loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
رسول رستمی بازدید : 198 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (3)

 

 

 

 

منزس، سرمربي تيم ملي برزيل در گفت و گويي که با رويترز انجام داد  از تيم ملي اسپانيا تعريف کرد و گفت فوتبال  اسپانيا بايد از اين به بعد الگوي فوتبال در دنيا باشد. اين در حالي است که قبلا برزيل الگوي دنيا بوده. به اعتقاد منزس، برزيل براي رسيدن به موفقيت هاي دوباره بايد  فوتبال اسپانيا را سرمشق خودش قرار دهد: «تيم ملي اسپانيا، برزيل را پشت سرگذاشته و به الگو جديد فوتبال در جهان تبديل شده. تنها راه بازگشت دوباره به ميدان، آن هم جلوي اين تيمي که قهرماني اروپا و جهان را در کارنامه اش دارد، اين است که از خود آن ها را نمونه قرار دهيم و يک برنامه راهبردي طولاني مدت براي خودمان داشته باشيم. امروز ديگر اين تيم است که قواعد و شيوه فوتبال را تعيين مي کند، درست مثل کاري که قبلا برزيل مي کرد.».

 

متن كامل در ادامه مطلب

رسول رستمی بازدید : 243 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

نشست نهايي جيملز سلبي رئيس استراليايي کميته فني کنفدراسيون فوتبال آسيا و علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران برگزار شد.

متن كامل خبر را در ادامه مطلب بخوانيد



رسول رستمی بازدید : 208 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

براساس اعلام سازمان ليگ برتر فوتبال ايتاليا، سوپر جام فوتبال اين کشور بين تيم هاي 'يوونتوس' و 'ناپولي ' در پکن برگزار مي شود.

ادامه خبر در ادامه مطلب

 

رسول رستمی بازدید : 213 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

کارشناس کميته صدور مجوز حرفه‌اي باشگاه‌هاي کشور اعلام كرد: مدارک باشگاه‌ها روز گذشته به AFC ارسال شد.

 سهيل مهدي در خصوص ارسال مدارک باشگاه ها به كنفدراسيون فوتبال آسيا عنوان کرد: روز گذشته مدارک همه باشگاه هاي ليگ برتري به AFC ارسال شد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا نقصي در ارسال مدارک بود يا خير گفت: مدارک برخي از باشگاه ها نواقصي داشت اما چون زمان ديگري نداشتيم و تا رسيدن مدارک به AFC چهار روز زمان مي برد مدارک را با همان نواقص فرستاديم. اينکه آيا AFC بعد از بررسي فرصت دهد اين نواقص را برطرف کنيم يا نه مشخص نيست. امسال در ارسال مدارک نواقص عمده را پوشش داديم و يکسري از مشکلات هم جزيي است.

رسول رستمی بازدید : 209 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

 مصاحبه کددار مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به خبری بود که صبح امروز در خبرگزاری مهر منتشر شده است. در خبر مهر آمده  از سوی کمیته تخلفات رسیدگی به تخلفات حرفه ای سرمربی منتسب به یکی از تیم های ملی فوتبال(اکبر محمدی ) متهم به نقش داشتن در معرفی چهار بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس شده است. در این نامه تاکید شده که این سرمربی در معیت یک نفر از افراد ممنوع الفعالیت نسبت به معرفی چهار نفر از بازیکنان تیم ملی به نام های " الف - ز"، ( ) "ع - ج"(علیرضا جهانبخش) ، س - آ"(سردار آزمون ) و "م.ح.ک" (محمد حسین کنعانی ) به باشگاه پرسپولیس اقدام کرده است. 

ادامه خبر در ادامه مطلب

رسول رستمی بازدید : 223 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

فدراسيون فوتبال هلند طي اعلام رسمي خود "لوييس فان خال" را به عنوان جانشين "برت فن مارويک" که با سه شکست از صعود به مرحله گروهي يورو 2012 بازماند، منصوب کرد. و از اين پس سكان هدايت تيم ملي هلند بر عهده اين مربي خواهد بود

ادامه خبر در ادامه مطلب

رسول رستمی بازدید : 209 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (1)

 

سازمان ليگ برتر فوتبال برنامه 7 هفته اول دوازدهمين دوره ليگ برتر را با اعلام روز و ساعت بازي‌ها اعلام کرد.

هفته‌هاي ابتدايي اين رقابت‌ها با ايام ماه رمضان مصادف شده و به همين دليل بازي‌ها در ساعات پاياني شب برگزار خواهند شد.  با اين شرايط 4 هفته اول به شکلي فشرده سپري خواهد شد. و در فاصله هفته چهارم و پنجم تيم ها به يک استراحت 11روزه مي رسند اين  استراحت که به دليل روز فيفا و انجام بازي دوستانه براي تيم ملي اتفاق مي‌افتد.

برنامه کامل هفته اول تا هفتم  را در ادامه مطلب مشاهده كنيد

رسول رستمی بازدید : 454 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (2)

 

مهدي مهدوي كيا

 

مهدي مهدوي كيا سالها در بوندسليگاي آلمان بازي كرده و اين كليپ يكي از گلهايي هست كه در سالهاي حضور خود در اين ليگ به ثمر رسانده است پس از گلزني بهصورت يك صدا در ورزشگاه تشويق مي شود

 دانلود کلیپ در ادامه مطلب


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 5,964
  • بازدید کلی : 148,561