loading...
فیفا نیوز دات آی آر
آخرین ارسال های انجمن
عرفان صالحی بازدید : 274 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

عابدزاده در واكنش به خبر پیوستن پسرش به پرسپولیس گفت: «من هرگز بخاطر پسرم با کسی لابی نمی کنم و او باید روی پای خودش بایستد!»


به گزارش ايسنا به نقل از جام نیوز، احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: «تا امروز نمی دانستم که پرسپولیسی‌ها امیر را می‌خواهند و خود او هم نمی‌دانست و قرار بود پسرم به ملوان برود اما ظاهرا صبح امروز از باشگاه تماس گرفته و مذاکره کرده‌اند و امیر هم با مشورت من پرسپولیسی شد.»


وی افزود: «امیر باید روی پای خودش بایستد و با تلاشی که می کند حقش را بگیرد و من برای بازی کردن یا قرارداد بستن وی با هیچکس لابی نکرده و نخواهم کرد.»


براساس گزارش 24، این دروازه بان اسبق تيم ملي افزود:« درباره موفقیت امیر در پرسپولیس نظری نمی‌دهم تا نگویند می خواهم از پسرم حمایت کنم اما چند وقت قبل به او گفتم وقتش رسیده که در یک تیم ایرانی بازی کنی تا خودت را نشان دهی. وقتی هم که برگردم برنامه ای ویژه برای او در نظر می گیرم تا سریعتر پیشرفت کند.»


عابدزاده درباره آینده خودش گفت:«چند پیشنهاد دارم ولی بخاطر کارم باید یک یا دو ماه دیگر در آمریکا بمانم.»

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه بخشی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 463
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 1,492
  • بازدید سال : 7,208
  • بازدید کلی : 149,805