ما پول بدهند. البته قسط اول پولی نیست که بخواهد قرارداد اولیه بازیکنان را تامین کند. تا چند روز دیگر پول وزارتخانه می‌رسد و ما درصدی از پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

فارس: علی صلاحی که به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب شده مگر قول نداده بود اسپانسر 9 میلیارد تومانی می‌آورد؟

 

باقی در ادامه ی مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 263 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: رویانیان: برخی اظهارنظرها نپخته یا هدفمند بود/ از کادرفنی حمایت می‌کنم
امیدوارم از روی دلسوزی حرف زده باشند
رویانیان: برخی اظهارنظرها نپخته یا هدفمند بود/ از کادرفنی حمایت می‌کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی اظهارنظرها از روی ناپختگی است یا به صورت هدفمند بوده است.




به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد وضعیت پرسپولیس پس از شکست 3 بر 2 مقابل فجرسپاسی گفت: قاطعانه از کادر فنی و بازیکنان حمایت می کنم و معتقدم در سایه حمایت از این مجموعه، آینده روشنی پیش روی پرسپولیس خواهد بود.

وی افزود: این پیروزی را به محمود یاوری و شاگردانش تبریک می گویم و از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس قاطعانه حمایت می‌ کنم و امیدوارم برخی اظهار نظرها از سر دلسوزی باشد نه مسائل دیگر!

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برخی اظهارنظرها که پس از پایان بازی مطرح شده یا از نپختگی محض و عجولانه بودن نشأت می گیرد یا ریشه در یک برنامه ریزی هدفمند دارد که خیلی زود خودش را نشان داد. در این باره پس از بررسی های دقیق بیشتر توضیح خواهم داد و در صورت لزوم تصمیم گیری خواهم کرد اما تاکیدم بر این است که همه بدانند حمایت قاطع و کاملی از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس خواهم داشت و به آینده این تیم بسیار امیدوارم.

 

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 248 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: پروین: ژوزه راست می‌گوید که مرا نمی‌شناسد

دلم می‌سوزد که حرف می‌زنم
پروین: ژوزه راست می‌گوید که مرا نمی‌شناسد

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: ژوزه راست می‌گوید که من را نمی‌شناسد.




علی پروین اظهار داشت: پس از بازی مقابل فجر تمام حرف‌هایم را زدم و نیازی نیست دیگر همه چیز تکرار شود. من اگر حرفی می‌زنم دلم برای پرسپولیس می‌سود که خدای ناکرده اتفاقات گذشته تکرار نشود.

وی در خصوص اظهارات ژوزه مانوئل که گفته "من، پروین را نمی‌شناسم" عنوان کرد: آقای ژوزه راست می‌گوید، من فقط یک بار ایشان را دیدم و او من را نمی‌شناسد. یک بار به تمرینات پرسپولیس رفتم و ژوزه دقایقی خیلی کوتاه دیدم. حق با سرمربی پرسپولیس است.

پروین در خصوص جلسه کمیته فنی گفت: اگر اتفاق خاصی پیش نیاید انشاءالله یکشنبه یا دوشنبه آینده جلسه کمیته فنی را برگزار خواهیم کرد تا به تیم کمک کنیم. واقعا برای پرسپولیس در فصل جاری رویانیان خوب زحمت کشیده و حیف است که نتیجه نگیرد.

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

عرفان صالحی بازدید : 242 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/16-12-1390/IMAGE634666294056321459.jpg

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به قلعه‌نویی گفتم قهرمانی در لیگ برتر دیگر برای من جذابیت ندارد و باید قهرمان آسیا شویم.

 علی فتح الله زاده در گفت و گو با برنامه 90 صحبت ‌های زیر را انجام داد.

باقی خبر در ادامه مطلب

عرفان صالحی بازدید : 290 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به سید جلال حسینی بالای سقف قرارداد پول داده‌ است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان شب گذشته در گفت‌وگو با برنامه نود به سؤالات زیر جواب داد.

* درست است که شما انواع خودرو را به بازیکنان داده اید؟

من دروغ نگفتم و سقف قرارداد را رعایت نکردم. سقف قرارداد 400 میلیون تومان بود. می توانستیم 80 میلیون تومان هم پاداش بدهیم و در کل با در نظر گرفتن شرایط دیگر می توانستیم 650 میلیون تومان به بازیکنان طبق قانون سقف قرارداد پول بدهیم. من جدول پرداختی بازیکنان را به وزیر ورزش و حراست وزارت ورزش داده ام. سقف قرارداد را رعایت نکردم اما دادن خودرو به بازیکنان هم صحت ندارد. پرسپولیس طلبی داشت که به جای طلبش ماشین گرفت و این 5- 6 ماشین را به جای پول دادم.

عرفان صالحی بازدید : 340 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

برنامه شب گذشته 90 تحت تاثیر درگیری‌های لفظی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار داشت و رویانیان و فتح‌الله‌زاده به شدت علیه یکدیگر موضع گرفتند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین برنامه 90 بعد از حدود دو ماه تعطیلی شب گذشته پخش شد که البته در دو هفته آینده به دلیل المپیک لندن پخش نمی شود.

سوال نظر سنجی برنامه 90 اختصاص به فصل نقل و انتقالات داشت. از بینندگان تلویزیونی سوال شد کدام یک از 4 تیم مدعی لیگ برتر دوازدهم یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشتند. در پایان پرسپولیس با 56 درصد آرا بهترین عملکرد را از نظر بینندگان در فصل نقل و انتقالات داشت. استقلال 39 درصد آرا را کسب کرد و دو تیم سپاهان و تراکتورسازی فقط 2 درصد رای آوردند.

عرفان صالحی بازدید : 398 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

شيث رضايي با عقد قرارداد يک ساله به تيم شهرداري تبريز پيوست.


مدافع سابق تيم پرسپوليس به عنوان هشتمين بازيکن تيم شهرداري تبريز با اين باشگاه به توافق رسيده و امروز با حضور در هيئت فوتبال استان قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند.

شيث رضايي متولد 1363 ساري است. وي فوتبال خود را از تيم‌هاي پايه سايپا آغاز کرده و در سال 1382 به تيم پرسپوليس پيوست.

وي به مدت پنج سال در اين تيم توپ زده و در سال 1387 به تيم صباي قم عزيمت کرد. يک سال بعد شيث به تيم سابقش بازگشته و تا فصل گذشته در تيم پرسپوليس حضور داشت.
باقی در ادامه ی مطلب
عرفان صالحی بازدید : 555 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال به عنوان کاپيتان اول اين تيم معرفي شد.


امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با سايپا مهدي رحمتي را به عنوان کاپيتان استقلال اعلام کرد و گفت با درخواست نکونام اين کار صورت گرفته است. سرمربي آبي‌پوشان پيش از جواد نکونام را به عنوان کاپيتان اول استقلال معرفي کرده بود.

 

عرفان صالحی بازدید : 505 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

غلامرضا بهروان در حاشيه ديدار نفت تهران و راه آهن در مورد پخش مسابقات هفته اول ليگ برتر از تلويزيون گفت: طبق صحبت‌هايي که وزارت ورزش و مسئولان صدا و سيما انجام دادند قرار شد اين هفته بازي‌ها پخش شود اما اگر توافقات انجام نشود اجازه نمي‌دهيم بازي‌ها از هفته آينده پخش شود

وي تاکيد کرد: شرط خاصي نداشتيم، مي‌خواستيم حسن نيت خودمان را نشان دهيم اما به دنبال حقوق حقه فوتبال نيز هستيم. حاضر به انجام تعامل هستيم اما يک سري مطالبات هم داريم. در همه دنيا تيم‌ها بسياري از مشکلات خود را با حق پخش تلويزيوني پوشش مي‌دهند

 

باقی خبر در ادامه مطلب

http://img4up.com/up2/89507917080267571603.png

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 5,923
  • بازدید کلی : 148,520