loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
عرفان صالحی بازدید : 250 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: پروین: ژوزه راست می‌گوید که مرا نمی‌شناسد

دلم می‌سوزد که حرف می‌زنم
پروین: ژوزه راست می‌گوید که مرا نمی‌شناسد

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: ژوزه راست می‌گوید که من را نمی‌شناسد.




علی پروین اظهار داشت: پس از بازی مقابل فجر تمام حرف‌هایم را زدم و نیازی نیست دیگر همه چیز تکرار شود. من اگر حرفی می‌زنم دلم برای پرسپولیس می‌سود که خدای ناکرده اتفاقات گذشته تکرار نشود.

وی در خصوص اظهارات ژوزه مانوئل که گفته "من، پروین را نمی‌شناسم" عنوان کرد: آقای ژوزه راست می‌گوید، من فقط یک بار ایشان را دیدم و او من را نمی‌شناسد. یک بار به تمرینات پرسپولیس رفتم و ژوزه دقایقی خیلی کوتاه دیدم. حق با سرمربی پرسپولیس است.

پروین در خصوص جلسه کمیته فنی گفت: اگر اتفاق خاصی پیش نیاید انشاءالله یکشنبه یا دوشنبه آینده جلسه کمیته فنی را برگزار خواهیم کرد تا به تیم کمک کنیم. واقعا برای پرسپولیس در فصل جاری رویانیان خوب زحمت کشیده و حیف است که نتیجه نگیرد.

http://upload.iranvij.ir/image_mordad91/03918372688390175090.png

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 1,508
  • بازدید سال : 9,409
  • بازدید کلی : 152,006