loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
عرفان صالحی بازدید : 365 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

 

پاول مشکلی ندارد

نیک پاول برخلاف نیاز به مداوا بین دو نیمه در بازی مقابل شانگهای آسیب جدی ندیده .

خرید جدید منچستر از کرو در جدالی از ناحیه استخان پایش ضربه ی بدی خورد و روی زمین افتاد و بلند فریاد کشید اما به بازی ادامه داد.

او بعد از بازی به MUTV گفت : من خوبم،این فقط یک تکان کوچک بود و پام سالم است.این منو ترساند ولی خوبه(چیزی نیست).

این عالی بود که اولین بازی ام از ابتدا را انجام دادم و من یکم زمان بیشتری میخوام تا توانایی هام رو به مردم ثابت کنم .این با کرو خیلی متفاوت است .آنها (تیم کرو)همیشه در هر کمپی که دارند در سوایندون(اسم شهر یا محل تمرین تیم کرو)هستند و من الان اینجا در چین هستم و این خیلی خنده داره.من با بیشتر آنها (هم تیمی ها)جا افتادم و اونا یه دسته از بچه های خیلی خوب هستند و من از بودن با آنها خیلی خوشحالم.

سرالکس از بازی پاول راضی و خوشنود بود هرچند پاول یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد.

رییس گفت : نیک پاول خوب بازی کرد،این اولین بازی او بود و او فقط 18 سالش هست اما تکل خیلی بدی روی او در نیمه اول رفته شد - یک تکل دردناک - او به بازی ادامه داد اما من فکر کردم که بهتره او رو بیرون بکشم.او یکم درد داشت.در مورد او : او بازیکنی دوپا است،بالانس و هوشیاری خوبی دارد و این پسر به نظر میرسد که بتواند یک بازیکن تاپ واقعی شود.

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

برچسب ها پاول مشکلی ندارد ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 1,329
  • بازدید سال : 9,230
  • بازدید کلی : 151,827