loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
حسین حسن نژاد بازدید : 47 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
فیفا نیوز-شاید پیدا کردن جانشین برای او دشوارترین ماموریت مدیران متمول تیم پاریسی باشد، اما چه جانشینی پیدا شود یا نه، جایگاه ایبرا نه تنها در میان هواداران پاریسی، بلکه در میان تمام فوتبال دوستان منحصر به فرد و دست نیافتنی خواهد بود.
پوریا یزدان پرست بازدید : 82 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

ساموئل اتوئو، ضمن فاسد خواندن مسئولان فدراسيون فينال کامرون گفت به دنبال انتقاد من از مديران فدراسيون فوتبال کامرون، افراد وابسته به آنها به جان من سوء قصد کردند.


مهاجم سابق بارسلونا و اينتر که اکنون در آنژي روسيه بازي مي‌کند، فدراسيون فوتبال کامرون را متهم کرد که افراد وابسته به آنها قصد کشتن او را داشتند.

ساموئل اتوئو در اين زمينه گفت: در طول يک سال گذشته از سو مديريت در فدراسيون فوتبال کامرون انتقاد کردم و اکنون سران فدراسيون فوتبال کامرون قصد دارند من را ترور کنند و به من حمله کنند. اکنون من با محافظ شخصي زندگي مي‌کنم و زماني هم که خواب هستم يک نفر خارج از اتاق خوابم به محافظت مي‌پردازد. آنها زندگي را براي من سخت کردند. اين‌ها به خاطر امنيت و حفظ جانم است.

اتوئو سران فدراسيون فوتبال کامرون را افرادي فاسد و ناکارآمد توصيف کرد و گفت: کامرون هميشه قدرت بزرگي در فوتبال آفريقا بوده است، اما چند سال است که در جام ملت‌ها حتي نمي‌تواند به جمع مدعيان برسد.

اتوئو اکنون براي شرکت در فينال جام ملت‌هاي آفريقا در آفريقا جنوبي به سر مي‌برد.

حسین حسن نژاد بازدید : 195 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
Afshin Ghotbi
تیم شیمیزو اس پالس فینالیست جام اتحادیه ژاپن(جی لیگ کاپ ) شد. به گزارش سایت گل، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم شیمیزو با برتری 3- صفر مقابل اف. سی. توکیو در مجموع با حساب 4-2 این تیم را در دو بازی رفت و برگشت مغلوب کرد و به فینال رفت. شیمیزو در بازی رفت 2-1 مغلوب این حریف شده بود. جنکی اومائه هر 3 گل این بازی را به ثمر رساند. تیم افشین قطبی در بازی فینال باید مقابل برنده بازی کاشیوا ریسول و کاشیما آنتلرز قرار بگیرد.
حسین حسن نژاد بازدید : 162 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
FIFA 2014 World Cup qualifying  -Cristiano Ronaldo -  Roman Shirokov , Russia and Portugal
تیم ملی پرتغال در سومین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل روسیه شکست خورد.

پرتغالی ها در این دیدار رونالدو را در اختیار داشتند و حضور او در ترکیب اصلی، وزنه روحی بزرگی برای شاگردان بنتو بود. رونالدو که 4 سال قبل توانسته بود با منچستریونایتد در ورزشگاه لوژنیکی قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد، امیدوار بود که در این دیدار هم به نتیجه خوبی دست پیدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حسین حسن نژاد بازدید : 181 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
Spain celebrating
اسپانیا روند شکست‌ناپذیری خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی را به 47 دیدار پیاپی رساند. آنها برد آسانی مقابل بلاروس به دست آوردند و با هت‌تریک پدرو و گل یوردی آلبا پیروز شدند.

اسپانیا در دقیقه 4 می‌توانست دو بر صفر پیش بیفتد اما ضربه سسک فابرگاس به تیر دروازه برخورد کرد و داوید سیلوا هم فرصتی فوق‌العاده را از فاصله‌ای نزدیک به بیرون زد.

حسین حسن نژاد بازدید : 175 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
اشکان دژاگاه
معمولا بازيكنان فوتبال نام خود يا فرزندانشان را روي استوك هاي خود حك مي كرذند اما اشكان د‍ژاگه بازيكن دورگه تيم ملي روي استوك هاي نايكي خود كلمه شقايق را حك كرده كه در نوع خود جالب به نظر مي رسد. به نظر رفتار اشکان هنوز برای ما کمی تعجب آور است. پس از خالکوبی های وی که با استین و یقه پوشانده شده است نام همسرش هم روی استوک هایش امری است که کمتر در میان بازیکنان ایرانی می بینیم. با این حال اشکان یکی از امیدهای کشورمان در بازی با کره است و امیدواریم پس از غیبت در دیدار با لبنان او بتواند گره از کار تیم ملی بگشاید.
حسین حسن نژاد بازدید : 201 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)
Best player of the year-Uefa Award- Iniesta-messi-ronaldo
قرار بود ال کلاسیکوی یکشنبه شب به یک سوال اساسی پاسخ دهد؛ "چه کسی برنده توپ طلای امسال خواهد بود؟" اما نمایش خیره کننده مسی و رونالدو و نبرد پایاپای آنها نه تنها پاسخ روشنی برای این سوال به دست نداد، که بیش از پیش تردیدها در مورد برتری یکی از این دو بر دیگری را افزایش داد. حتی باعث شد تا بسیاری برای اولین به این فکر بیفتند که امسال دو توپ طلا در نظر گرفته شود تا درخشش هیچ یک از این دو بازیکن به هدر نرود. پیشنهادی که البته با توجه به سیستم رای گیری برای اهدا توپ طلا، تقریبا غیرممکن است. در این رای گیری که سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی به همراه روزنامه نگارانی از سراسر دنیا در آن شرکت دارند
حسین حسن نژاد بازدید : 195 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Real Madrid celebrate Manchester City win
پاکو خمس، مربی رایو وایه کانو تیمش را به صورت کامل و بدون مصدوم برای این بازی در اختیار دارد. روبن دروازه بان این تیم بعد از غیبت در دیدار مقابل اتلتیکومادرید که با شکست 3-4 رایو وایه کانو همراه بود، و پشت سرگذاشتن محرومیتش در دروازه این تیم قرار خواهد گرفت.
 
حسین حسن نژاد بازدید : 179 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Messi
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا هرگونه اختلاف یا درگیری با داوید ویا را تکذیب کرده. این درحالی است که در جریان نیمه اول بازی بارسلونا مقابل گرانادا درگیری لفظی کوچکی میان او و ستاره اسپانیایی بارسا انجام شد . ولی در پایان بازی مسی به خبرنگاران گفت که هیچ مشکلی با ال گواخه ندارد و نباید وقتی مشکلی درمیان نیست، به دنبال مشکل گشت.

حسین حسن نژاد بازدید : 180 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Iñigo López, Leo Messi - FC Barcelona v Granada
آنچه در بازی امشب گذشت باورکردنی نبود. بارسلونا باید با اختلاف فراوانی پیروز می‌شد و برد آسانی به دست می‌آورد. اما آنها نه‌تنها بردی بسیار دیرهنگام به دست آوردند، حتی خطر شکست را هم به‌شدت حس کردند. تونیو، دروازه‌بان گرانادا نمایشی فراتر از حیرت‌انگیز داشت و تا دقیقه 87 بارسا را ناکام گذاشت اما او هم برابر ضربه استثنایی چابی نمی‌توانست کاری بکند.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین حسن نژاد بازدید : 196 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
Mirko Vucinic (J), Luca Rigoni (C) - Juventus-Chievo - Serie A
یوونتوس به چهارمین برد خود در چهارمین دیدار پیاپی رسید. آنها دو بر صفر کیه‌وو سخت‌کوش را شکست دادند.

استفانو سورنتینو در دروازه کیه‌وو عالی بود اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 190 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
Josep Guardiola / Jakarta  (GOAL.com/Antara)
پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا روز جمعه در مکزیک به خبرنگاران اعلام کرد که زمانی که میل و علاقه اش را بازیابد، به دنیای مربیگری بازخواهد گشت. اشتیاقی که الان در خودش نمی بیند.
حسین حسن نژاد بازدید : 160 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
EPL - Chelsea vs Stoke City, Ashley Cole
چلسی با پیروزی 1-0 مقابل استوک سیتی، صدرنشینی اش در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تداوم بخشید.

اسکار، ستاره برزیلی چلسی، بعد از درخشش در دیدار مقابل یوونتوس، در این دیدار برای اولین بار در لیگ برتر، در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت. همچنین در غیاب جان تری و فرانک لمپارد، بازوبند کاپیتانی به پتر چک رسید.

حسین بازدید : 166 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


بایرن مونیخ، نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان این فصل را درخشان آغاز کرد و سه بر یک والنسیا را در آلیانس آره‌نا شکست داد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 195 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


بارسلونا بازگشتی پرهیجان داشت و باخت دو بر یک در نوکمپ به اسپارتاک مسکو را به برد سه بر دو تبدیل کرد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 184 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


روبرتو دی‌متئو گفته بود دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان ماموریتی غیرممکن است. اما این حرف او امشب ثابت شد، جایی که چلسی در خانه مقابل یوونتوس متوقف شد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب
حسین بازدید : 183 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


با ورود به ادامه مطلب میتوانید گلهای دیدنی بازی رئال مادرید و منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان اروپا2012 مشاهده کنید



حسین بازدید : 184 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانیل آلوس ، مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا هیچ وقت نمی تواند زبان در کام بگیرد و همیشه هرآنچه به ذهنش می آید را برزبان می آورد. او حالا در صحبت هایی جنجالی،به کاکا، دوست و هم تیمی سابقش در تیم ملی برزیل توصیه هایی کرده.

باقی خبر در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 174 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)
کریستیانو خواستار رفتن شد !

حرفهای بی فکرانه کریستیانو ، موجی از شایعات را پیرامون تیم ایجاد کرده و به نظر می رسد که رئال در روزهای آتی ، به خاطر این حرفها دچار حواشی بسیاری شود . حالا به گزارش رادیو کادنا سر ، کریستیانو رونالدو از فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید و خوزه آنخل سانچز ، مدیر اجرایی باشگاه خواسته که اجازه رفتنش را از باشگاه بدهند اما هیچ دلیلی مشخص نشده است .


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 210 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)
Ahmed Ateef, Santi Cazorla, Spain, Saudi Arabia
اسپانیا در دیداری آسان مقابل عربستان سعودی به برتری پنج بر صفر رسید.

اسپانیا که چند روز بعد با گرجستان بازی دارد با ترکیبی تجربی در این دیدار دوستانه به مصاف حریف رفت و چابی و آندرس اینیستا روی نیمکت نشسته بودند. ویکتور والدس، رائول آلبیول، خوان‌فران، ناچو مونریال و بنیات هم در ترکیب ثابت این تیم بودند.

باقی خبر در ادامه مطلب

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 194 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)
Rooney, Manchester united
وین رونی، مهاجم منچستریونایتد معتقد است که بزرگترین حسرت عمرش به سال 2010 و زمانی که تصمیم به ترک منچستریونایتد گرفته بود برمی گردد.

طبق گزارش منتشره در دیلی میرر، رونی در کتاب زندگی نامه اش نوشته:« در سپتامبر سال 2010 پای من لغزید . من از خودم، بازی ام، مصدومیتم و همه چیز در اطرافم ناامید شده بودم. در دوران بدی گیر افتاده بودم که نمی توانستم از شر آن رها شوم و در همان زمان بود که بزرگترین اشتباه زندگی فوتبالی ام را انجام دادم. در ماه اکتبر بیانیه ای منتشر کردم که در آن عملا روزهای خوشم در اولدترافورد را زیر سوال بردم. ولی حالا کجا می توانم روزهایی بهتر از این روزها را پشت سربگذارم؟»

باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


حسین حسن نژاد بازدید : 219 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)
Alessandro Del Piero - Francesco Totti
فرانچسکو توتی کاپیتان محبوب  رم برای الکس دلپیرو ستاره فراموش نشدنی  یوونتوس نامه ای فرستاد:
الکس،می دانم در استرلیا مسیر جدیدی را انتخاب کرده ای،اما من بدون تو احساس دلتنگی می کنم زیرا ما زمان بسیاری از زندگیمان را کنار هم سپری کردیم

 در بسیاری از میدان ها در مقابل هم بودیم اما هر اتفاقی که افتاد رابطه میان ما از بین نرفت و ما با هم بزرگ شدیم در دو تیم متفاوت و دو رقیب بی پایان برای هم بودیم


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

 
حسین حسن نژاد بازدید : 200 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

بایرن مونیخ رکورد صددرصدی خود در بوندس‌لیگا را حفظ کرد و اشتوتگارت را در آلیانس آره‌نا خرد کرد.

اشتوتگارت در ابتدای بازی پیش افتاده بود اما شش گل پس از آن دریافت کرد.

گل اول دیدار بر خلاف جریان بازی در دقیقه 25 به ثمر رسید. ضبره ایستگاهی آرتور بوکا به مارتین هارنیک رسید که از تله آفساید گریخته بود. این بازیکن اتریشی هم با ضربه‌ای زیبا و روپا توپ را از روی سر مانوئل نویر به گل تبدیل کرد.


باقی خبر در ادامه مطلب

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 193 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
Giovinco & Benatia - Udinese-Juventus - Serie A
یوونتوس توانست در راه دفاع از قهرمانی فصل پیش خود این بار در اودینه پیروزی بزرگی به دست بیاورد.

یووه هفته پیش مقابل پارما چندان خوب نبود اما این بار مقابل اودینزه عالی بازی کرد و در دقیقه 14 به گل رسید.


باقی خبر در ادامه مطلب

دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 185 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)
Messi - Osasuna-Barcelona
 کارلس پویول، کاپیتان باشگاه بارسلونا به دلیل شکستگی استخوان گونه دربازی با اوساسونا و ادامه مصدومیتش از این ناحیه شاید نتواند در بازی یکشنبه شب نوکمپ حضور یابد

 آبی اناری ها تیتو ویلانووا، مربی تیمشان را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و ممکن است دانی آلوس را نیز به همراه نداشته باشند. چرا که این بازیکن برزیلی درتمرینات وارم آپ بارسا قبل از بازی 4شنبه شب سوپرکاپ مقابل رئال دچار مصدومیت شد.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


حسین حسن نژاد بازدید : 182 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
FSV Mainz 05 v VfL Wolfsburg - Bundesliga, Dejagah
اشکان دژآگه بعد از امضای قراردادی سه ساله با باشگاه انگلیسی فولهام از اینکه در لیگ برتر فوتبال جزیره بازی خواهد کرد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سایت گل، دژآگه بعد از پیوستن به فولهام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« از اینکه به فولهام پیوسته‌ام و می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم بسیار خوشحالم."ساشا ریتر" هم تیمی من در ولفسبورگ بود و او را به خوبی می‌شناسم. او چیزهای بسیار خوبی در مورد فولهام به من گفت و مرا برای این انتقال تشویق کرد.»


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 176 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)
EPL, Michael Essien, Everton v Chelsea

رئال مادرید میشل اسین را برای یک فصل از چلسی قرض گرفت. این در حالی است که آرسنال هم خواهان قرض گرفتن این بازیکن غنایی بود.

اسین در چلسی جایگاه خوبی نداشت و از لیست چلسی برای سوپرجام اروپا هم خط خورده بود.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 163 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (1)

رادامل فالکائو هت‌تریکی دیدنی به ثمر رساند تا تیمش چلسی را ببرد و فاتح سوپرجام اروپا شود.

این بازیکن کلمبیایی در شهر موناکو سه گل زد تا تعداد گل‌های خود در این هفته برای تیمش را به شش گل برساند. این دومین قهرمانی اتلتیکو در سوپرجام در سه سال گذشته بود.

باقی خبر در ادامه مطلب

گزارش تصویری و دانلود گلها در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 180 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

David Villa, Spain

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم اسپانیا، فهرست تیمش برای دو دیدار پیش رو مقابل عربستان سعودی و گرجستان را اعلام کرد و در این بین، نام داوید ویا، مهاجم بارسا نیز دیده می شود.

ویا به دلیل مصدومیت، نیم فصل دوم فصل گذشته رقابت ها و همچنین یورو 2012 را از دست داد اما با به دست آوردن آمادگی، بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. تورس و سولدادو، دیگر مهاجمان فهرست جدید دل بوسکه هستند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 184 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

iran ashkan dejagah

مارتين يول سرمربي تيم فولام عنوان كرد كه به دنبال جدايي موسي دمبله از تيم فولام و پيوستن او به تاتنهام اين باشگاه قصد دارد تا روي اشكان دژاگه بازيكن ايراني تيم ولفسبورگ سرمايه‌گذاري كند.

باقی خبر در ادامه مطلب

حسین حسن نژاد بازدید : 182 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

Nigel De Jong - Manchester City

باشگاه میلان اعلام کرد نایجل دی یونگ، هافبک هلندی منچسترسیتی را به خدمت گرفت.

این هافبک دفاعی هلندی پس از نهایی شدن انتقالش، بازی برای میلان را رویای دوران کودکی اش اعلام و اکنون در انتظار اولین بازی برای روسونری است.

او همچنین معتقد است تیم فعلی میلان از کیفیت بالایی برای رقابت در همه جام ها برخوردار است و از هم تیمی هایش خواست برای قهرمانی در ایتالیا و اروپا تلاش کنند.

باقی خبر و تصاویر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 200 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (1)
Real Madrid vs Barcelona - Pepe and Lionel Messi

بارسلونا در نیمه اول بازی سوپرجام مقابل رئال مادرید بسیار ضعیف بود و اگر مهاجمان رئال دقت بیشتری داشتند، و اگر ویکتور والدس نمی‌درخشید، نتیجه شگفت‌انگیزی رقم می‌خورد. اما دلیل این ضعف شدید چه بود؟

هنگامی که ترکیب دو تیم پیش از آغاز مسابقه اعلام شد قرار بود دنی آلوز در سمت راست خط دفاعی قرار بگیرد و آدریانو مدافع چپ باشد. اما آلوز در هنگام گرم کردن مصدوم شد و تیتو ویلانووا تصمیم گرفت آدریانو را به سمت راست ببرد و یوردی آلبا را در ترکیب بگذارد. اما تمامی مصیبت‌های بارسلونا از همین جا آغاز شد.

باقی تحلیل در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 163 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (1)

جایزه بهترین بازیکن شاغل در اروپا به آندرس اینیستا رسید.

لیونل مسی، آندرس اینیستا و کریستیانو رونالدو سه نامزد کسب این جایزه بودند و در مراسم اهدای جایزه حضور یافتند. این سه نفر دیشب در سوپرجام اسپانیا بازی کرده بودند ولی خود را به موناکو رساندند تا در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، و در اهدای جایزه بهترین بازیکن شاغل در اروپا حاضر باشند.

این جایزه را 53 روزنامه‌نگار اروپایی انتخاب کردند و در مراسم امشب یوفا مشخص شد که برنده نهایی چه بازیکنی است. میشل پلاتینی هم در اهدای جایزه حضور داشت.

از آرا 19 رأی به اینیستا رسید و رونالدو و مسی هر کدام 17 رأی کسب کردند.


تصاویر مراسم در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

حسین حسن نژاد بازدید : 194 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/73.jpg


ديدار فولاد و پرسپوليس از ساعت 20 در ورزشگاه تختي اهواز در حضور 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در نيمه اول، بازي بيشتر در اختيار بازيکنان فولاد بود. اين تيم در دقيقه 12 روي حرکت پورخسرواني و با خطاي ماهيني به پنالتي رسيد اما نيلسون ضربه پنالتي ايوب کلانتري را مهار کرد.
دانلود گلها و گزارش تصویری در ادامه مطلب

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png


حسین حسن نژاد بازدید : 168 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

باشگاه مادریدی در نیمه اول فوق‌العاده بود و در نهایت توانست بارسلونای 10 نفره را ببرد و فاتح سوپرجام شود.نتیجه بازی در نگاه اول نکته خاصی ندارد؛ رئال مادرید دو بر یک بارسلونا را برد، هر سه گل در نیمه اول زده شدند، بازی در مجموع مساوی شد و رئال با گل زده بیشتر در خانه حریف فاتح سوپرجام شد.اما این نتیجه هرگز نمی‌تواند بازگوکننده آن‌چه باشد که در میدان گذشت و ضربان قلب طرفداران دو تیم را در طول 90 دقیقه به حداکثر خود رساند. دیدار دو تیم باورکردنی نبود.مردان ژوزه مورینیو بازی را فوق‌العاده عالی آغاز کردند و خط دفاعی مردان تیتو ویلانووا اشتباهاتی حیرت‌انگیز داشت.

گزارش تصویری و دانلود گلها در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

 

حسین حسن نژاد بازدید : 179 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

کاتالان ها امیدوارند که این بازیکن بتواند در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال به میدان برود.کارلس پویول، کاپیتان بارسا، که در دیدار این هفته تیمش مقابل اوساسونا دچار شکستگی گونه شد، می تواند تیمش را در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال همراهی کند.


باقی خبر در ادامه مطلب


http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 5,898
  • بازدید کلی : 148,495